Höherlegung: Yamaha DT 125

• Hat jemand Erfahrung damit?
    Suche Höherlegungs-Schienen für die DT, doch möchte diese nicht unbedingt aus dem Ausland bestellen, da dann nur noch zusätzlich Kosten für die Einzahlung anfallen.

Leider bin ich auch nicht so gewandt um eigene herzustellen :frowning_face:

• hatte die auch mal drin, dassheisst selber gebaut. stahl nehmen und zwei löcher rein, fertig!
    ich rate dir aber davon ab, weil es ausser guter optik nur ein absolut beschissenes bremsverhalten, hoher verschleiss an kette/ritzel/getriebe, kettenschleifer gibt!
    gruss razor

• chasch der ja au herstelle lah! die wode chaufsch sind meischtens us legiertem alu! gahsch ine buude wo polymechs schaffed, am beschte lehrling! die stelledder das scho her! au ned esooo tüür! isch ebe no e gueti arbet für lehrling!

s beschte material isch titalium oder chrom-vanadium.. schüsch gächti au stahl! alles stabili materialie!

ich denke du bisch ned eine wo brav uf d stroose fahrt, darum sett das teil au einiges halte

so chasch der au d höchi selber uswähle.. oder wende es grössers budget hesch au en verstellbare aaferige lah! gits ja au für d scooterlis

allerdings defsch ned vergesse das du demit dis ganze fahrverhalte uf d chopf stellsch!
    bim aerox isches schiints so das d federigshalter abbricht! aber ich denke DT isch einiges stabiler als en aerox! vorallem wells ja e cross isch

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]  

2 Mal editiert, zuletzt von special Blend (21. April 2005 09:16)

• chunnt guet wennt en unfall hesch well di minderwärtig
    nöd originali umlänkig broche isch, wo sowiso nur negativs mit sich brinngt..