Gümmis

  • wele pmeu chönder empfehle


    sali zäme


    i ha gseh das relativ vell no über die verschiedene Gümmis diskutiert werd, drum hani do mol en thread ufgmacht womer au echli chan über pneu philosophiere :grinning_squinting_face:


    :confused_face: Wer vo euch sumo fahrt ufere KTM, chamer öber mau en tipp geh was er so füren schlirge wör druf tue? :confused_face:


    cu charlie



    :cheers:

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • i ha bi mer jetz zwei hinteri und ein vordere vo Bridgestone düreloh, BT-92 hät das gueti Stuck gheisse und isch für ufd Stross ganz e gueti Mischig, im Rägä hebet er guet und im Trochne no besser, s lehrgeld isch halt mit mim Fahrstil gsi, dass di hindere noch 3000 km scho futsch gsi sind und de vorder noch 4500 km ;( aber mittig no tip top, nur am Rand händs chli slickartig usgseh :grinning_squinting_face:
    de BT-92 hät mittig ebe ä härteri Gummimischig wie am Rand, also eigentlich sehr guet für Normalfahrer :smiling_face: aber au für mi :grinning_squinting_face: isch nämli no günschtig mit ca. 120 für de vorder und ca. 180 für de hinder mit montag ufd Felge und 43 % uf de Lischtepriis :winking_face:

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

  • hie luege:
    http://www.ktm-sommer.de


    unter der Rubrik Reife.


    Chunt druf a was Du genau wosch mache. Sumo uf der Cart-Strecki isch nid z'glichä wie ä chli uf der Strass umäzgonele.


    Prinzipiell: alli weiche Sportreife wo au chasch uf Sportmaschine ufzie, z.B. Pirelli Diabolo Corsa.


    Wie gseit: KTM-Sommer isch DÄ Spezialischt wenn's um KTM geit (in Dütschland). I der Schwiz chasch au mal da frage: KMS-Racing. Die mache ou heissi Sache (z.B. Lc8 Sumo-Umbou a der letschtä 2-Rad z'Züri).


    Marc

  • uf de pischte send jo e chli anderi sache gfrogt aus uf de stross. foer letschteres hani vel guets ghoert vom conti force sm. dae esch au extra foer supermoto entwecklet worde. ech ha jedefalls dae droff uf de 625 smc ktm und de Mercutio au uf de 660 smc. im drift hends letscht johr jo mou en grosse tescht gha waege gummis uf de sumos ond auch met ktm ond husaberg teschtet. weis aber noem i wellere usgob das gsi esch...

  • also merci mal im vorus für die velle antworte


    Marc du schriebsch ja mal mundart :grinning_squinting_face: dasch glaub au sälte jo lc8 hani au aglueget aber zum drossle esch sie fasch chli schwer :smiling_face:


    el simeli mol de luegi de denn mol ah, i mues eifach eine ha wo relativ guet ide kurve hebt und au echli al weather esch well ich täglech fahre demit


    demfall i hoffe mchan nochli öbis über gümmis lerne im thread


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • conti force sm isch geil,


    battlax bt090 hebt guet, isch aber huere schnell abegfahre.


    michelin pilot sport hani eigentlich de geilscht gfunde vom fahrverhalte her.


    nögscht summer probieri glaub mol de pilot power.


    ich bi mit allne finke summer und winter gfahre, kei problem oder überraschige. vorsichtig muesch jo sowieso sii.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • okay merci vellmol


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Also äbä ich hans im andärä Thread scho gseit, bin bis jetzt selber nur Michelin gfahrä. Also nei ganz am Ahfang isch no än andärä druf gsi aber döt han ich eh nonig chönä fahrä. :winking_face:


    Jetzt han ich dä Michelin Pilto Power mit dem bin ich sehr zfridä, muäs ich scho sägä, han vorher än Michelin Race H2 druf gha isch au no easy gsi, vorallem uf dä Pistä aber halt nöd so gschid für uf d'Stross. Vom Metzler Sportec ghört mä au vill guäts, aber dä chunt halt immer äs Minus über wens um d'Langläbigkeit goht :smiling_face:
    Sovill chan ich dodäzuä sägä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Hi Leute
    Fahre selber den Sportec auf meiner SP-1 (auch schon im Renntraining, aber da schmilzt er wie Schnee an der Sonne). Wer im Rennen einigermassen ne Laufleistung haben will, der muss halt harte Slicks fahren :grinning_squinting_face:


    Zum Reifenthema: Wieso soll man auf eine sportliche Supermoto einen Tourenreifen aufziehen? Die Karre ist doch zum heizen auf der Cartstrecke gemacht, zudem sind die Laufleistungen eh bescheiden. Wer hohe Laufleistung haben will, soll sich doch ne Tourenmaschine kaufen und einen Metzeler Z4 aufziehen - der hält dann vielleicht auch mal 15'000 Kilometer.


