au wieder mal da

• so ich has au wiedermal ufs netz gschafft :grinning_squinting_face:

ha mitlerwiele au wieder was neus am mim baby veredle la :smiling_face_with_horns:

vorderliecht hani la umbaue vo eim uf zwei lüchtendi auge und vo wiese uf gälbi lämpli, ga am friitig mal go luege und mach den die erschte pic's, zwinker..

und de alarm isch jetzt au iibaut, smile!!

was ich no möcht mache isch, neonlicht ibaue, bim ramair, und viellicht au une oder uf de siite, mal luege was mer da so mache cha.. also bi bald, jungs und mädels :winking_face:

ps: MAX wo stecksch au :cheers:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Schön das dä Wäg au wiedermol gfundä häsch. Uf dis Bike bin ich schono gspannt das den entlich mol live z'gseh. :smiling_face:
    Das wird eh huärrä edel, wenn Töff-Forum.ch äs Treffe macht hehe...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• dito

uf de töff freui mi au nume scho wenns pics get
    wör emol säge de blick werd schono geil usgseh

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• ja genau so es forum träffe sött me ebe scho so bald wie machbar wieder mal abhalte, wür mi also au freue :smiling_face_with_horns:

ha hüt no in pusterla im kreis 4 aglüte, die hend anschienend so 22cm lüchtstoffröhrene, die muni am friitig grad mal go agügsle :grinning_squinting_face:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Also went so Röhrene findsch wo mä chan bruchä und nöd all zu tüür sind, meldsch dich nomol bi mir please. Messi.

• Ja grüezi grüezi :grinning_squinting_face:

Bitte tuen mer ein gfalle und schmückt diini Edel 10er BITTE nöd mit so huere Fasnachtsbelüchtig ;(;(;(;(;( Das isch was für Roller, 50er und höchschtens 125er, aber um Himmel's wille doch nöd füre ZX10R !!!! Die hät scho gnueg Power, da mues mer nöd mit Liechtli vo de fehlende Leischtig ablänke :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Also bitte machs nöd !!! :face_with_tongue:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Zitat

Original von :Dark_Force
    Ja grüezi grüezi :grinning_squinting_face:

Bitte tuen mer ein gfalle und schmückt diini Edel 10er BITTE nöd mit so huere Fasnachtsbelüchtig ;(;(;(;(;( Das isch was für Roller, 50er und höchschtens 125er, aber um Himmel's wille doch nöd füre ZX10R !!!! Die hät scho gnueg Power, da mues mer nöd mit Liechtli vo de fehlende Leischtig ablänke :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Also bitte machs nöd !!! :face_with_tongue:

dito-........125er grad no ok, döt chamer es no loh, aber wenn unbedingt fasnacht wötsch, denn mach doch was a dim cockpit.......oh scheisse fascht vergesse......10r het jo digital :frowning_face: chasch jo viellicht blaui hintergrundbelüchtig mache. aber schrub nid e röhre undere........wenn schon den schon paar starki leds.....da gseht minere meinig viel besser us, und chasch au viel besser verstecke....

welli farb würsch neh "wenn"?

• Also ich finds no geil. Ich mein mä muäsäs halt scho so machä das äs nöd aifach billig usgseht.

• mister laby-faucking-rator. schön, dass mer au mol vo der weder öpis ghört. be gspannt of die pics....

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: