Saisoneröffnung im Schwarzwald

  • Sali Boo
    Tönt doch guet mit 5min, sind scho mal gueti Vorussetzige :smiling_face:
    hehe je Hegaublick macht erst ab 200km/h Spass, hast recht, aber wir finden genügend andere Strecken. Da kann man sich richtig verweilen.


    Hey Meitschi
    Na klar, Ich werd die nechste paar Usfahrte sicher mal da ine poste. Chasch dich ja spontan aschlüsse :winking_face:


    Fahre meisten so 17:00 Uhr ab für in Schwarzwald unter de Wuche. den isch me so gege die 22:00 Uhr spötestens wieder in Züri.

  • tönt guet das ganze... mol :smiling_face:


    wär i ziemli sicher au dabii.. muess 3-4 täg uf miini bereifig warte aber ich denk für e schwarzwald rundi langet miini jetzige reife scho no...


    :smiling_face:

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • Wer mal mit will Region Züri chan sich melde.


    chamer au mit wemer nid us de region Züri chunnt?
    bin im Herze Zürcher :grinning_squinting_face:

  • haha sehr guet, es gseht so us als wäri tNachfrog gnueg gross :smiling_face:


    Aber natürlich Speed, au du bisch willkomme :winking_face:

  • Sali zäme
    Sorry, schaffe hett wieder mal zuegschlage :smiling_face:


    Also morn Abig Treffpunkt letschti Usfahrt Bülach (grad bi Autobahnendi) 200m links ufem Parkplatz.
    Bin vom 17:30 det und warte bis max 18:00 Uhr.


    Wer isch alles am Start?

  • Ja Wetter isch na ok vom Bricht her, aber das heisst ja ned so viel:)


    Gut, machen wir direkt in Eglisau bei der Shell Tankstelle beim Kreisel.
    Von da aus können wir mal nach Bonndorf rüber, durchs Steinataal zum Schluchsee und noch


    Richtung Todtmoos.

  • btw: häts zu dere ziit eigentli viel verkehr/ stauts zwüschet bülach und eglisau? noed das i dänn no spat bin ;(

  • Ja muesch mit rechne das viel Verkehr het. Aber meistens nur richtig Eglisau. Vorsichtig durch t Mitti fahre isch agseit :winking_face:

  • ahhhh ich schaffs zeitlich nicht mehr. hab dir noch ne pm geschrieben. hoffe du siehst das hier. wünsch dir aber auf jeden fall viel spass.
    cheers

  • Hey Boo
    Sehr gut gemacht, :thumbsup: Gratuliere. Mit welcher Kamera und Auflösung hast Du diesen Film gemacht? Hast Du verschiedene Kamerahaltungen fest montiert oder jedesmal wieder neu montiert?


    Gruss und gute Fahrt.

    :face_with_rolling_eyes: Freue Dich am Schotter und verachte die Autobahnen 8-)