Miss Toeff-Forum Wahl

  • Zitat

    Original von Linkin_P


    die 3 kategorie wäred glaub doch na sinnvoll ! dä gwünner vo jede kat. würi dänn ufs banner cho im forum...
    mer chönti dänn au na ä "History" mache womer d gwünner vo de letzte jahre cha ahluege, ähnlich wie d imagebase...


    super ideee......mol i glaubs ihr hend recht....mir söttet kategorie mache. und falls mir zwenig 125 hend chönd jo di alte hase mol wieder ihri erschti kischte usem keller hole und es au no i de 125er kategorie versuächä... :smiling_face:


    history: cooli idee.....mir mönd üs do sicher no gedanke mache...wie mir diä bilder präsentiered. vorallem hend nöd alli eigene webspace. ich wird viellicht mol no rasch e site mache, wo mer sich ilogge chan und sis bildli uelade, und das wird den automatisch bi de bewerber ufglistet.......und und und ....... mol luege hend jo no zit :=)

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider


    super ideee......mol i glaubs ihr hend recht....mir söttet kategorie mache. und falls mir zwenig 125 hend chönd jo di alte hase mol wieder ihri erschti kischte usem keller hole und es au no i de 125er kategorie versuächä... :smiling_face:


    history: cooli idee.....mir mönd üs do sicher no gedanke mache...wie mir diä bilder präsentiered. vorallem hend nöd alli eigene webspace. ich wird viellicht mol no rasch e site mache, wo mer sich ilogge chan und sis bildli uelade, und das wird den automatisch bi de bewerber ufglistet.......und und und ....... mol luege hend jo no zit :=)


    also 50ccm hämer glaubs gnueg,(vorallem DT`s)
    125er häts glaubs nöd so vil ume, oder tüsch ich mich da?( ich nimm dän suscht na mini alt DT 125 usem chäller wänns zwenig hetti... :grinning_squinting_face:
    und open class häts sowieso gnueg.... :grinning_squinting_face:


    das mit dem webspace wär sicher na guet, oder mer chan sini pics uf imageshack.com uploade....


  • jo imageshack.com wär scho go, aber ich fänds viel besser wenn mir e site hettet mitere übersicht und so. also speziell für die aktion.. ich wür das au i d'hand neh, kei problem. aber wenn mir dozu en thread ufmached gitz vermuätli en rise durenand. also so gsehn ich das. ich werd mol di nöchschte zwei drü wuche dra hocke und en entwurf mache.......

  • So Itelige send secher guet .....be jo fasch die einzig met mene 125er :D......


    Nei eigentli wär da jo scho e gueti Idee...aber wenns om es originells Bild goht ond ned om de Töff fend echs glich fasch echli onnötig....

  • Zitat

    Original von DeepZone
    So Itelige send secher guet .....be jo fasch die einzig met mene 125er :D......


    Nei eigentli wär da jo scho e gueti Idee...aber wenns om es originells Bild goht ond ned om de Töff fend echs glich fasch echli onnötig....


    im notfall chönt mer jo 50er 125er zämä tue?


    aber wa mir jetzt sölled mache kategorie oder nid? naja weiss ich nöd, mösst e umfrog mache..da wär e lösig....

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Wie wärs mit verschidne Kategorie ?
    - 50ccm
    - 125ccm und
    - Open Class :winking_face:




    hmm naja.. und ig de mit mire aute 600er Transalp *wüüüühüüü* ;(



    nei easy, meine wenns ums atraktivschte Foti geit, de spüut d Kubik nid sone roue..
    und mitemne 50gerli odr mit dr 125er ou aaständigi Büuder mache..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • hmm. kategorie? fend ech ned so wechtig. wemmer eifach oms schönste oder kreativste beld abstemmed, denn chonds doch ned drof a was för en töff of em beld esch. d hauptsach, es esch en töff.
    ok guet öb mer 50ccm onder töff chan i ordne esch en anderi frog *duckundweg*

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • also...ech hoffe jetzt mol das de Winter bald dore esch :face_with_rolling_eyes:
    Darom set mer doch gli mol wösse was jetzt do gnau lauft....


    Mini Meinig (ond anschinend au vo es paar anderne do enne).....Kategorie, also onderteilt noch Kubik esch ned nötig, das jo ebe om soriginelste Beld goht, ond ned om de schönst Töff. Je nach Beld gseht au es 50erli guet us :winking_face:


    Ech wör meine, dass nor 2 Bedengige geht..:..das eifach mindestens de eiget Töff drof esch :grinning_squinting_face: (döfed au mehreri Töff drof si) ond das natürli uf kei Fall met PC-Helf a de Bilder omehantiert werde döf.... also nor original Fotene


    Als "Priis" weiss ech ned gnau was...evt jo ebe eifach das dejenig oder die jenige (aso ehri töffs) im banner verewigt werdet....


    wär das so ok???

  • wie isch de das gmient mitem umehantiere per PC?
    meinet dir do so umeschnippsle und büudr zäme flicke, und drno no öpis angers dri näh.


    odr güut zu däm ou d scherfi, d farbe, kontrast und setig sache chli z optimiere?

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Aso ech fend bes of grössi set do nüt veränderet werde... will es geht evt serig Lüt do enne wo das gar ned chönd (Farbe optimiere usw.) dene gägeöber wär das chli unfaire... ond klar deses zämeschnipsle usw esch eh usgno... de gächts jo nöm om es Foti sondern ergend es bastlets Beld..


    Ond es set doch au mögli si ohni Pc-Helf es guets Beld hezbrenge :winking_face:

  • Das mitem umeschnipsle ischmer klar gsi!


    Und s anger, ok, de koufemer haut e türe Füum und näme d Spiegureflex widr chli füre, de giz ou gueti Farbe =)



    klar söt das mügli si! De gsehtme nämli ou wär ou mitem Fotoaparat e gueti Figur macht =) :face_with_rolling_eyes:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Na wenn du meinsch...die meiste werdid sowieso das Beld met de Digi mache... :winking_face:

  • Aso ech fötele jo lieber met Fotiapparät vo no e Felm drin händ :winking_face: Aber ha glich au e Digi ... send nunmal eifach chliner ond chasch es so öberall metnäh :grinning_squinting_face: