W_s het es paar froge

  • Han wieder e frog:


    Hüt ischmer ufgfalle das min Sitz nid richtig druf isch, aso nur an zwöi vo drü orte iighänkt, hans denne 30min lang probiert ne richtig innez'due aber bim einte hanine efach nüm inne brocht, er hebt trotzdem guet aber ihg froge mi glich vo wo das das jetze chunnt das dä nüm richtig drufgoht.


    Chönnt da sii dases ne bim sturz verboge het, isch ja ke schwäre sturz gsi ehner es Stürzli. :confused_face:

  • Han wieder e frog:


    ... aber ihg froge mi glich vo wo das das jetze chunnt ...([/quote]
    ...cagiva...? vielleicht...? :grinning_squinting_face:

    "Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

  • aso bis jetze isch jo ersch ei frog, es töffspezifischs problem gsi, disi sind alli algemein gsi vo dem her hett da gar nüt mit CAGIVA z'tue

  • Hmm.. schwirig z beantworte, dini Frog...


    Wie isch dä sattel ufghänkt? 2 Stift hinger?
    Chan scho si, das es eine vo dene chli verboge het.. sötsch aber in dem fall ou mit ere zange wider chönne grad biege :winking_face:
    aber lueg zersch mol, dass nix in de löcher isch, oder irgendwo chläbt :face_with_tongue:


    Greez
    Päscu

    The answer to life, the universe and everything = 42

  • nee, vore muemerne i zwöi högge iihänke u hinge isches en stift

  • Oha none frog :face_with_tongue:


    han ghört das wemmer de Luffilter ussenimmt, das de motor denne besser mit de höchi z'rächtchunnt.
    Stimmt da?
    isch da Legal?
    Da schadet doch am Motor au oder? meine denne chunnt ja de ganz dreck vor stros i motor.

  • In der Höhe ist das Gemisch für die alten resp nicht mehr ganz so jungen Vergasermodelle meistens zu fett, da kann es was bringen.... allerdings ist das Ansauggeräusch beim Beschleunigen sehr gut hörbar und verrät sofort, dass da eine Manipulation stattfand..... sofern du nicht gerade über staubige Feldwege bretterst, sollte nichts passieren.
    Die alten Motorräder hatten oft ab Werk offene Ansaugtrichter, dann und wann mit einem feinen Sieb verschlossen, damit nicht gerade Herbstblätter angesaugt wurden :grinning_squinting_face:
    Allerdings waren die Motoren noch wesentlich grob-schlächtiger gebaut mit höheren Toleranzen als heute....
    Schau dir deinen Luftfilter an, dann weisst du, was da so alles an Dreck rein kommt :whistling:
    In dem Sinne: Besser nicht!
    Ein 2 Takter verliert einfach auf einer Passhöhe an Leistung, sogar bei meiner FJ merke ich die Höhenluft.. was soll's.... sind nur wenige Höhenmeter, wo's rauf geht geht's auch gleich wieder runter :winking_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Achtung! Wenn du ausversehen 2 oder sogar 3 Gänge runterschaltest während du noch bei hohen Touren/Geschwindigkeit bist, kann das schlimme Folgen haben. Durch das runterschalten bei hohen Drehzahlen bezweckt man damit die MotorBremse (Motor bringt die Drehzahl sehr schnell runter). Wenn du jetztalso Im 5 Gang bei hoher Drehzahl ausversehen 2/3 Gänge runterschaltest kann es sein dass es dich vom Motorrad fetzt :winking_face: Ist einem Freund meines Vaters passiert. Der Motor bremst dabei so enorm dass es dich einfach vom Sitz weg haut, direkt übers Motorrad hinweg :face_with_tongue:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Achtung! Wenn du ausversehen 2 oder sogar 3 Gänge runterschaltest während du noch bei hohen Touren/Geschwindigkeit bist, kann das schlimme Folgen haben. Durch das runterschalten bei hohen Drehzahlen bezweckt man damit die MotorBremse (Motor bringt die Drehzahl sehr schnell runter). Wenn du jetztalso Im 5 Gang bei hoher Drehzahl ausversehen 2/3 Gänge runterschaltest kann es sein dass es dich vom Motorrad fetzt :winking_face: Ist einem Freund meines Vaters passiert. Der Motor bremst dabei so enorm dass es dich einfach vom Sitz weg haut, direkt übers Motorrad hinweg :face_with_tongue:


    Ihg, weiss aber da isch ja nöd d'frog ämel nöd die aktuell, die isch scho beantwortet :grinning_squinting_face:

  • Wenn du jetztalso Im 5 Gang bei hoher Drehzahl ausversehen 2/3 Gänge runterschaltest kann es sein dass es dich vom Motorrad fetzt :winking_face: Ist einem Freund meines Vaters passiert. Der Motor bremst dabei so enorm dass es dich einfach vom Sitz weg haut, direkt übers Motorrad hinweg :face_with_tongue:



    Oh, han wohl en alti Frog beantwortet :face_with_tongue:


    Und vor allem hast du dabei masslos übertrieben...
    Mehr Verzögerung als wenn du voll auf die Hinterbremse trittst, kriegst du mit der Motorbremse nicht hin (wie auch, der Motor bremst ja nur das Hinterrad ab, und wenn dieses die Kraft der Motorbremse nicht mehr auf den Boden bringt, fängt es halt an zu rutschen -> und dieses Phänomen war ja die eigentliche Frage von w_s :winking_face: ). Es gibt sicher einen Ruck, aber wenn man mindestens eine Hand am Lenker und ein Minimum an Körrperspannung hat, wird da nix passieren. Der Freund deines Vaters hat wahrscheinlich einfach gepennt :face_with_tongue:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Oha none frog :face_with_tongue:


    han ghört das wemmer de Luffilter ussenimmt, das de motor denne besser mit de höchi z'rächtchunnt.
    Stimmt da?
    isch da Legal?
    Da schadet doch am Motor au oder? meine denne chunnt ja de ganz dreck vor stros i motor.


    ich hoff mal das isch en witz und kei ernst gmeinti frag. :grinning_squinting_face: xD


    falls doch.. vergiss es. ohni luftfilter chunt das ding vill z vill luft über und ohni grössere vergaser und me richtige uspuff chasch das grad vergässe.
    zerscht würdi mal di andere fläschehäls entferne, wie uspuff, den vergaser und wenn er den würkli z wenig luft bechunt chamer immerno de luffi modifiziere.


    da würdi vorher de schnorchel vom luftfilter wegnehm, aber au den wird s gmisch vermuetli z mager. ussert er lauft eh scho vill z fett wills düse bin drossle ned apasst hend .


    ah ja und de luftfilter verhinderet das dräck in vergaser / brännruum chunt, und das isch eigentli no nützlich.


    falls er me luft brucht chamer meistens en luftfilter ibaue wo gröberi poore het und drum me luft durelaht. das ding grad ganz usbaue würdi nöd empfehle




    yamaha ft . erzähltes weiter erzählen kommt meistens nicht gut :face_with_tongue:


    klugscheiss off :whistling:

  • zerscht würdi mal di andere fläschehäls entferne, wie uspuff, den vergaser und wenn er den würkli z wenig luft bechunt chamer immerno de luffi modifiziere.


    Hmm, de einzig nochrüscht topf wos für d'planet git isch um einiges dünner als de original.


    Aber ihg han nid vor so was für immmer z'mache meh so als, doping i de höchi, u när wenns wieder abegoht wieder inne due.
    Aso eigech hets mi nur wundergnoh öb da stimmt.



    das denne de Ganz dreck direkt in motor goht, tönt logisch, wirde da drum aunöd mache.