scho sicher
was sölli au susch mitem negligée mache?
Uf diä Frag wettsch Du eigentlich gar kei Antwort
scho sicher
was sölli au susch mitem negligée mache?
Uf diä Frag wettsch Du eigentlich gar kei Antwort
ja das chönnt allerdings no sii
also führ alli wos etz interresiert ih haa am 16 geburtstag und ich mach theorieprüefig negst wuche versicherig hanni sho beatragt also nuna prüfbeshinigung und versicherig zum verkehrsamt shicke denne kriegi dnummere
und daah ich jooh therie mach derfi ab mim 16 geburi mitm L umefahre denne hanni 4 mönet zitt zum de grunkurs mache denne VKU denne kannie praktishi mache:D tada hends alli begriffe.?
nä-ä, immernani (sorry boo)
chasch dänn s L scho vor em geburtstag beaträge? will wänns ersch am 16. beatreisch wagi z behaupte das de uswiis am 18. nanig häsch...
Zitat
chasch dänn s L scho vor em geburtstag beaträge?
Ja das gaht scho. Han ich au so gmacht . Bim Umschriibe vo 25kw uf offe genauso. S wird denn eifach genau ab em Stichtag gültig.
und mehh het jooh sonne gälli karte woo mer drufshribbt das bestande hesh und die zählt auh als shie wenn dkarte nonig hesh kash die zeige und sie segget okkay
Es isch nöd verbote, vorem poschte au en Text in Mundart nomal dure z läse und d Tippfähler mindestens so wit z korrigiere, dass mer en mindestens halbwägs flüssig chan läse. IMFALL
Kermit, bisch en tüppflischiesser - hauptsach mer begriffts, was er vor hed. Wenn er de text scho am afang so innetah hetti, hetti Frau Lehrerin nur no rechtschriebfehler korrigiert.
jaja dann schreib ich halt korrektes deutsch wenn das angemessen für die Herren ist.? :thumbdown:
lass dich nid ärgere vo denne Herre sie sind halt scho älter
*Jaja, dann schreibe ich halt korrektes Deutsch, wenn das angemessen für die Herren ist.
Wortwahl und Satzstellig lömmer jez mal no wäg.
Beschwerde chasch bim LimmatTiger ireiche, er vertritt mi. Usserdem hätt ER mich uf di saublöd Idee bracht *duck und weg*
nenen passt schoo sgrösste prblem ish glaubi daah dassie sch=sh biih mer isch
Auch von mir noch ein herzlichstes
und wie du siehst, haben da so einige ihren Spass im Forum
(ich bi au eine vo de öpis ältere Herre..... IMFALL*smile*)
mir ist es eig egal wie alt die leute sind solang sie nett sind und mit kommen motorad fahren im sommer
bei uns im Forum. e guets neus Jahr