Miss Toeff-Forum Wahl

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider


    haha.. :smiling_face:



    also mit gaht da ding langsam so uf de sack! X(


    I jedem Thread häts 10 stuck drin :P, und diä länked brutal ab :face_with_rolling_eyes: Aber witzig isch es scho.



    I wär au für verschiedeni Kategoriä. Will mit minere 125er TDR hett i kä chance gäge e grossi Rännmaschiene ;(



  • jo das isch scho klar aber ich weiss nid obs sich lohnt kateogrie zmache....ich denk eher nöd. aber wenn mir das mit em originelle bild mached denn hesch au e chance :smiling_face: muesch eifach din kopf chli astrenge.


    i denks mir chöntet au mache das mehreri töff uf em bild chönd si....


    ajo bisch morn au im kurs?

  • Aso ech fends e gueti Idee....aso das met em originelste oder schönste Bild... idröcklechste Bild oder was au emmer :winking_face:


    Ond fende au das zb 2 Töff döftet ofem Beld si. :grinning_squinting_face:


    DAs met de Kategorie fend ech au biz öberflössig, es het eifach zwenig Töff för das zmache...aber ebe wenns jo so gseh ned of de Töff achont sondern ofs Beld set das jo keis Problem si...

  • ich weiss nöd rächt... chunnt das würkli guet mit em "originellschtä" bild?


    ich meine z.b.


    das pic mit de kawa vom virus vor de berglandschaft gseht hammer us. nämed mer ez mal ah deht würd ä DT 50 stah, für welles bild würded ihr wohl abstimme? Für Kawa oder DT 50 ? nur mal so zum überlegä....

  • Zitat

    Original von Linkin_P
    ich weiss nöd rächt... chunnt das würkli guet mit em "originellschtä" bild?


    ich meine z.b.


    das pic mit de kawa vom virus vor de berglandschaft gseht hammer us. nämed mer ez mal ah deht würd ä DT 50 stah, für welles bild würded ihr wohl abstimme? Für Kawa oder DT 50 ? nur mal so zum überlegä....


    denn söll de mit de DT50 sin Töff an rucksack binde und s'Matterhorn bestiege. Denn het er sicher de erscht platz :smiling_face:


    nei,.... ich weiss es het nöd jede di gliche chance, aber es goht jo au drum das mer chli was macht, und es mue jo nöd heisse das es nur 1 genials bild git, es wird vermuetli en hufe geniali bilder geh. und egal öb dt50 oder kawa, hauptsach mir macht mit und het fun.....

  • Zitat

    Original von Linkin_P
    stimmt scho, häsch rächt. isch ja nume so ä überlegig gsi vo mir...
    bin gspannt wie das usechunnt... :grinning_squinting_face:


    jo nimmt mi au wunder.....freu mi scho uf de summer :))
    das wird üsi biker galerie sicher ufwerte

  • Hehe jo wird öppä äs geils Bild geh, aber mit mir chönd ihr leider nöd rächnä... ;-( bin nöd so kreativ :O

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Hehe jo wird öppä äs geils Bild geh, aber mit mir chönd ihr leider nöd rächnä... ;-( bin nöd so kreativ :O


    isch doch glich... häsch ja na ziit zum überleggä was mache wetsch.ich han au na kei ahnig...

  • Was isch den a dem Bild speziell??? :grinning_squinting_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Wie wärs mit verschidne Kategorie ?
    - 50ccm
    - 125ccm und
    - Open Class :winking_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Wie wärs mit verschidne Kategorie ?
    - 50ccm
    - 125ccm und
    - Open Class :winking_face:


    die 3 kategorie wäred glaub doch na sinnvoll ! dä gwünner vo jede kat. würi dänn ufs banner cho im forum...
    mer chönti dänn au na ä "History" mache womer d gwünner vo de letzte jahre cha ahluege, ähnlich wie d imagebase...