Forumskalender 2014

• Ich finde zwar Bilder vo Töff scho schön. Aber Bilder vo fahrende Töffs findi ebe viel schöner. Vo dem här würd ich mich intressiere, wänns es Kalender mit fahrende Töff wär, sigs Gruppe, Einzel oder au mal eis in Schräglag oder uf der Renni, eifach reali Bilder. All Töff a eim Ort anestelle und abliechte wie ne Usstellig wer für mich ez es nogo. Wot nöd jede Monet de glich Hintergrund aluege.

• Eifach geil, optional könnten wir auch einen Ort wählen um neue Fotos zu machen! z.B. dann entstehen solche Fotos!

https://www.facebook.com/photo…1359296465&type=3&theater

Gruss Kolbenfresser

genau so Bilder stell ich mir vor!

@Kermit so settig meinsch oder?

• Minere meinig söll doch jede afach dbilder ischicke. dUser wähled denn scho. Me chan au zersch intern grob sortiere oder afach mol en thread mit bilder fülle, denn grob sortiere und denn vote...
    I pers. Bevorzug au fahrendi.

Gesendet mit tapapapapapapapapading

Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

• mir sollten einfach mal schauen was die Saison 2013 bringt, da gehen noch viele Gummis druff bis zum Abgabetermin.

es sollten meiner Meinung nach nur Bilder immer aus der laufenden Saison rein und dann ebend abgestimmt.
    das klappt eigentlich überall immer wunderbar und fast von selbst :smiling_face:

Ich stehe auf 195 kg schwere Miststücke

• auch wenns beim ersten mal gelöscht wurde...

es gibt nen full professionell fotografen hier. das bin ich. ich melde mich gern freiwillig zum fotografieren.

Fände das mal schön wenn es einen einheitlichen Stil und Qualität gäbe. Viele Foren machen das eben so, das member einfach einsenden.
    Teilweise sind da eklatante unterschiede zu sehen.

Zitat

Ich weiß garnicht was schlimmer ist: die wahnhaft-fehlerhafte
    Selbsteinschätzung der Selbstdarsteller oder das zwanghaft-neurotische,
    postpubertäre Geschwätz des sozial-pädagogisch geprägten Cliquenchefs?!

• Es isch halt eifach chli schwirig wämmer das so wett mache wie du vorschlahsch Kermit.
    Wänn fahrendi Töff wettsch und all vorme andere Hintergrund dänn häsch entweder en mega Ufwand will jede Töff ame andere Ort musch go fötele, oder dänn muesch die Föteli näh wo d User sälber gmacht hänt - und da hät de Bono natürli scho rächt da häsch rein vo de Qualität vo de Kameras und vom Könne vode Fotografe en riiiise Unterschied....weiss nid so rächt ob das dänn würkli no realisierbar isch?

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Weg de quali: drum hani das mit dpi jo gseit. Das dUfnahm scharf mus sie isch au klar.

Gesendet mit tapapapapapapapapading

Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

• s git no dänn unterschied zwüsched me scharfe föteli und me guete föteli....

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Es isch halt eifach d Frag, wotsch eifach en Kaländer mache, dass es en Kaländer git, oder wotsch en Kaländer mache, wo di vo anderne chasch abhebe demit, wo der es ganzes Jahr lang Freud macht, jede Tag wänn druf luegsch. Und wenn die Frag beantwortet häsch, chasch dir überlege, ob defür chli en höchere Ufwand wotsch in Chauf nä. Öpis schöns erforderet halt i de Regel au chli meh Isatz, dasch halt so. Aber eifach für e Töffusstellig, dadefür wür ich jetz kei Gäld usgä. Da gahni lieber ab und zue ame Dunstig uf Trimmbach is Isebähnli, döt isch dänn d Vielfalt bedütend grösser. Aber dasch natürli nur mini bescheidnig Meinig. Scho mögli, dass i dademit elei bin. Isch dänn aber au keis Problem.

