• Salut zämä

Ich han das Forum scho es wili passiv verfolgt, und wil ich jetzt endlich min Töff bstellt han, stelli mi doch au mol vor.

Ich bi de Tom, 25i, Informatiker, wohne z Dietlikon, bin aber Wahl-Zürcher und ghöre ursprünglich au zude Ostschwizer-Fraktion *dialekt-unterdrück* :smiling_face:

Ussert A1 Erfahrige bini no en Neuling und profitiere natürlich gern vo eurem Erfahrigsschatz und wär au nöd abgneigt mol e Tour z mache.

Spötestens im März sött mini Suzuki GSR 750 Freegun parat si und, sofern s Wetter mitspielt, hoffi dank Ferie schnell mol es paar Kilometer z mache :smiling_face:

Wünsch eu no es schöns Wuchenend!

Einmal editiert, zuletzt von barfooce (2. Februar 2013 14:29) aus folgendem Grund: typo *hust* :)

• S *dialekt-unterdrück* :smiling_face:

sehr sympathisch :thumbsup:....aber wärsch denn nid ehner Wahl-Zürcher? :grinning_squinting_face:
    :hust:

Und sehr gueti Töffwahl, git grad namal en Pluspunkt :top:

Herzlich Willkomme bi eus :winking_face: :welcome:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Auch von mir ein herzlichstes :welcome: :welcome: und viel Spass hier im Forum wie auch - schon sehr bald - mit deiner Suzi. Sind vom Domizil her fast Nachbarn, einer gemeinsamen Ausfahrt steht somit nichts im Wege, WENN dann das Wetter bald mal mitspielt :winking_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• einer gemeinsamen Ausfahrt steht somit nichts im Wege, WENN dann das Wetter bald mal mitspielt :winking_face:

...UND de chief mal ziit hät....

...also öppe 2 mal im jahr :face_with_tongue:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• sehr sympathisch :thumbsup:....aber wärsch denn nid ehner Wahl-Zürcher? :grinning_squinting_face:

Und sehr gueti Töffwahl, git grad namal en Pluspunkt :top:

Herzlich Willkomme bi eus :winking_face: :welcome:

hehe, du hesch natürlich recht. Mer sött wohl erst nochem zweite Kafi öpis schriibe :smiling_face:

und danke, nochdemi noch de Probefahrt es Grinse ufem Gsicht gha ha, so dass mer mini Mundwinkel im Visier nüme gseh het, isch für mich de Fall klar gsi :smiling_face:

Auch von mir ein herzlichstes :welcome: :welcome: und viel Spass hier im Forum wie auch - schon sehr bald - mit deiner Suzi. Sind vom Domizil her fast Nachbarn, einer gemeinsamen Ausfahrt steht somit nichts im Wege, WENN dann das Wetter bald mal mitspielt :winking_face:

Sehr gern :smiling_face: Isch jo würkli grad ums Eck.

• Sönd willkomm! :welcome:

aber wärsch denn nid ehner Wahl-Zürcher? :grinning_squinting_face:

Wer will das schon..? Bin ja immernoch dafür, den Kanton Zürich zu planieren und mit Beton aufzufüllen.

• Zitat

Wer will das schon..? Bin ja immernoch dafür, den Kanton Zürich zu planieren und mit Beton aufzufüllen.

Meine Stimme hast du! :smiling_face:

• :welcome: do im forum und viel spass :grinning_squinting_face: en super start bi dinere neue :grinning_squinting_face: i hole mini au im märz wenns s wetter den passt :D!!

en schöne gruess usem schönschte egge us de schwiiz, ostschwiiiz :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• All: danke :smiling_face:

:welcome: do im forum und viel spass :grinning_squinting_face: en super start bi dinere neue :grinning_squinting_face: i hole mini au im märz wenns s wetter den passt :D!!

en schöne gruess usem schönschte egge us de schwiiz, ostschwiiiz :grinning_face_with_smiling_eyes:

Schönheit isch subjektiv :smiling_face: Aber de Schwägalp werdi scho s eint oder andermol cho go hoi sägä :smiling_face: