Forumskalender 2014

• Gloub mer, Zit nim ig mir scho :winking_face: .... und ig bi ou nid umbedingt "dä" Photograf.... eher eine vo mehrere Möglichkeite.... Gse do eher, das sich z.B. de spitz und ig und no öbber d arbeit Teile :winking_face:
    Und gloub mer, ig investier meh Zit in das Forum, als du gsesch und animsch :winking_face:

das het au uf gar kein Fall sölle ä Unterstellig sii :!: Ich weiss scho das du viel machsch.
    Da gaht ja glich eifach s eint oder s ander Wuchenend druff wänn mer all d Töff wett fahrend ame andere Ort fötele. Han das eifach mal als Bedänke wellä drischribe....that is all. Wenn das öpper macht und uf sich nimmt isch das natürli toll und umso besser.

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Also eg ha nonig ganz chegget wie das met em isände gmeint esch:

Ich als User mache Fotos von meinem Hobel und sende die dann ein. Sagen wir eines vom Schwarzwald, eines in der Abenddämmerung. Dann wird eines davon gewählt ond dann kommt bspw. Nightwind mit mir mit, damit wir genau dieses Foto nochmals nachstellen können, oder gibt es dann ganz ein anderes?

Ich frage deshalb, weil wenn es eh nochmals ganz neu geschossen wird, dann kann ich mir ja evtl. den Aufwand sparen und einfach sagen, ich möchte mich bspw. mit meiner Fireblade im Kombi + mit Helm ablichten lassen (fahrend oder stehend). Darunter kann sich ja jeder etwas vorstellen und man kann abstimmen. Wenn auf der anderen Seite dann Nightwind die Fotos nachstellen muss, dann ist ja für ihn der Aufwand immens.

Gruess
    Phil

• aso d idee gfalltmer :grinning_face_with_smiling_eyes: da würi etz au no geld defür usgeh :grinning_squinting_face:

und weni au no min senf dörf dezue geh: ich find au dases gschieder wär wenn nöd z viel verschiedeni lüüt würed fötele und mer nöd selber bilder ischickt... Mer chan ja, wemmer e gueti Idee hät, die eifach öpperem mitteile oder in entsprechende Thread schriebe und denn chamer ja denn luege ob die idee guet isch oder ebe nöd :grinning_face_with_smiling_eyes: Plus denn au grad luege wer denn da will gfötelet werde :grinning_face_with_smiling_eyes:

Greez
    Robin

"Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

• Aaalso wenn das so isch, meld ich mich grad mal das mi s nachtlüftli fürs forum dörf abliechte...

Nachtlüftli... chasch ja mitcho uf dijon;) de chasch nachene na fötteli verchaufe und geld verdiene :smiling_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

s git no dänn unterschied zwüsched me scharfe föteli und me guete föteli....

Seb isch klar.. Und au e anders thema, weshalb jo denn dUserabstimmig isch. :winking_face:
    Scharf und nich verwakelt, also de töff, isch afach jo drum daforderig, um überhaupt id vorusscheidig zcho... Da hani demit gmeint :winking_face:

Aber mir lueged. dOschtschwizer chönd sich jo bi mir melde...

Nightwind. Wotsches gad im rohformat?

Gesendet mit tapapapapapapapapading

Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

• wie gesagt... ich biete mich gern als fotograf an :smiling_face:

Zitat

Ich weiß garnicht was schlimmer ist: die wahnhaft-fehlerhafte
    Selbsteinschätzung der Selbstdarsteller oder das zwanghaft-neurotische,
    postpubertäre Geschwätz des sozial-pädagogisch geprägten Cliquenchefs?!

• wozu sollte das wichtig sein? Selbst wenn man nix hat gibts immernoch Rent zu akzeptablen Preisen.

Was ist den Leuten denn lieber:

Inszenierte Editorial sachen:

[Blockierte Grafik: http://s1.directupload.net/images/130129/66r7fnyz.jpg]

oder Reportage mässig:

[Blockierte Grafik: http://s1.directupload.net/images/130129/uu5u2a8e.jpg]

[Blockierte Grafik: http://s1.directupload.net/images/130129/h24wa86g.jpg]

Zitat

• du musst doch das nackt-model spielen... :smiling_face_with_heart_eyes:

Zitat

• Peerfekt :smiling_face: .....

Jo guet, gaaanz unwichtig isch d usrüschtig scho nid... ig mein, wenn denn öbber chunt: ig bi fotograf ... if fötele mit mim iphone... naja... ig gloub, du weisch was ig meine :winking_face:

de spitz:
    RAW isch sicher nid schlächt, denn kriege mir no chli es einheitlichers bild ane :winking_face: ....

Sooo... und jetzt an alli:
    Wär würd sich und sin Töff zur verfüegig stelle? Bitte do churz melder

Bis jetzt gemeldet:

Photografen:
    de spitz
    BonoVox
    NightWind (Nur, wenn sich kei wittere pro mädet)

Models: :p
    SERVER
    Maini
    Greenie

The answer to life, the universe and everything = 42