    Bei Sportmaschinen (wie auch R6, Mille oder sonstige Rennsemmeln wie auch Supermoto) ist doch Gripp ohne Ende gefragt - egal bei welcher Schräglage. Und da kommen einfach nur die weichen Rennmischungen (oder eben gerade noch Strassenzugelassene) in Frage. Der Michelin Race ist nicht übel, aber sobald es feucht wird ist die Mischung problematisch (auch wenn vorsichtig gefahren wird), meine Kollegen welche gemischt Rennstrecke und Strasse fahren haben sich generell auf den Pirelli Diabolo Corsa festgelegt. Der Michelin Road hat eine zu harte Lauffläche um bei extremen Schräglagen noch Gripp zu haben - und wer mit einer Sportmaschine oder Supermoto durch die Gegend lümmelt, hat irgendwie die falsche Maschine dafür gewählt. Gerade bei Sumo kann man davon ausgehen, dass der Motor eh nicht viel länger als 30'000 Kilometer hält, da kann man sich doch locker einen Satz Reifen pro Jahr leisten (wir sind bei mindestens 2 pro Maschine mit den Stollenreifen, allerdings ziehe ich bei Schlammrennen auch andere Reifen auf als bei Reisen oder Rallyes).


    Am Ende muss jeder selber entscheiden - den Link zum KTM-Spezialisten hab ich ja gegeben. Der ist der grösste KTM-Händler Europas, präpariert diverse Motoren für Supermoto- und Ralyleeinsätze und hat ein eigenes Rallyeteam. Wer natürlich meint mehr Erfahrung als die Profi-Truppe zu haben, darf gerne selber was ausprobieren... :smiling_face_with_sunglasses:


    Marc
    P.S.: finde den Sportec nicht übel, werde aber auch (wie bei den Slicks) auf Pirelli wechseln. Nur falls ich mal eine längere Tour machen will (dafür ist die Maschine eigentlich nicht gedacht), würd ich mir so was wie den Michelin Road holen. Denn sonst ist der Reifen schon runter bevor ich überhaupt am Urlaubsziel angekommen bin (z.B. Portugal). Laufleistung des Sportec rund 5000 Kilometer bei CH-Einsatz, Kollegen in Deutschland (Vollgas auf der Landstrasse > 250 Km/h) liegen unter 3000 Kilometer.

  • Hätt öpper scho teschtet wie wiit dasmer mitem PilotPower chunt? Han de ez au druf, lut Händler hebed de sehr lang für das dases sone weichi Mischig isch (7000km bimene Kolleg vo ihm wo mit sinere R1 guet am Kabel zieht). Ich chans ebä eifach nöd so rächt glaube, bis ez hät bi mir nonie en Reife me als 4-5000km ghebet, au Sporttourerreife (Pirelli mtr23/24) nöd.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Also jo ich glaub au nöd das uf 7000km chunsch, ich würd sägä höchstens 5000...
    Das dä Yam660 mitämä Sportec uf 5000km cho isch, verwundärät mich au achli, aber villicht hend do mini Friends dä Gummi den glich achli z'schnell abgschribä oder so. Ich han jo selber no niä ein gha.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Mercutio
    conti force sm isch geil,


    Über de han i aber im Duke Forum scho gläse, dass er (uf de Duke) extrem zum pendle neigt:


    Do de Thread


    Ich persönlich ha siet Ewigkeite de Metzeler Sportec M-1 druff. Wird schnell warm (au bi niedrige Temperature), und hebed sowohl troche als au nass brutal guet.
    Hebet defür nöd würkli lang, aber was sölls :grinning_squinting_face:


    Zitat

    Original von Yam660
    P.S.: finde den Sportec nicht übel, werde aber auch (wie bei den Slicks) auf Pirelli wechseln. Nur falls ich mal eine längere Tour machen will (dafür ist die Maschine eigentlich nicht gedacht), würd ich mir so was wie den Michelin Road holen. Denn sonst ist der Reifen schon runter bevor ich überhaupt am Urlaubsziel angekommen bin (z.B. Portugal). Laufleistung des Sportec rund 5000 Kilometer bei CH-Einsatz, Kollegen in Deutschland (Vollgas auf der Landstrasse > 250 Km/h) liegen unter 3000 Kilometer.


