• Na de mol es herzlechs Willkomme do enne....
    Super das es gschafft hesch :winking_face:

Vel Spass do enne ond uf de Stross met de bald begennende Saison....*bösenblickrichtunghimmelwerf*....

• Salut Wolverine...

Vill Spass und äbä lohn das Forum rockä. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Wow, diä begrüessig! *staunundfreu*

Ja, das Wetter! :face_with_rolling_eyes: *böseworterichtunghimmelschrei* Aber am meischte nervt mi s'Salz. Chasch nöd mal uf'd Strass wänns mal en Tag über 0 Grad isch, will's der suscht di ganz Maschiene unter em Arsch wäglöst :angry_face: . Und ständig putze mag i ja au nöd. :face_with_tongue:

I gange mit am Adi (Adrian ähmm.... X) i'd Schuel. Er hät mi uf da geile Forum bracht . :grinning_squinting_face:

So, muen wider schaffa :loudly_crying_face: , lol

Schöne Tag zäme

• au es herzlechs wellkomme us de 50er egge

vell spass im forum und let's brumm

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• hey dä adi bin ich :smiling_face_with_sunglasses:
    di meischte werded mich eh erscht i dere sasion kennelerne :]

hey schön das es mol gschafft hesch.
    hesch es wili brucht :]

jo s'Wetter.......schneetöff sasion im moment....

naja

also viel spass

P.S.: falls du links nöd luegsch, ich heisse do ine NR11 Rider :smiling_face:

cu nöchscht dunnstig

• Ja da schlüss ich mich mal ah und säg salü und vil spass da im forum - und natürlich dä strassä! :smiling_face:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• Willkome und fill Spass bi eus :).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• herzlich willkomme im forum und bald, bald isch de winter verbii *ämelfeschtdraaglaub*

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende