plastidip

• huhu

so nach etliche jahre hani weder mal es mail becho vom guete alte töff forum XD

jetz hani spontan chli glese und euch grad es agebot^^

also die womi no kenned sali zeme''^^

die neue ich binns de schwegi''

also plastidip... veli wend lakiere oder foliere warum so kompliziert? gaaanz eifach..

probieret doch plastidip ich han mis komplette auto lakiert gha und nach 4 mönet hanis weder abgno eifach so zum teschte und es taugt!!!

wies funktioniert:
    das zum lakierende teili suber puzze am beschte abbaue.

den eifach 5-6 schichte plastidip drüber und fertig. wens eim nümme gfallt eifach wiene gummihut abzieh tadaa es hammer produkt.

ich lakier mis auto ide nechste ziit bruun.. eifach öbbis wo niemert het^^

of youtube gits massig videos zum produkt.

ich chans jedem empfele esch mega geil.

und jetzt sbeschte falls er grad bruched ich mache grad e bstellig vo england... het grad en interessante wechselkurs^^

also eifach melde was er wend und den chamer das grad mitbstelle.

farbe sind alli matt es get au glossifier zum glanzlack mache wie au metallizer und pearl aber die sind noni lieferbar.
    farbe schwarz wiis blau grüen rot blau gelb orange und armeefarbe sand tarnig bruun khaki grüen und schwarz.

anderi farbe of a froog

grüessli zeme

• ja letsch summer d felge vo mitm s14 lackiert, mit plastidip blaze, 4 schichte hets brucht und stinkt wie sau. aber geht guet us.

gits übrigens bilig im conrad, ihr münd nöd extra über irgend welchi lüht bstelle wo es gschäftli wend maceh ( nöd uf de threadersteller bezoge)

Einmal editiert, zuletzt von highroller (5. Februar 2013 14:51)

• ja letsch summer d felge vo mitm s14 lackiert, mit plastidip blaze, 4 schichte hets brucht und stinkt wie sau. aber geht guet us.

gits übrigens bilig im conrad, ihr münd nöd extra über irgend welchi lüht bstelle wo es gschäftli wend maceh

Wer seit den das de schwegi wett gschäftli mache?
    Usserdem macht de Conrad wahrschindlich kei gwünn mit verkauf vo Produkt  :pinch: 

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• kai ahnig, ich kenn de schwegi nöd ...

isch mir eigentli egal was de conrad macht.. er isch uf jede fall grad vor mire huustür und wend online bstellsch lifereter innerhalb vo 2 täg..

aber isch dir überla wo du bstellsch, evtl wartisch den eifach es paar wuche :winking_face:

• was is mit so reibestellen wie nem tank? hebt des?

Zitat

Ich weiß garnicht was schlimmer ist: die wahnhaft-fehlerhafte
    Selbsteinschätzung der Selbstdarsteller oder das zwanghaft-neurotische,
    postpubertäre Geschwätz des sozial-pädagogisch geprägten Cliquenchefs?!

• Wie ist das mit temperaturen, hält das was aus, z.b. bei teilen nahe dem motor?

Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

• Hast du evtl. Erfahrungen die du mir mitgeben kannst, was speziel zu beachten ist?

Mal schauen wie blaue Felgen zum Eissilbernen Auto passen.

nö. eifach d felge guet puze und entfette, guet tröchne la und bim lackiere sött d ruhm temperatur nöd under 10 grad si.

btwe : Blaui felge am silbrige auto het mittlerwile ja jede.. alles nahmacher :face_with_tongue: :loudly_crying_face:

• kai ahnig, ich kenn de schwegi nöd ...

Das hani scho denkt... Aber trozdem zerscht eifach ma understelle das er gschäftli wett mache.

Isch ja au ned s erscht mal wo eine vo dine Kommentar sehr negativ belastet isch.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• dabei hat schwegi ja nur angeboten, das falls jemand was braucht/will, er das gerade mitbestellen kann weil er es in England bestellt...

Zitat

Ich weiß garnicht was schlimmer ist: die wahnhaft-fehlerhafte
    Selbsteinschätzung der Selbstdarsteller oder das zwanghaft-neurotische,
    postpubertäre Geschwätz des sozial-pädagogisch geprägten Cliquenchefs?!

• Das hani scho denkt... Aber trozdem zerscht eifach ma understelle das er gschäftli wett mache.

Isch ja au ned s erscht mal wo eine vo dine Kommentar sehr negativ belastet isch.

Ja stimmt isch mer au no ufgfalle. ich het im erschte post sölle schribe das ich nöd ihn demit meine :winking_face:

conrad isch nur n tipp gsi, fall öpper kei geduld het für lang druff z warte.

negativ, aber wenigschtens post ich öppis.. schusch würd ja nur ide chat box öpis laufe