Neus Mitglied

• Ok mer lueget denn mal. Bi mim chunnsch zu 1000% abe... Aber zersch mus min Töff mal aacho :winking_face: uf de 620er ischs nämlich ksi gueti Idee :winking_face:

• Hallo und :welcome: im forum :grinning_face_with_smiling_eyes:
    Viel Spass, Erfolg bi de Lehrstellesuechi und denn au bim Töfffahre :winking_face:

Greez
    Greenie

"Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

• Ok mer lueget denn mal. Bi mim chunnsch zu 1000% abe... Aber zersch mus min Töff mal aacho :winking_face: uf de 620er ischs nämlich ksi gueti Idee :winking_face:

isch guet welle Töff hesch oder bechunsch du den?

• Ha e KTM LC4 620 competition gsehsch i mim aazeigebild und uf mim profil :winking_face:
    Und ez hani na e KTM Duke 390 kauft di gsehsch au uf mim profil und sicher ade swissmoto di chunnt das jahr neu use und uf die musi ebe na bis Mitti April aafangs Mai warte;)

• :welcome: und viel spass bi de lehrsuechi!!

Das Herz hat seine Gründe, die der Verstand nicht kennt.
    oder auch...
    Wenn du so schnell fährst, dass du deinen eigenen Furz riechst, dann bist du zu langsam. 8|

• :welcome:im Forum und fell spass/glöck be diner Lehrstellsuechi und schön weder mal epert us Zug debi zha :winking_face:

:rock: Motorradfahren ist das Schönste was man angezogen machen kann :rock:

• Ha e KTM LC4 620 competition gsehsch i mim aazeigebild und uf mim profil :winking_face:
    Und ez hani na e KTM Duke 390 kauft di gsehsch au uf mim profil und sicher ade swissmoto di chunnt das jahr neu use und uf die musi ebe na bis Mitti April aafangs Mai warte;)

Wieso nimsch du en chlinere Töff (also vo de leistig)?
    den no viel spass bim warte :grinning_squinting_face:

• Wieso nimsch du en chlinere Töff (also vo de leistig)?
    den no viel spass bim warte :grinning_squinting_face:

*g* Wel ich leider hald ned gad die gröscht bin und bide 690er Duke ned abe mag..und dasmal wotti ned wider am Fäderbei go umeschruube damit ich abe chume.
    De chlii wo ez use chunnt gfallt mer na und ich chume super abe... Drum hani denkt ich chaufen mal und lah mich überrasche was de chlii so ane bringt. Ha ja immerna d 620er weni mal chli meh zupf wott :winking_face: Bi mier isch hald das ich nix anders wott fahre ussert KTM..Da isch hald d'Uuswahl den aml sehr begränzt :winking_face: Aber anschiinend hett de chlii scho einiges ufm Chaschte au mit dere ned all zu grosse Leischtig.. Ich lah mich überrasche :winking_face:
    Haha ja danke :smiling_face: De 1.erlöös isch das Weekend gsii..han de chlii endlich mal chönne live beguetachte...Aber isch hald scho ned sgliiche da mine scho einigi umbaute hinder sich hett biser bi mier isch :winking_face: Aber wenigschtens ischer na nagelneu :winking_face:

• Ich han leider no ganzi 4 Jahr bis ich mich für en Töff mues entscheide.
    Chund au drufa als was das ich schaffe wenn ich z.b. binere KTM garage schaffe
    is ned so gschied en Suzuki z neh

• Hehe bis det ane gits na ganz vil neui Töff :smiling_face: Denke wirsch scho s'passende finde :winking_face: Und hey, wo du d'Lehr machsch und was du schlussändlich fahrsch isch egal! Kenne au sonig wo uf Honda schaffet aber selber KTM fahret und die Liebet :winking_face:
    Nur wel mer uf einre marke schafft heisst das ned das mer die au Fahre mues.
    Cha der nur ein Rat geh... Los wens so wiit isch uf dis Herz und suech so din Töff uus :smiling_face:
    Da redi definitiv us erfahrig :winking_face:

• ja gäll...bi däre grosse peugeot-töff uswahl ischs halt au schwirig zum sich entscheide :grinning_squinting_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face: