und wer fährt bitte im Dezember/Januar durch den fucking schnee? vor allem ist januar jetzt dann gelaufen
heee Bono... das nimmi de persönlech du Sack
bisch aber glich mou iglade
und wer fährt bitte im Dezember/Januar durch den fucking schnee? vor allem ist januar jetzt dann gelaufen
heee Bono... das nimmi de persönlech du Sack
bisch aber glich mou iglade
Ich würde mich sonst auch zur Verfügung stellen. Allerdings kommt meine S 1000 RR erst im April.
Gruess
Phil
isch e lässigi idee - ich freu mich druf es guets ergebnis im herbscht z gseh
Kitty... du bisch ämu ou als Model derbi oder?
nur wenn de päde mit sim einteiler au ufem foti isch xD
Bei Bedarf würde ich mich sonst auch noch hinstellen!
Stelle meine MV gerne auch zu Verfügung, bin jedoch nicht unglücklich wenn ich mich nicht daneben stellen muss.
Um etwas Farbe reinzubringen würde ich mit meiner grünen Schönheit vorbeikommen
ich würd mis baby au zur verfüegig stelle falls die nachfrage besteht
ich find das au ä guäti idee wör mini Perle au Fötälä loh aber erst wenn mis airbursh fertig isch
In einer Garage kann man auch tolle Bilder schiessen.
Dänn gits ebe so Töffusstelligs-Fotene. Da chani grad irgend en beliebige Markewerbekaländer ne. Mit chli Glück isch dänn dört no öpis druf, wo ander meined, es wür au es Dirndl usfülle
Richtig Kermit Achtet deshalb darauf, dass die Bikes nicht auf Hochglanz poliert sind, der Kalender spiegelt ja ein Töff-Forum wieder und da werden die Bikes ihrer Bestimmung zugeführt und bewegt.... sonst kann ich gleich ein Hochglanz-Kalender beim Markenhändler holen....
Dänn gits ebe so Töffusstelligs-Fotene. Da chani grad irgend en beliebige Markewerbekaländer ne.
Me chönnt jo zum bispüu für e dezember es foti vomene Töff ir garage mache wüll denne jo eh die meischte Töffs ir garage stönd, u nid bewegt wärde.
Dasses am Kermit nid z'Händlerkaländer mässig wird chönntmer de töff jo irgendwie as gschänk i packe
Dänn gits ebe so Töffusstelligs-Fotene. Da chani grad irgend en beliebige Markewerbekaländer ne. Mit chli Glück isch dänn dört no öpis druf, wo ander meined, es wür au es Dirndl usfülle
I han eher dra dänkt, dass öpper a sim töff umemeched oder so
Dases en hochglanzkalender wird wo bi jedem händler bechunnsch wäre au ned defür.
Soo... denn wend mer doch mol die erschte Bilder organisiere
Wär würd Sich ou mol Bi dene Temperature zur Verfüegig stelle?
und no wichtiger: Was mache mer für es Motiv? -> Garage? Töff auf verschneiter Fahrban (Jup, die gits ou :p ) ....
Der Photograf ergit sich den chli us der region, wo das Phöteli gschosse wärde söll
Gmäldet allgemein hend sich scho mol:
Photografen:
de spitz
BonoVox
NightWind (Nur, wenn sich kei wittere pro mädet)
Models: :p
SERVER
Maini
Greenie
Without_Speed
Goodbye_Kitty
Chnuschti
sneaky_Phil
Churer
Auto-Doctor
zDriver
Yoshi