Hey WS, hoffe bisch mir nid bös, wenni hie ab und zue Frage inestell wo villecht dir und andere Afänger wie mir chönte helfe? Besser als dutzendi Threads uftue!?
Hüt au z erscht mal gfahre, bim Mech go abhole, und isch besser gange als befürchtet Müed aber mitme riese Smile dehei acho.
E paar Frage si scho uftaucht, beträffi di villecht au WS:
1. Ganghebel: Isch recht churz und i triffene gelinde gesagt nid immer. Verlängerig geit äue nid wäge Kurve Schräglag Freiheit?
2. Ha sone Enduro-Integral Helm, miteme "Helmschirm". Allgemein hani am Helm sehr viel Luftwiderstand gspürt ufdr Landstrass, isch das allgemein bide Helme so dasses eim dr Kopf hindere drückt ab ca. 100km/h? Zimlech unagnäm gsi.
3. Wäsche: Ha paar dräck Pfütze "troffe"... Tüend ihr mit Garteschluch dehei oder normal ider Autowöschalag mit Drucklanze (eifach meh Abstand und vorsichtig) abewäsche?
4. Brämse: Mir isches bim normale (langsame) Brämse gäbig gange mit Abeschalte und dr Motor la Brämse. Cha jo nüt schade oder?
5. Bis zum Kurs sinds no 2 Mönet. Am beschte isch wohl eifach ufdr Strass und Landstrass z Fahre? Oder ischs gschider scho allei ufemne Parkplatz Vollbremsig etc z üebe? weis nid ob das ohni Aleitig guet use chund :huh: ...
6. Fahrstunde: Vorem Kurs scho Fahrstunde näh? Ha dänkt bis nachem Kurs z warte. Oder trainiert me sich so nume eigeti Fähler ah? Bim Auto hani 11 Fahrstunde brucht, bewegt sich das ungfähr im gliche Rame um fit für d praktischi Prüefig ?
Das wärs öppe füre momänt. Morn geits wider ufs Bike, hoffentlich mit chli Sunne!
Schöne Abe & Gruess