Edit: Wänn mer jetzt z.B. wos no Schnee het, zwei Föteli würd mache für de Januar und de Dezämber und dänn jede Monet eis, dänn wäred d Bilder uf em Kaländer sogar no saisongerächt und de Ufwand haltet sich in Gränze. Guet, es wär dänn nüme möglich, ime basisdemokratische Verfahre z bestimme, wer dri chunt. Aber dasch mir eigentli gar nöd so wichtig, ömel i bruchti nöd dinne z si, ich würden trotzdem chaufe.

Edit 2: Ich han im Büro das Jahr de Kaländer da. Dasch jetzt öpis wo mir gfallt. Aber nöd dass jetz eine uf d Idee chunnt, ich meini, mer müessti dänn i d Wüesti oder as Meer ga fötele. So wit würdi dänn au wieder nöd ga.

Einmal editiert, zuletzt von Kermit ()

• Nei ich finde du häsch durchus rächt mit dem wod seisch. Ich mach mer meh Gedanke zu de Umsetzbarkeit. S brücht halt eifach es paar Lüüt wo gwillt sind en ziemliche Isatz zleischte und au Ziit z investiere. Und ich weiss jez z.B. vom Nightwind das er nid so viel förig Ziit hät, plus fahrt er kei Töff, denn müsster immer mitem Auto anen andere Ort chäse zum die Lüüt denn fötele....aber villich würder das ja scho mache, bin mers eifach chli am überlegge.

Wasi au no dänkt han, was no cool wär: Es Föteli in Gross in Aktion und villich ime Egge no es chlises mit-ohni Helm, damit mer gseht wär fahrt ufem Föteli... just a though. :winking_face:

• Sooo, jetzt mäld ig mi ou mol no zu Wort.

Ich denke, Zil mues si dass mir das mit eme Photograf mache...
    Nüt gege userphotis... aber en Kalender mues chli en dürezogene Stil ha und das Bringe mer nur ane, wenn mer nid meh als 1-3 verschideni Photografe isetze.
    Denn ergits sich ou nid d frog vo der Qualität.

Bildüberarbeitig bis zumene gwüsse grad isch ok... aber äbä, sicher nid übertribe.... mir wend ken Phantasykalender :winking_face:

No wege der Zit:
    Das Projekt het jo no fasch es ganzes Johr zit (ig würd säge, bis spötischtens endi November 2013).
    Vo dem här, söttis eigentlich keis Problem si, dass mer gnueg Photos mit unterschidlichne hintergründ und Ort hend....
    Sprich: der Fotograf und der/die Abgliechtete, chönd sich jo Mol do und mol do träffe.... da brucht nid mol soo en rise zitufwand :winking_face:

Greez
    Päscu

The answer to life, the universe and everything = 42

• Nei ich finde du häsch durchus rächt mit dem wod seisch. Ich mach mer meh Gedanke zu de Umsetzbarkeit. S brücht halt eifach es paar Lüüt wo gwillt sind en ziemliche Isatz zleischte und au Ziit z investiere. Und ich weiss jez z.B. vom Nightwind das er nid so viel förig Ziit hät, plus fahrt er kei Töff, denn müsster immer mitem Auto anen andere Ort chäse zum die Lüüt denn fötele....aber villich würder das ja scho mache, bin mers eifach chli am überlegge.

Wasi au no dänkt han, was no cool wär: Es Föteli in Gross in Aktion und villich ime Egge no es chlises mit-ohni Helm, damit mer gseht wär fahrt ufem Föteli... just a though. :winking_face:

Gloub mer, Zit nim ig mir scho :winking_face: .... und ig bi ou nid umbedingt "dä" Photograf.... eher eine vo mehrere Möglichkeite.... Gse do eher, das sich z.B. de spitz und ig und no öbber d arbeit Teile :winking_face:
    Und gloub mer, ig investier meh Zit in das Forum, als du gsesch und animsch :winking_face:

The answer to life, the universe and everything = 42