de töff fahrer het ja eigentli nüt anderes gmacht als de töff schnell ufstelle und bremse, eigentli ganz normali reaktion, siis glück isch dass de autofahrer links uuswiicht und dadurch de platz für de töfffahrer frei wird...
miini meinig...
de töff fahrer het ja eigentli nüt anderes gmacht als de töff schnell ufstelle und bremse, eigentli ganz normali reaktion, siis glück isch dass de autofahrer links uuswiicht und dadurch de platz für de töfffahrer frei wird...
miini meinig...
miini meinig...
da zwar scho.. isch aber ä normali reaktion vo öpperem wos im bluet het.. han scho gseh das eine nem chliine holzklotz het wölle uswiiche (30cm ufd siite hettet scho glanget) und er fahrt voll grad us id wiese use und macht paar saltos.. bin per zuefall mitm auto hinter ihm gsi und han mi gwunderet, will er ageblich scho "bitz länger" fahrt und eifach verschrocke isch wie er denn nocher gseit het.. gits alles..^^
netts video, chunt mer irgendwie bekannt vor
D Jugos sind wieder überall
Wemer am richtige ort gross wird, ghört das zum normale sprochschatz [/quote]
voll geil mann ! :love:
Wemer am richtige ort gross wird, ghört das zum normale sprochschatz
voll geil mann ! :love:
schön meldsch dich au zu wort.. uf dini meinig legget alli sooo viel wert wie ich überall im forum glese han... :love: :thumbup:
haha.., wenn das "peder" s nächst mal weglohsch brate
wenn mir üs uf nere usfahrt gsehnd zahli dir 2-3 drinks.. denn hesch de wert dine xD deal?
dobro dobro
Der Beitrag von »highroller« (Heute, 08:28) wurde aus folgendem Grund vom Autor selbst gelöscht: konkret zu krass für brate (Heute, 08:34)
jajaa heilroller.. arrogants und ignorants schubladedenke.. du bisch besser als alli andere.. a sonem spruch loht sich dini intelligenz abschätze.. lueg das din IQ über zimmertemperatur bliiebt, süscht vergessisch no z schnuufe.. konkret krasses landei getue wo du zum beste gisch.. hammer, mir sind stolz uf dich.. kriegsch en keks vom blocher gschenkt...
:huh:
Alles anzeigenDer Beitrag von »highroller« (Heute, 08:28) wurde aus folgendem Grund vom Autor selbst gelöscht: konkret zu krass für brate (Heute, 08:34)
jajaa heilroller.. arrogants und ignorants schubladedenke.. du bisch besser als alli andere.. a sonem spruch loht sich dini intelligenz abschätze.. lueg das din IQ über zimmertemperatur bliiebt, süscht vergessisch no z schnuufe.. konkret krasses landei getue wo du zum beste gisch.. hammer, mir sind stolz uf dich.. kriegsch en keks vom blocher gschenkt...
:huh:
chills Yoshi er isch en komische Vogel..
wohooo strike
Diskussion hat nix mehr mit dem Thema zu tun -> closed
Greez
Päscu