Miss Toeff-Forum Wahl

  • hey han grad e idee:


    was haltet ihr devo wenn mir e "Miss Toeff-Forum" Wahl mached?


    Es wird de schönscht, orginellscht und geilscht töff gwählt.


    natürli möstet mir so regele mache wie keine dörf sin eigene Töff wähle usw.


    Wäred ihr debi?


    Am Gwinner chöntet mir irgendöpiis chlises schenke.


    Natürli wür i das ganze nöd im winter mache, do söss nur so grusigi garage bilder chömed :smiling_face:

  • Fändi geili Idee! Aber anstatt eme Priis chönt mer's ja so mache, das am gwünner siin Töff guet gföttelet wird und dänn anstatt dem Töff wo jetzt im Banner isch inegsetzt wird! :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Yes diä Idee find ich au geil. Und das mitäm Priis do bin ich au eher am Dark_Force sinärä Meinig. Irgendwiä aifach so fätti Fotänä wo mä den jo weiss au nöd wo würd gseh. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Fändi geili Idee! Aber anstatt eme Priis chönt mer's ja so mache, das am gwünner siin Töff guet gföttelet wird und dänn anstatt dem Töff wo jetzt im Banner isch inegsetzt wird! :grinning_squinting_face:


    hey jo das wär a e idee.....wär uf jede fall orginieller....oder de töff chunnt denn uf üsi visite kärtli :smiling_face:

  • mol mues säge aso die idee esch ned schlächt


    und fotographe hämmer ja au im forum die hetted secher gueti idee wiemers chönnt fötele


    mol wäri au debi


    cu charlie :grinning_squinting_face:

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • D'Idee ansich findi guet, nur öb das bsunders spannend wird wenn nur nach Optik bewertet wird weissi nöd so rächt :face_with_rolling_eyes:.


    Als Aregig fallt mir spontan z.B sowas wie sBeschte Foti inere gwüsse Ziit (halt eifach über 2-3 Monet) iii. Sprich öppis wos nöd nume uf de Töff sondern au uf d Szene und de Hinderrgund aachunt.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • finds au ä super idee, wär aber eher am spike sinerä meinig. wil wämer nur ufd optik lueget, weiss mer ja ez scho wär gwunnä hät -> Labyrator mit sinerä geilä kawa...

  • Zitat

    Original von Spike
    D'Idee ansich findi guet, nur öb das bsunders spannend wird wenn nur nach Optik bewertet wird weissi nöd so rächt :face_with_rolling_eyes:.


    Als Aregig fallt mir spontan z.B sowas wie sBeschte Foti inere gwüsse Ziit (halt eifach über 2-3 Monet) iii. Sprich öppis wos nöd nume uf de Töff sondern au uf d Szene und de Hinderrgund aachunt.


    stimmt scho, gad so en töff vom ravi het rein optisch kein chance gege die vom laby "sorry ravi" ;( isch aber so :smiling_face:


    mir chönted jo au eifach en wettbewerb mache wers originellschte/speziellschte foti macht?!


    danke für feet-back :smiling_face:


    viellicht möst mer halt au 2-3 kategorie mache; offroad, stross, und 125er,50er kei ahnig

  • Jep stimmt natürlich, diä mit dä Cross maschinä, hend suscht nöd vill chance... :frowning_face:
    hmmmm... jo also ich lohns mir au nomol durch dä Chopf goh, aber ich denkä das mitäm "geilschtä" (oder speziellschtä, gföhrlichschtä oder was au immer) Foti wär au kei Schlächti Idee. Wobi muäs mä äbä den döt luägä das nöd mit Photoshop nohgholfä wordä isch. :))

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • lol wiso min töff was lauft ??
    i ha ja garnüd gseit.. *grrrrrr* :motz:




    höhö...

  • fendi en geili idee.


    wägem priis, do wär ech au för d banner-lösig...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: