Höck am 2.2.2013

• Mädels, seht es doch mal von dieser Seite: Wenn euch jemand in sein Pub einlädt, dann verspricht das doch ein äusserst günstiger Abend zu werden. Da würde ich zupacken, wenn ich euch wäre :grinning_squinting_face:

• Züri city wär ihg au debi, aber nur a samschtige wägem öv. :thumbsup:

• ich find eifach...entweder mer seit de höck isch immer im zeus - denn sötts aber au so sie - oder denn chan en würkli jedesmal öpper andersch ame andere ort organisiere. alles ander isch inkonsequent.

partielli verstärkig vo unerwünschtem verhalte isch immer schwerer wider zur extinktion z bringe..... :grinning_squinting_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Mädels, seht es doch mal von dieser Seite: Wenn euch jemand in sein Pub einlädt, dann verspricht das doch ein äusserst günstiger Abend zu werden. Da würde ich zupacken, wenn ich euch wäre :grinning_squinting_face:

Ich gah mitm Auto ned id Stadt. Öv fahri ned gern und vo mier uus ischd Öv-Verbindig eh oberscht scheisse.
    Mich kriegt mer ned so schnell id Stadt.

• i finds jo eifach witzig, jetzt findet siit johre dä forumshöck immer am erste samstig im monät statt und zwar im zeus!!!

und jetzt uf eimol wird genau a dem datum en zweite höck organisiert (und dänn no i dä nöchi)? nun ja, so cha ma es forum au spalte. :thumbdown:
    klar stoht es jedem frei, öpis uszschriibe und en höck zorganisiere, aber da genau uf dä tag zlege und i dä nöchi wo dä offizielli höck stattfindet?
    meh werdi mol dazua nid säge, aber überlegt es eu mol für wa dass ihr eu i dem forum agmolde händ. denn zum eifach eures ding durrezziehe bruchet ihr jo nid da forum.

• ...Andererseits wusste ich nicht das es so einen festgesetzten Termin im Kalendarium des Toeff-Forums gibt. Hätte ich das, wäre mir diese Farce erspart geblieben^^

So wie ich das verstahne hät dä gueti BonoVox ned würklich gwüsst dases scho jede Monat en Höck git.. Wenn aber scho verstahni das ganze au ned so ganz :winking_face:

• i finds jo eifach witzig, jetzt findet siit johre dä forumshöck immer am erste samstig im monät statt und zwar im zeus!!!

und jetzt uf eimol wird genau a dem datum en zweite höck organisiert (und dänn no i dä nöchi)? nun ja, so cha ma es forum au spalte. :thumbdown:
    klar stoht es jedem frei, öpis uszschriibe und en höck zorganisiere, aber da genau uf dä tag zlege und i dä nöchi wo dä offizielli höck stattfindet?
    meh werdi mol dazua nid säge, aber überlegt es eu mol für wa dass ihr eu i dem forum agmolde händ. denn zum eifach eures ding durrezziehe bruchet ihr jo nid da forum.

Babum bisch du wieder bös :smiling_face:

• Net so streng sehen, der liebe Flo hat des net gesehen....
    Man liest schlicht net alle tausende Post ect sofort wenn man(n) dazugestossen ist und auch niemand kann sich freisprechen die Forumssuche in allen erdenklichen Formen vorher abzusuchen um eventuell nen vorhandenen Termin,Thread usw zu finden und anzusetzen.

Wird sich schon klären und auch spalten will er sicher net, wozu auch :smiling_face:

Ich stehe auf 195 kg schwere Miststücke

• Häjo, passiert isch passiert. D'Infos sind ez ume :winking_face:

Machet s'beschte druus.

LG