    Wow, uf mim 34PS Motörli hebed de Hinderreife zwüschen 2000 und 2500 km. De Vorder isch sit ca. 8000km druf und no fasch neu...

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • bei mir haben selbst die Reifensätze auf der KTM 5000 Kilometer gehalten wenn andere nach 1'500 damit runter waren. Wie immer: kommt darauf an wie man fährt :face_with_tongue:


    Wer in der Schweiz fährt (CH eben) und sich auch annähernd an die Limiten hält, der braucht nun mal beinahe keine Reifen. Da fährt man am Wochenende mal locker 500 Kilometer nach Italien und zurück (paar Pässe natürlich auch, logisch) - und fährt kaum mehr als 70 Km/h. Die ewigen Wochenend-Wohnwagen-Touris, der Gegenverkehr und das gesamte Volk was sich sonst noch auf der Strasse tummelt (z.B. Velos und so komische Autos mit Blaulicht oben drauf) lassen einfach nicht viel mehr zu. Zudem braucht meine Karre auch kaum Bremsklötze weil der V2 eine so gute Motorbremse hat.


    Nach 2 Tagen auf der Rennstrecke (Most, insgesamt etwa 600 Kilometer) waren die Reifen allerdings ganz schön runter. 50° Asphalt-Temperatur verursachen Abrieb vom feinsten. Da waren hinten nur noch 1.9 Bar drin (statt 2.9!) damit der Reifen noch halbwegs überlebte. Hat mir aber auch erst einer vom Reifendienst gesagt als ich quer über die gesamte Bahn gerutscht war weil der Reifen zu heiss wurde. Mein Kollege mit seiner Fireblade hatte violett verfärbte Slicks - der weiche Gummi war bis auf die Karkasse zu heiss geworden (jetzt fährt er 3er Mischung, d.h. harte Slicks).


    Trotzdem: wer weniger als 5000 Km mit dem Sportec fährt, sollte mal den Luftdruck prüfen oder seine Fahrweise überdenken. Der Bussgeldkatalog kann da ganz schön hilfreich sein 8o


    Marc

  • Zitat

    Über de han i aber im Duke Forum scho gläse, dass er (uf de Duke) extrem zum pendle neigt:


    ich han absolut kei problem demit, ich fahre aber au nie über 130. aaaber, ich ha hinde 5" fälge. d'duke hed 4.5" oder sogar 4.25" (glaub).


    das mitem chalt = kippelig hani au s'gfühl. aber mis fahrwärch isch ned würkli optimal iigschtellt, villicht chani so no chli korrigiere.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Yam660
    Trotzdem: wer weniger als 5000 Km mit dem Sportec fährt, sollte mal den Luftdruck prüfen oder seine Fahrweise überdenken. Der Bussgeldkatalog kann da ganz schön hilfreich sein 8o


    Sorry, aber da isch so pauschal eher falsch. En grosse 1Zylinder frisst eifach Reife wie Sau, d'Duke sowieso.


    D'Originalbereifig het bi mir 3500km ghebet, aber:
    a) Det han i de Töff neu gha und no gar nöd kennt
    b) Es het mi am zweite Tag uf de Latz ghaue :face_with_rolling_eyes: (i eme Kreisel *schäm*)
    c) D'Reife hend nöd würkli guet Grip gha


    -> Chasch der also usrechne dass i die ganzi Zit (zumindest ab det, wo's mi uf de Sack ghaue het :winking_face: ) im Blüemlipflückermodus gfahre bi, und bi 3500km het's im mittlere Drittel kei Profil me gha.


    Und krass fahr i bim beschtä willä nöd. Also vergliche mit em restliche Hufe do zumindest :winking_face:


    Goht au anderne Lüt so:
    Link 1


    Link 2 (do freut sich eine dass de Z3 bi im 3500km ghebet het. DE Z3!!)


    Link 3


    Link 4


    Need more? :grinning_squinting_face: (bitte nöd, meh han i nüme gfunde :baby: )


    Edit: Doch nomol öppis
    Han anno dazumal mol i ere Newsgroup nogfroget, wil i's au nöd so recht ha chöne glaube -> das isch's Resultat gsi...

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>