der leidensweg von meitschis töff

  • Hier kann der leidensweg von meitschis töff dokumentiert werden. :grinning_squinting_face:

  • Merci Kermit. Ich glaub, de Afang döf aber de LT macht, er verzellt s Gschichtli mitem Audi so gärn :grinning_squinting_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Janei, jez hani gmeint du wellsch mitem Afang afange.


    Aso ich muess no vorusschicke das no einiges unklar isch. Aber de jetzig Mech hät mer en Regler uf d Rächnig gsetzt. De Boo & ich und ander vermuetet, dass das dä glich Regler isch, wies au ä Rückruefaktion git defür. Und au de glich Regler isch, wo dä Arrigoni gseit hät er heg mer en ersetzt....


    und jez isch da chli d Frag wie das gaht.... :face_with_tongue:


    das mal churz zämegfasst ohni am Arrigoni öpis wellä z unterstelle :D....bis jez.

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Also ernsthaft: Das gseht en Mech im Intranet vo Suzuki, ob uf dinere Stammnummere de Regler als Rückruef scho isch ersetzt worde und wänn. Und wänn en faire Mech häsch, lat er dich in Fernseh gugge.

  • @LT nid ganz 300,-


    @Kermit. Ja aber entweder de Arrigoni hät gseit er hebs gmacht und hät nid. Oder denn hätter öppis verbaut wo nacher glich Problem gäh hät. Und das würd mer beides chli stinke.
    Wenns denn würkli de glich Regler isch, natürlich...

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • ...ohne zu wissen, woran das moped leidet, gute besserung! Ich werde es in meine gebete mit einschliessen... :smiling_face:

    "Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

  • Hersteller: SUZUKI MOTORRAD
    Verkaufsbezeichnung: GSX-R600/750, GSF650/1250, GSX650F, GSX1300BK, GSX1300R, GSR600, VLR1800/VZ1500, VL800, SFV650 U.A.
    Betroffene Baugruppe: Elektrik
    Baujahr von:2008 Baujahr bis:2010
    Veröffentlichungsdatum:03.03.2011
    Hotline:keine
    Beschreibung:Fehlerhafte Fertigung der Regler-/Gleichrichtereinheiten
    kann zu einem unzureichenden Ladestrom der Motorradbatterie führen. Dies
    kann ein Entladen der Batterie verursachen mit der Folge von
    Motoraussetzern.


    Ansonsten http://www.ebay.de/sch/sis.htm…600+&_itemId=290566759662


    Kann doch kein Problem sein, die Verkleidung zu entfernen, die beiden Schrauben zu lösen und den Regler zu ersetzen. Achtung zwischen Regler und Wärmeableitblech am Rahmen gehört dann neue Kühlpaste rein (hauchdünn) ist die gleiche wie bei PC`s zwischen CPU und Kühler.
    Ansonsten kann ich Dir nur Motek empfehlen, aber die bauen nur verstärkte Honda Regler.

  • hmmm ich han no gmeit du hägisch das Problem sit en abstuz ka häsch.. :confused_face::huh: naja lauft dini chischte jetzt?

    Das Herz hat seine Gründe, die der Verstand nicht kennt.
    oder auch...
    Wenn du so schnell fährst, dass du deinen eigenen Furz riechst, dann bist du zu langsam. 8|