YZF-R6 umbau

• jo also muess säge linkin :top:! i fendes geil ond ehhm en real gseht ehh alles emmer fell geiler us :D!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• hmm also bim zwoite Beld gsehts scho besser us als vorher.....die ganz Nommerescheldhalterig...

Aber au ech ha zemli Mühe met em Blech....ech fends zgross grote, zwenig guet apasst ond ergendwie gsehts nochli ufgsetzt us...aber mol abwarte...hesch jo gschrebe müessisch nochli was abändere dra....

• @ deepzone

was meinsch du mit zgross grate? chans ja nöd chliner mache, isch vorgäh wie gross dass es mues si...und das mit em ahpasse, schlimm gsehts nöd us, aber ich probiers besser zmache...:D

und wäg em bläch sälber... das hät wenigstens na niemert... so normali huv`s hät eh fängs jede... :face_with_tongue:

• Hallo!

Also vode siite eifach top :top:
    Vo hinne gsehts us wienes puff......... :face_with_tongue: nei gseht geil us, aber nöd min gschmack. I hett au s`rückliecht grad ide verchleidig versenkt! I wür ned zviel ine 600er inveschtiere, wenn sie mal wetsch verchaufe chunsch das alles nüm über.

Aber hesch e grossi custom Zuekunft! :rock:

mfg Thomas

• ja das mit em nüd zviel i e 600er inveschtiere hani au vorgha.....

leider nüd gschafft. isch scho viel zviel geld drinne.

naja denke, dass i vermuetli mini CBF palte und mer denn eifach es 2. mopped chaufe :grinning_squinting_face:

denn so e 600er nakedbike macht immer no spass. vorallem well ich vor han mer nachher en grosse 1000er supersportler oder streetfighter zchaufe.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Hallo!

Also i wür mini daytona nüme hergäh........isch viel ruhiger zum fahre...600er muesch immer chli quäle, usserdem hetts mi fasch über de lenker grüert wenni im erschte gang vom gas bin....:ugly2:

mfg Thomas

• hmm, ja das mit em gäld isch ebe sone sach :ugly5: han au vorgha nöd zvil investierä.... has au nöd gschafft.
    zerscht wird mini R6 dän mal entdrosslet nächst jahr, dän hani 120PS und das langet sicher mal. han eigentlich vor, das ding z`totfahre wot si nie verchaufe.. und falls doch mal ä grösseri git, pallt ich sie als zweit töff

und das wäg em verchaufe, chönnt si wider umbaue uf de original zuestand, han alli teili na...

• anders geil gmacht, doch da gitt en :top:

was ich halt anders würd mache sind all die riffelblech aplikatione. bin eifach kein riffelblech fan.

mer hend mal so en riffelbläch fetischist (ich hasse da wort, weiss nie wie richtig schriibe und usspreche :face_with_tongue: ) mitme pick up gha. wenn de ja nur d'ladeflächi mit riffelblech usgstattet hett, hett ichs na verstande:öm:. aber de hett doch komplett alles im innerum au na gad mit riffelblech usgstattet! hett würklich chönne :kotz:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• hmm. öber gschmack lod sech jo bekanntlech striite.

d idee fendi guet. aber d verarbeitig gfallt mer ned so. vo de siite gseds us als hättisch no ca 1cm loft zwäsche verschalig ond bläch. ond iergend wie hed mer das ganze zwenig profil.

esch eifach mini meinig. aber we gseid. d idee fendi top.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• @ peak

das mit em 1cm gseht nur so us uf däm pic.... bin ez namal ame neu versuech und probiers besser zmache..

was meinsch du mit zwenig profil? meinsch ich müsst na ä wölbig dri bringe? das wird nöd eifach...

• ich fendis ebe au schön mit ere wölbig, doch das isch irgendwie fasch unmöglcih. da müsstisch e pressi hah und e negativform us irgend öpisem mache. denn chöntisch das vielicht so büge. andersch hesch da kei chance

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Äs isch speziell aber ich finds eigentlich no geil.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Toretto
    Äs isch speziell aber ich finds eigentlich no geil.

Genau !!! :top:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• D'Investition is Klarglas-Rückliecht het sich i demfall au nöd glohnt.. :smiling_face: 59.-€ für d'Katz..