Neuzugang aus Berneck

• ja das chönnt allerdings no sii :grinning_squinting_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• also führ alli wos etz interresiert ih haa am 16 geburtstag :grinning_squinting_face: und ich mach theorieprüefig negst wuche versicherig hanni sho beatragt also nuna prüfbeshinigung und versicherig zum verkehrsamt shicke denne kriegi dnummere :grinning_squinting_face: und daah ich jooh therie mach derfi ab mim 16 geburi mitm L umefahre denne hanni 4 mönet zitt zum de grunkurs mache denne VKU denne kannie praktishi mache:D tada hends alli begriffe.? :grinning_squinting_face:

• nä-ä, immernani :grinning_squinting_face: (sorry boo)

chasch dänn s L scho vor em geburtstag beaträge? will wänns ersch am 16. beatreisch wagi z behaupte das de uswiis am 18. nanig häsch...

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Zitat

chasch dänn s L scho vor em geburtstag beaträge?

Ja das gaht scho. Han ich au so gmacht . Bim Umschriibe vo 25kw uf offe genauso. S wird denn eifach genau ab em Stichtag gültig.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• und mehh het jooh sonne gälli karte woo mer drufshribbt das bestande hesh und die zählt auh als shie wenn dkarte nonig hesh kash die zeige und sie segget okkay :grinning_squinting_face:

• Es isch nöd verbote, vorem poschte au en Text in Mundart nomal dure z läse und d Tippfähler mindestens so wit z korrigiere, dass mer en mindestens halbwägs flüssig chan läse. IMFALL :face_with_tongue:

• *Jaja, dann schreibe ich halt korrektes Deutsch, wenn das angemessen für die Herren ist.

Wortwahl und Satzstellig lömmer jez mal no wäg. :sironie:

Beschwerde chasch bim LimmatTiger ireiche, er vertritt mi. Usserdem hätt ER mich uf di saublöd Idee bracht :grinning_squinting_face: *duck und weg*

• Auch von mir noch ein herzlichstes :welcome: :welcome: und wie du siehst, haben da so einige ihren Spass im Forum :grinning_squinting_face:
    (ich bi au eine vo de öpis ältere Herre..... IMFALL*smile*)

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos