Miss Toeff-Forum Wahl

  • Mir isch das glich wie mr das mache, aber i finge nume dass z Kamera im Griff ha uf genau z gliche usechunt wie dr Photoshop im Griff ha :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Nr11 Rider: ech gsehs glich wie du... ha jo au scho die gliche Regle ufgschriebe gha...


    Milhouse....wie gseid wenns om de Töff gächt...klar de wör ech dR1 scho vorzieh...aber das oms Beld goht, het bi mer DT gnau so e grossi Chance..will i erster Linie wörkli ned de Töff zählt........


    ja guet, aber wänn in erster linie de töff nöd zellt, chamer ja grad so guet geili pics mache ohni töff!! mini meinig...



    @ N11 Rider

    Zitat

    Original von Nr11 Rider
    jo du hesch scho au recht. imene wettbewerb isch aber meischtens e nid für alli glich fair.....chan gar nid si.....


    aber wän mer ez kategorie mached, wärs für all chli fairer... :face_with_rolling_eyes:
    aber mer werdeds gseh wies usechunt.. :grinning_squinting_face:

  • ech weiss of jede fall eis. wemmer no lang so wiiter möched, de verlürt sech die sach weder ond mer möched genau nüd. es söll doch mol eine die sach e d fenger nä ond klari regle mache. de chönt mer die sach au starte ond dore zie.


    öbrigens wär ech de för, dass die sach de ganz sommer dore lauft ond mer em herbst chan abstemme...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • also i bi mit em spike sine regle iverstande.
    ebe ich lueg das ich viellicht mol e seperati website erstell, wo mir bilder den chönd uelade, (nid alli hend webspace). mol luege was uschunt, aber mir hend jo no gnueg zit.

  • Ja wie scho gseit, das isch ez mal für en erschte durchgang. Falls ez öpper mun sterbe wäge dene Bedingige chömemr nomal luege aber susch würi säge lömmers mal so und änderemer uf de nögscht, das ändet susch i ändlose diskussione und das isch au nöd de Sinn devo.


    Zum Thema Priis. Visitechärtli und Banner sind ja guet und rächt aber so eifach isch das nöd. Visitechärtli luegi das das no vor Saisonbeginn fertig isch, dänn hämmer mal 2500 wo münd brucht werde.....Banner, tönt guet nur sFormat laat da nöd jedes Bild zue. De Banner isch 53pixel schmal und 1354px breit, das isch es seeehr blöds Format. Farblich mueses dänn auno zum reschte passe usw. usw. sprich huere Uufawand *g*.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • nei, sterbe mueni wäge däm nöd, ich hoffs zumindest...:D


    na was zum priis, es gaht ja wie gseit um dä spass womer bi dere sach hät. ich glaub da bruchts kein gwünn für de erst platzierti. und wänn ä DT50 als erste gwählt wird, isch das glaubs dä best priis wo däjenig cha ha..:D


    was mer chönt mache wär, idä imagebase ä underkategorie vo däm wettbewerb womer zum bispiel die beste 10 pics cha ahluege... nur so ä idee

  • So den säg ich zu dem Thema nur no lät's röck!!!

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING