Warum denn so kompliziert, wenn's auch einfach geht: Batterie raus und in der warmen Stube deponiert, bis die Gute wieder bewegt wird
Geht bei meinem Alteisen ratz-fatz!
Bedauerlicherweise fehlt mir in unmittelbarer Nähe (Tiefgarage) eine Steckdose, müsste die Eff-Jott zum Waschplatz stossen und dort kann ich sie ja nicht stehen lassen, bis die Batterie nach einigen Std wieder volle Leistung hat.... deshalb nehme ich sie einfach raus, wenn dann mal eine längere Standzeit bevorsteht.
yamaha r6, Motor springt nicht mehr an.!
- pascal900
- Erledigt
-
-
Wie die andere scho gseit hend... Batterie
Ich han es Ladegrät vo CTEK, bi mega zfride demit und hett mer scho es paar Winter d'Batterie glade bzw. i de Erhaltigsladig dur de Winter bracht.
-
Ich han es Ladegrät vo CTEK, bi mega zfride demit und hett mer scho es paar Winter d'Batterie glade bzw. i de Erhaltigsladig dur de Winter bracht.
-
Äusserst günstig.......
-
-
So... also, han si namal probiert dstarte und aschiebe.
Het nüt klapet... den hani ca 10 sekunde de starter druckt und den het sie afange pipse.
Weni sie etzt astelle pipst sie -
Jep ganz klar Batterie. 2 gang ahschiebe und nöd vergasse Kupplig z'betätige!
-
ja das mit dem aschiebe isch sone sach...
mueni de 2 gang inne due und dn kuplig drucke??? und sust nüt meh nur na losrenne? -
Wiä isch das scho wieder mit de leere Batterie bi dine Töff gsi? -
Wiä isch das scho wieder mit de leere Batterie bi dine Töff gsi?
Muesch gar ned so due... han jetzt extra en neue kauft für d'Muetter... de wird mis Grät immer bi mir sii -
Zitat
mueni de 2 gang inne due und dn kuplig drucke??? und sust nüt meh nur na losrenne?Kupplig ziehen, 2 gang ine, aschiebe oder besser druffhocke (hinderrad blockiert gern), kupplig rasch los loh. Brucht evtl i paar meter bis si denn lauft.
Susch alternativ e autobatterie ahänge, hett me zupf und chasch ned so schnell leerorgle.
-
mueni de 2 gang inne due und dn kuplig drucke??? und sust nüt meh nur na losrenne?zündig würi au no ischalte
-
mueni de 2 gang inne due und dn kuplig drucke??? und sust nüt meh nur na losrenne?
Und wänn si aspringt, Kupplig sofort wieder drücke. Sch no wichtig. -
und denn Bremse
-
Zitat
Und wänn si aspringt, Kupplig sofort wieder drücke. Sch no wichtig.Das töff 1x1 hani mol als grundvorussetzig aglueget..
Aaaaaaaaaber sonderfäll gits immer
Gesöndet mit dies Tapadung uff GT-I9000