Miss Toeff-Forum Wahl

  • I chami nid so aafründe mit de Digicams..
    D Spiegureflex isch haut scho grösser aus sones chlises digitaus Dingeli, abr jeze haut


    Söu jede mit däm Fötele wosm meh Spass macht

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Ich hett ehrlichgseit nöd denkt das us därä eifachä Idee so äs riiisä Thema wird. tja.


    Apropoz chaufät doch spiegelreflex cams mit Digispeicher. :smiling_face_with_sunglasses:
    Jo ich weiss für Foti liäbhaber isch das au nüüt, aber s'Bild vonärä 8,5 Megapixel spiegelreflex cam, isch also scho zimlich geil...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Na will ech das ganze ha welle verchörze ha ech jo e siite vorher mol vo mer her alles festgleid....sösch gohts nämli nie wiiiter.... *gggg* (be so fräch gsi *g*)

  • Zitat

    Original von Toretto
    Ich hett ehrlichgseit nöd denkt das us därä eifachä Idee so äs riiisä Thema wird. tja.


    Apropoz chaufät doch spiegelreflex cams mit Digispeicher. :smiling_face_with_sunglasses:
    Jo ich weiss für Foti liäbhaber isch das au nüüt, aber s'Bild vonärä 8,5 Megapixel spiegelreflex cam, isch also scho zimlich geil...


    dr priis isch ou geil.. :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Hehe jo das stimmt scho d'Prisä sind nöd übel, aber do han ich halt Glück mit üsnä Liferantä :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • also mini Meinig/Vorschläg:


    -kei Kategorie (Meinig vo de meischte)
    -kei "würkli" kei veränderig am pc
    -Pris: Bild in Banner oder viellicht ufs Visitechärtli?!


    //Die wo halt mit de normale Fotikameras schaffed (nid digi) möstet halt bim entwickle no bilder uf em digitale medium verlange. well mit i-scanne gsehnds meischtens nochene voll verschisse us

  • han mich mal dur di letzte biiträg gläse....
    finds eigentlich schad, dass mer ez glich kei kategorie mached. bin eigentlich immer na dä meinig, dass di chlinä töff kei chance händ...wot ja nur glichberächtigung für all... aber dämfall isch das ez abglehnt.


    mal luege wie und wänn das zu stande chunt.

  • ond do au no mini meinig.


    1. kei kategorie. sost müend mer nochhär no os jedere Kategorie ein töff es banner nä...
    2. digitali veränderige a de belder send ned gstattet. sost chamer jo, met e chli wösse, osemene mässige beld es werkli guets beld mache. ond das esch jo glaub ned de senn vo de sach.


    no öpis:
    die wo met slr fotografiered -> ech hätt sost en negativ scanner.... aber ned, dass mer jetzt alli d buude i renned :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Naja aber ohni Kategorie isch klar dass e Enduro oder so kei Chance het :face_with_rolling_eyes:


    Und Bildbearbeitig sötti scho erloubt si. So Farbapassige und Helligkeits-/Kontrastapassige etc. si doch Standart.

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Aso eigentli esch gseid worde, das es om soriginelste Beld goht..do chonts ned druf ah was för e Töff druf esch..was för Kubik usw.... mini Meinig...


    Ond met em bearbeite vo de Belder....mer persönlech wärs jo egal...nor... ned jede het dMöglechkeit oder sWösse zom das mache....drom fend ech söts am beste gar niemmer mache... sösch werds biz onfaire... ond wies de Peak scho gseid het...mer cha doch rächt vel met dem usehole..

  • Me cha aber ou mit ere Spiegelreflexkamera öpis usehole, oder mit ere Digicam mit ere grössere Uflösig und eme bessere Objektiv. Und nid jede het die Müglechkeite...


    Es gat scho ums originellste Bilder aber die Lüt wo abstimme werde nid e DT125 are R1 vorzie o we z R1-Bild volech chli unoriginell isch. Dänkeni mou.

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Me cha aber ou mit ere Spiegelreflexkamera öpis usehole, oder mit ere Digicam mit ere grössere Uflösig und eme bessere Objektiv. Und nid jede het die Müglechkeite...


    Es gat scho ums originellste Bilder aber die Lüt wo abstimme werde nid e DT125 are R1 vorzie o we z R1-Bild volech chli unoriginell isch. Dänkeni mou.


    jo du hesch scho au recht. imene wettbewerb isch aber meischtens e nid für alli glich fair.....chan gar nid si.....


    also ich gseh das ganze eher vomene fun-faktor här, es goht drum das eifach jede sini cam füre holt und sich chli astrengt und es cools/originells föteli macht. und mir do nochene di originellscht bildsammlig vo allne töff-forum uf de welt hend :=)


    wenn mir do z'viel regle mached wirds kompliziert und nüme luschtig.


    also ich wär für di ganz eifache regle:


    -s'originellschte bild zellt
    -de eige töff mue ufem bild si
    -es chönd mehreri töff ufem bild si
    -kei pc bearbeitig!!
    -kei kategorie (klar hends die mit de 125/50 e chli schwerer, aber viellicht wer weiss gwünnt jo genau so eine?? isch doch geil wenn mer chli en herusforderig het.)


    danke für dis feedback millhouse.

  • Nr11 Rider: ech gsehs glich wie du... ha jo au scho die gliche Regle ufgschriebe gha...


    Milhouse....wie gseid wenns om de Töff gächt...klar de wör ech dR1 scho vorzieh...aber das oms Beld goht, het bi mer DT gnau so e grossi Chance..will i erster Linie wörkli ned de Töff zählt........
    Ond met de Kamera ....wenn jede sini eiget Kamera im Greff het...brengt jede (so wör ech meine) es guets Foti he.....
    Met em Pc cha mer aber sovel verändere ond verbessere das halt wörkli chli onfaire werd dene gägeöber wo das ned im Greff händ....


    Ech wör meine das mer jetzt eifach mol bi dene Regle bliiibt....wenn mer im Verlauf vom ganze merkt, dass ergendwie ned goht cha mer jo de no verschedeni Kategorie ufstelle...(het de Spike gmeint gha ;))


    Aber lönd doch eifach chli Fantasie spele egal was för e Töff das mer het.... es goht jo wörkli eifach um de Spass ond om nüd anders....


  • Mein wort aus deiner Fresse. (Das hed glaub einisch eine do em forum gseid. ond das passt etz eifach genau)

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: