R1 inspiratione...

• ned schlächt

was häd ächt die füres leistungs-gweichts verhältnis? :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• sache geds... aso hed es paar schöni sache dronder. aber es hed au es paar sache wot eifach ned chasch a luege.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Die chäibe Lachgasjunkies, allesanderi als langläbig.

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• Was du wider alles finsch... Unglaublich...

Aber es fehlt ja nume d'Chetti suscht würs glaub scho laufe... :winking_face:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Hehe... ich glaubä diä müänd i erschter liniä mol guät usgseh :winking_face: Und ähmm jo vor luter heräluägä wärs mir nämlich gar nöd ufgfallä. :winking_face:
    Aber äbä für das han ich glaub zwenig äs mechaniker aug. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Hehe wär mer au ned ugfalle..will mer de ganz Töff chli unnötz vorchont :winking_face:
    Aber ech meine, da werd scho e Sinn ha....so fahrt secher niemmer demet ome ond macht de Töff dräckig :grinning_squinting_face:

• Die mit ihrne Schwinge immer, das isch doch sowas vo beschisse. Kurve chasch da vergässe, ok, mit dem Töff gasch eh nume goge Glasse ässe.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• also, ich find sie geil...

Hätt voll style wänn sie blau wär... WOW

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Jo also ich denkä das mä sowas scho nöd sött mitärä richtigä R1 verglichä, will halt diä ganz gschicht mit dä Kurve etc. bi därä scho chli andersch usgseht. Aber bi dä Amis gohts jo eh nur grad us, do muäsch aifach luägä das diä huärrä Lachgas PS au chasch am Bodä phaltä.

• Also ich finds huerä geil*thumb*
    Das so Töff kei Kurvä-Spass-Bringer sind isch klar, aber um das gots bi sotige Maschine au gar nid. :face_with_rolling_eyes:
    Diä sind aifach geil zum aluägä, öbis speziells halt, nid 0815 :]

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Hehe, jo also do gits vill Lüüt wos Geld no dümmer usgend...