güete äbeee liebes Förum
also ich ha wieder paar frögeli, uuuuu zwar folgendes:
Ich han i letzer ziit chli lust becho zum, wie drücki da jetze gschickt us. ähm um chli vill gas geh und spaat remse, nuur weder die jetzige strasse, no mi töff sind für da würkli geeignet
Drum hani mir überleit, nechst jahr bini ja de fertig mit de lehr u ha de hoffentli chli en grössere lohn, und wühr mir denne vilech mal e tag ufere rennstrecki gönne. jetze würd ich aber gern wüsse was so e Tag choste wühr u wie da genau ablauft drum dueni da jetze es paar frage ufzelle, wär cool wenn die wo erfahrig demit hend chente antworte
Wa wird Brucht um überhaupt derfe go fahre? lengt es 2 teiligs lederkombi? oder isch en eiteiler vorgschribe?
Benzinsituation? chamer uf de Renni Tanke? oder muemer s Benzin selber mitneh?
Uswiis, ich han unterschiedlechi ussage ghört bis jetze die einte sege me brucht kei uswiis, anderi sege me darf nur farhe wasmer au uf de stross darf fahre, hängt da vom Ahbieter ab?
Können, git ja verschideni gruppe vo langsam bis sehr schnell wenni da richtig mitbecho ha, aber ab wenn ischmer ihr gruppe langsam? denke mal ned das da heisst dases sich derte um Fahrahfänger handlet oder?
Last but not least: Töff, wa gits für möglechkeite an en töff z cho für en Tag u wa muemer da so mit chöste rechne um eine für e tag z miete? hend ahbieter tööf womer cha bruche oder muemer die selber organisiere?
Hoffe die frage sind beantwort bar
Gruess
W_s