KermitsTour Die Bilder schon jetzt.....

• Lach :grinning_squinting_face: .... mir sind ou nid vorbereitet gsei :grinning_squinting_face: ... falsches Objektiv.. falsche Position... ig mein.. wär chan scho dermit rächne, dass si sich verfahre und es 2x näbe üs düre rase :grinning_squinting_face::thumbup:

Wot ja mal die Herre Fotografe gse wie sie besseri Bilder anebringet wenn sie ca. 3 Sekunde zit händ :winking_face:

• ICH han eu zwei ja gseh bi eusere Ehrerundi dur Zug..... bei i de Chnüü und knippst wie wild.... geils Luege gsi :thumbsup: finde Föteli würklli guet für de Bruchteil wo mir alli da duregrauscht sind....

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• wär chan scho dermit rächne, dass si sich verfahre

Mir händ eus nöd verfahre! Will mir wäg em Schnee nöd händ chönne über de Zugerberg isch s Navi durenand cho und hät ums verworge wieder uf de gliche Seesite zrugg welle. Dasch also nur en Ehrerundi gsi!!! Säg Danke, hanis zrächte Zyt gmerkt, susch wärid ihr nöd mal zum Abdrucke cho :winking_face:

Wot ja mal die Herre Fotografe gse wie sie besseri Bilder anebringet wenn sie ca. 3 Sekunde zit händ

Hetsch guet glost, dänn hetsch ghört, dass mir uf me Rundstreckekurs sind. En richtige Fotograf isch immer uf alli Eventualitäte vorbereitet, hät drum au drü oder meh Kameras mit underschidleche Objektiv debi, so dass er nur die richtig mues griffe und abdrücke. :face_with_tongue:

Öpe so:

[Blockierte Grafik: http://www.holidaycheck.ch/data/urlaubsbilder/mittel/144/1156351907.jpg]

Ussertdem hät de Herr Popovic mit de Nummere 53990 sicher Freud, dass sini Frau jetzt da chan gseh, dass er in Zug gsi isch und nöd gschäftlich in Floränz, wie är ihre gseit het... :D:D:D

• Aso für das, das de Kermit in Zug immer im Chreis ume hed wellä fahre, sind das gueti Fotene worde, Fotografe händ ja nöd chöne wüsse, dass es ihm denn doch verleidet und mer us zug usefahre tüent. Susch hettes sicher no Stativ, Schiiwerfer, Blendene und halbnackigi Girls organisiert und ufgstellt.

• Also die Fotis sind eifach super worde....
    Doch bi mim mues i säge hät`s echli verzerrt !!! :whistling:
    Bin normalerwiis ganz en Schmale Huufe :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: !!
    gruss
    steff

Wer Schreibfehler in meinen Texten findet, darf sie behalten :thumbsup: