Sie sind noch am fahren aber die Bilder haben wir schon jetzt hehehehe...
Nightwind und ich haben sie bei meinem "Fotografie Übungskurs Lektion 1. "per Zufall angetroffen
Sie sind noch am fahren aber die Bilder haben wir schon jetzt hehehehe...
Nightwind und ich haben sie bei meinem "Fotografie Übungskurs Lektion 1. "per Zufall angetroffen
und noch der Rest....
sinder in zug gsie?
Das isch definitiv Zug ja
Demfall hani eu alli per zuefall schnell gseh, welli genau i dem Moment rechtig See abegloffe ben
Demfall hani eu alli per zuefall schnell gseh, welli genau i dem Moment rechtig See abegloffe ben
Denn haemmer dich sicher au gse;) mir sind am Foti mache gsi mittem Hund zäme
Cheibe Paparazzi's.... chasch nid mal in Rueh go Töff fahre.... :whistling: SAUBER häsch mi verwütscht, Server
Cool war's
Manchmal sogar richtig cool brrrrr
Gruss
Steff
Eindeutig und unverkennbar: Kermit... (Helmfarbe...)
Sodele, mein Töff ist geputzt und steht bereit für neue Taten. Hat Spass gemacht mit euch. Schön, hatten alle stehts nur mit dem Gummi Bodenkontakt. Gerne wieder mal!
Ja, wir haben uns, weil der Wetterbericht zähen Hochnebel von St. Gallen bis Zürich angesagt hatte, spontan dafür entschieden, eine andere Route zu fahren, so Richtung Innerschweiz. Hatte zwar am Zugersee auch Nebel, aber vorher, auf dem Ratenpass und nach dem Mittagessen war es wunderbar.
Gruss - Kermit
Eindeutig und unverkennbar: Kermit... (Helmfarbe...)
Hani wieder Schwein gha, dass gseit häsch Helmfarb und nöd Fahrstil
Lektion 2 lautet dann "Motivwahl und Bildausschnitt"
Cheibe Paparazzi's.... chasch nid mal in Rueh go Töff fahre.... :whistling: SAUBER häsch mi verwütscht, Server
ja und verfahre händer eu au hehehe :;)
ja mein Töff strahlt auch wieder in neuem Glanz
zuerst Kalt abgespritzt, anschliessend was essen, und danach eine komplette Grundreinigung...
aber nur mit kaltem Wasser
Abledern will natürlich nicht vergessen sein....
gruss
steff
Merci för d'Fotos. Guet worde
Mer gseht scho, dass er erst i de 1. Lektion sind :whistling:
Nei Scherz, sonen Kurs bringt scho was. Aber ich han damals müesse schwarzwiis Föteli mache. Oldschool...
Lach .... mir sind ou nid vorbereitet gsei ... falsches Objektiv.. falsche Position... ig mein.. wär chan scho dermit rächne, dass si sich verfahre und es 2x näbe üs düre rase :thumbup: