Eneue us Bern!

• Salü zäme,

I bi 20gi und fahre sitem Juni 2012 e Yamaha R6. Ha zwar nonig so vill erfahrig abr ha immerhin scho 4000 km erf. gsammlet i de paar mönet..

Mini Yamaha isch afangs silbrig gsi mit allem drum und dran wie wenn sie rgad us dr Fabrik isch cho.. hetmer abr nid so gfaue und drum hase umbout.. ä jo ke ahnig was es no z säge git :winking_face: vilech no es föteli? wär de im Ahang :winking_face:

lg

• Willkommen im Forum

u vili erfröilichi Usfahrte i'r kommende Saison!

Was machst Du morgen? Töff fahren!
    Aber das warst Du doch schon gestern.
    Ja ja, aber ich bin nicht fertig geworden!

• Herzlichst :welcome: :welcome: und viel Spass hier im Forum wie auch mit deiner R6 :winking_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• :welcome: im Forum und viel Spass

Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

• Hallo und :welcome:
    Viel Spass da im Forum :grinning_squinting_face:

"Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

• Hallo & :welcome: 2 the club!

E Frag: Was isch a dere Monster-Marke so genial dass du (mit viel anderne Junge zäme, ich weiss) gratis franko Werbig für die uf dim Töff machsch?

• uf dini frag z antworte kermit, es gfaut mir eifach :smiling_face: s zeiche gfaut mir und allg. hets für mi d beütig vo villne grosse rennfahrer wie de kenblock usw.

es gefällt :grinning_squinting_face:

und mercifür di netti ufnahm :smiling_face:

• sali du , welcome :welcome:

cools bike, bis ufd stickers. :kissing_face:

btw. ken block isch nie erfolgrich ränne gfahre, het nie en erfolg ide wrc gha oder sonstiges..