W_s het es paar froge

• mh ich vermuete evtl isch d oelpumpi undicht, gseht teilwis nach früschem oel us .

würd glaub glich mal zum mech :winking_face:

jep getribeoel uf bild 2

• soo früsch cha das Öl nid sii isch sitem samschtig nüm gloffe de motor, aber bringe de töff morn am morge glich zum mech, hoffe isch nüt schlimms d'garantie vom anger mech isch äbe grad abgloffe, und scho sifft de töff. ein schelm wer böses Denkt :face_with_tongue:

• diä meche baued en timer ine das sowas gad noch ablauf vo de garantie passiert :grinning_squinting_face:

i würd d maschine au go zeige wennd unsicher bisch.. usserdem sind cagiva halt chliini divatussis wo immer ufmerksamkeit sueched.. chani us eigene erfahrige säge.. hesch es selber au scho gmerkt :grinning_squinting_face: mal laufeds suuuperguet und mal zickeds.. so isch das halt.. aber meistens ischs ä chliinigkeit.. wird bi dim jetzige problem worschinli au so sii.. nur nöd zfrüeh zviel gedanke drüber mache :grinning_squinting_face:

dem andern eine selbs hinein..... õ_Õ

• Es isch ziit für eh neui rundi Froge stelle :face_with_tongue:

1. Frog
    Montageständer, aso han mer überleit wenni mal grad chli flüssig bin mir en Montageständer zuechez'tue denne würi s'chettipflege und hingerredputze allgemein liechter wärde :D, jetze macht da überhaupt sinn für en 125er en Montageständer chaufe? Ihg meine, wenni eine han wo für d'Giva passt, passt de denn au für en 600er oder so? und när wo bechunnt mer so züg här, usserdem Polo? efach de mech froge öber eine Vörig het?

2.Frog
    Gepäck, mir isch die Schlau idee cho stat ufem Tank (via Tankrucksack) ungerem Tank öbis mit z'näh, für öbbis hetmer jo en "usghöhlte" Tank :P, jetze het scho mal öbber so öbbis gmacht und weiss uf wa dasi muen luege? Usser da s'gepäck Öl dicht isch?

Without_speed

• 1. kasch ansich jede montageständer neh, die sind eigetli immer universell isetzbar (usnahme häsch nur bi de 1-armschwinge). finde tuasch sie i jedem gschäft wo öpis mit töff ztua hät oder google hilft au gern wiiter :face_with_tongue:

2. was a dere idee schlau isch weissi jetzt aber au nid :lol:

• 2. was a dere idee schlau isch weissi jetzt aber au nid :lol:

jaa, mer gsehts nid :face_with_tongue: und ar bewegigs freiheit isches au nöd im Weg, da isch schlau :winking_face:

• Friss chli weniger, dänn hät au en grosse Tankrucksack Platz und behinderet dini Bewegigsfreiheit nöd. DAS wer schlau! :D:D:D

• Friss chli weniger, dänn hät au en grosse Tankrucksack Platz und behinderet dini Bewegigsfreiheit nöd. DAS wer schlau! :D:D:D

Dänn goht mer aber s'Lederkombi nüme :face_with_tongue:

• Es isch ziit für eh neui rundi Froge stelle :face_with_tongue:

2.Frog
    Gepäck, mir isch die Schlau idee cho stat ufem Tank (via Tankrucksack) ungerem Tank öbis mit z'näh, für öbbis hetmer jo en "usghöhlte" Tank :P, jetze het scho mal öbber so öbbis gmacht und weiss uf wa dasi muen luege? Usser da s'gepäck Öl dicht isch?

Kei ahnig was schlau isch, aber 1. wieviel Platz hesch dete, was isch mit de wärmi und de chüehlig vom motor? versuechs doch mal mit Satteltäsche, Hecktäsche oder Gepäckrolle (inkl. Spanngurt) Behindered eigentlich au alles nüt, hed viel meh Platz, isch eifacher zum montiere und chunsch sicher besser drah anne.

• en chline bis mittelchline Rucksacke hät scho ungerem Tank platz, da mit de Wärmi müesti mal luege wenn de motor warm isch.
    Ufgrund vo de speziellle Heckform wirds allweg nid soo liecht e geigniti Satteltäsche zfinde wo au hett Hecktäsche und so chani glaubs eh vergässe wil de sozius sitz de hingerscht punkt vom Töff isch

• Säg mal LT, chunsch du eigentlich vom Louis Provision über? :winking_face: