Von A- zu A+

• Hallo zäme,

sit langer Ziit wiedermal en chliine Biitrag bzw. e chlinii Frag vo minere Site.
    Zwar ish us minere Sicht no die falsch Jahresziit und ich freu mich unheimlich uf de Sommer oder zumindesht de Früehlig.
    Bald, also im Verlauf vom Früehlig, ishes sowiit und ich han mini Töffprüefig sit 2 Jahr. Da ich nonig 25i bin, hani natürlich wie jede anderii zersht mal müesse die beschränkt Prüefig mache.
    Jetzt zu minere Frog,

Wie hani jetzt vorzgoh zum die offnig Prüefig z becho?
    Lohni d Plombe entferne de Töff neu Vorfüehre und denn schicki de Uswies für e Umschriebig um?
    Oder wie gseht die ganz Vorgehenswiis korrekt us?

Beshte Dank für euii Müeh! :))
    P3DY
    :smiling_face_with_sunglasses: :smiling_face_with_sunglasses:

De Schneller isch de Gschwinder :smiling_face:

:thumbup: :thumbup: :smiling_face_with_sunglasses: :thumbup: :thumbup:

• so viel ich weiss chaschen eifach ischicke und den chunnsch de neu über.

du MUESCH ja mit de grosse prüefig nid zwingend au en offne töff fahre, drum mueschen sicher nöd go vorfüehre damit das überchunnsch. wenn wettsch chasch s läbe lang plombiert wiiter fahre. nur umgekehrt gahts nid :winking_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Hey Hey

Also, eb du 25gi bisch oder ned, wen du 2 Jahr mit de 25kW ume gfahre bisch chasch eifach en Aatrag stelle as Strassi und de grossi Beaaträge :winking_face:
    Da langet es ganz eifachs schriibe und das Thema isch gässe :winking_face: Min ex hett mit 20gi sini scho däfe uufmache :winking_face:
    Also ab an PC und Aatrag schriibe :winking_face:

Greeez Girlie

• als erstes mol de offene uswiis beaträge, dänn ab zum mech und entdrossle loh. vo dem bekummsch denn au es blatt über, wo er beståttigt, dass drossle dusse isch. dänn ab uf strosseverkehrsamt und umschriibe loh :winking_face:

• Da isch susch no de detailert Wäg...s Merkblatt aluege

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Oha ish da schnell gange ;))

Mercii vil mol für euri Antworte :smiling_face:

Schöne abiig :grinning_face_with_smiling_eyes:

De Schneller isch de Gschwinder :smiling_face:

:thumbup: :thumbup: :smiling_face_with_sunglasses: :thumbup: :thumbup:

• Wenn du agno mit 24 dprüefig gmacht hesch, musch zwei johr zue fahre. 25 hin oder her. Das datum vo de prüefig isch denn massgebend. De rescht isch ja scho gschriebe :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gesendet mit tapapapapapapapapading

Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

• Sit 2003

Guet, "umschriibe" isch nöd s richtige Wort. Du beatreisch eifach en Lernfahruswiis. Theorie und Grundkurs muesch aber nüm mache wennd d A- hesch, nur no die praktisch Prüefig. Mer chan aber natürli au warte bis die 2 Jahr ume sind und denn ohni Prüefig umschriibe la.
    Übrigens mached das einigi Lüt (wo ebe grad so zw. 23.5 und 25 sind) so, dass si de A- Lernfahruswiis eimal oder sogar zweimal ablaufe lönd und denn mit 25i de A Lernfahruswiis bstelled. So müends insgesamt doch nur ei praktischi Prüefig mache.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Jo logisch, mit prüefig isch scho klar :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gesendet mit tapapapapapapapapading

Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

• Denn isch ja guet, wenns der klar isch. Trotzdem isch dini Ussag falsch bzw. unvollständig gsii, drum hani si ergänzt. No big Deal

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• sali zäme,
    ha diesbezüglich au grad e frag.
    bi grad 24 und wird erst im winter 25.
    ha ez de lernfahruswis A- wo bis im oktober 13 gültig isch (ha letztjahr die grundkürs gmacht)
    ez stellt sich bi mir sdilemma obi prüefig no mit 24 (A-) söll mache oder doch lieber uf next jahr warte söl um dann direkt die gross zmache...

1. Frag: wani ez de lernfahruswis la ablaufe bis im oktober und denn nechst jahr im früehlig en atrag mache für A unbeschränkt muesi denn die grundkürs nomal mache?
    2. Frag: namemer mal ah ich mach ez prüefig vo A- no de summer und wür bestah... und ich denn next jahr im 2014 en lernfahruswis für A unbeschränkt wür affordere müesti grundkürs wieder mache?
    ( mini idee wär gsi das jahr prüefig mache mit A beschränkt und dann ab next jahr 1 Jahr lang mitem Lernfahruswis vo A unbeschränkt fahre bis bini 2 jährigi frist abgloffe wär)

Wa würet ihr mir vorschlah?
    merci für tipps....

• Wemmer scho grad bi dem thema sind, hetti au na die eint oder anderi frag:

Ich wirde nechschts jahr (aso 2014) 25gi, und han d prüefig grad erscht letscht wuche bestande:
    Wär's en schlaui idee, mit 25gi eifach de Lehrfahruswiis z beaträge, aber d prüefig nöd z mache (da de ja es jahr gültig wär), somit chönti eis jahr früener offe fahre?

Listen to many, speak to few