Auspuff für GSR600

• Jop, eigentli fasch alles Internet. En Teil isch Rizoma, en Teil hani vo Ebay. ebay häts eigentli würkli viel, würd mal det go luege wänn Züg suechsch :smiling_face:

De Sattel hani frisch überzieh lah - dä isch nöd usem Internet :grinning_squinting_face:

Edit: Mach um Himmels Wille ander Blinker dra :face_with_tongue:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• anderi blinker?? got das? ach du meinsch hine...
    mue mol luege was a mine falsch isch bzw. was a dine so viel besser :grinning_squinting_face:

danke für de tipp mit ebay! mueni mol dureforschte inere freie minute.
    aber zerscht mueni etz usefinde wie sich das mit em uspuff ide schwiiz verhaltet!

• so han jez no gfrögt. d yoshis sind schiinds suzukizuebehör und somit zueglah, bruchsch eifach es biiblatt.
    det häts bi mir ä adresse druff wo die biblätter usgstellt wärded. det chönntsch zimli sicher afröge wenns susch nid usefindsch.

...villich hilft der das chli wiiter :grinning_squinting_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Also, das europäische Beiblatt zählt nicht, du brauchst das Beiblatt von der CH, das geht nicht so wie zum Beispiel in Deutschland, wo du einfach ins Internet gehst, auf die Seite vom Hersteller und dir das dazu gehörige Beiblatt runterlädst. Du musst meist in den Laden gehen wo das Teil gekauft wurden ist, irgendwas um die 180,- Stutz auf den Tisch legen und sie fertigen dir ein neues, was wiederrum nur auf deines zugelassen ist, weil die nämlich die scheiss Stammnummer da eintragen.

Ich hatte das Problem mit meinem BOS-Topf, das Teil habe ich bei ricardo für 40,- Stutz geschossen, wie neu das Ding, aber als es bei mir daheim ankamm, mit BEIBLATT!!!!, musste ich sehen das das Beiblatt für nichts ist, denn da stand die Stammnummer von dem vorher drin, also hätte ich auch ohne fahren können. Also zu Polo, wo das Teil irgendwann mal gekauft wurde, die wollten 180,- für das umschreiben haben. Aber welche dämliche Sesselfurtzer kommt auf die Idee da eine Stammnummer eintragen zulassen und das umschreiben so teuer zu machen, was soll das??????
    Kurze Rede, Kollege hat das alles für mich erledigt, telefonisch mit Polo abgeklärt mit einer kleinen Ausrede, Beiblatt hingeschickt und es kam ein neues mit meiner Stammnummer zurück.

Und der ganze Aufwand, nur für einen besseren Klang, den ich eh kaum war nehme auf dem Bike und wenn ich drauf sitze sehe ich ihn nicht einmal, deswegen hab ich nur noch die Blinker getauscht und mehr nicht.

Kauf mir später lieber mal eine Ducati, damit man sich etwas von der Masse abhebt. :grinning_squinting_face:

Gruss sachs81

"Beim Beschleunigen müssen die Tränen der

Ergriffenheit waagerecht zum Ohr hin abfließen"

(Zitat: Walter Röhrl)

• meitschi:
    cool, danke fürs Fröge! Schad händs de smiley wo im andere en kuss git nöd, so eine hetsch der nämli verdient.
    ah doch, voilà: :knuutsch:
    Das wär ja zimli unkompliziert. Ha zwüscheziitlich no mitem mech gred und de hät gmeint die blätter langed ide regel, aber vermuetli denn eifach nur für vo suzuki zueglohne töpf.

sachs:
    bööööh so öppis hani ebe befürchtet... Got jo ide schwiiz irgendwie gar ned anderscht.
    Wobii du mit dine 220.-- dänn total ja no günschtig cho bisch! aber 180.-- für es nümmerli iiträge und es formular usdrucke isch, gelinde gesagt, e frächheit! :cursing:
    s Problem i mim Fall isch das ich de Topf in Italie wür bschtelle, und denn wohl chum bime schwiizer händler das bescheidne 180franke-zätteli überchume.
    naja, ich lueg mol wiiter aber wänn das so kompliziert isch und vorallem tüür denn spari s gäld wahrschindlich besser uf en neue töff wo vo huus us guet tönt :grinning_squinting_face: