Sälü zäme!

  • Hoi zäme,


    ha mi hie grad registriert! Uf die Website bi ni düre Peak cho! Dä tribt säch nämlech ou i mim Stammforum ume:


    T5 Net


    Jo, was cha ni ou verzeue!


    Bi eigentlech z`Burdlef deheime, im schöne Kanton Bern!
    Schaffe tue ni Zofige aus Installationsleiter im Druckgwerb. Auso eigentlech im Usedienscht, u dr Job het mi scho uf aui 5 Kontinent bracht. Nid immer super gsi, aber am Schluss chasch di eh nome no a di gute Sache erinnere u ig wet die Erfahrige nid misse!


    Töffled ha ni eigentlech scho mit 18ni. Ha ne Honda CB125 Twin gfahre. Ha denn ke Chlüder gha für öppis angers! Dä Glettisetöff bi ni de gfahre bis ig 21gi bi gsi! När ke Gäud u bis vor 4 Jahr nöme töfflet. Da ni eh gäng uf Montage bi gsi!


    Ha de vor 4 Jahr em Brüetsch sini Honda Shadow überno. Na ja, we ni i Zukunft nid überzügt vom Chopperfahre rede (sorry a die wo tüe) ig weiss wurum! Dr Brüetsch het de ä Ducati Monschter gha u wo ni wieder bi dine gsi, ha ni dä mau dörfe fahre!


    2 Wuche schpeter isch de dä Chopper verschärbelet gsi u ig ha mer eh Suzuki SV650 kouft! Es super Afänger Naked Bike! Het de zwar ou nome 1 Saison häregha, wet die Erfahrige nid misse! Wie scho erwähnt het SV nome 1 Sason häregha, ha mi früsch verliebt! In e Triumph Speed Triple! Eifach nome geil, so die gueti Mischig zwüsche 2 u 4 Zylinder!Ha vorher no Buell XB12S u Z1000 probegfahre, het aber nid so faziniert wie Triumph!


    Sit dr SV bi ni wieder vou süchtig nach em töffle u letscht Jahr ha nis de gwüss bau uf 20`000km u viu Hornhut am Arsch bracht!!


    Fahre gern im Jura, über Päss u au Jahr 2 od. 3 mau i Dolomite!


    Muess mau ufhöre schribe, bi scho wieder am umetröume u am sabbere!


    Wann wirds endlich wieder richtig Sommer?


    Eh, Föteli vo mim Töff gitz hie:


    Speedy


    Auso, bis einisch u e hiube


    Reto

  • wilkomme da im forum! ich finds immer intressant wän sich lüüt so vorstelled wie du das gmacht häsch. findi super *thumb*


    wünsche vil spass bi eus!!


    gruess LP

  • herzlich willkomme da im forum und vill spass
    weri würklich schön wenn sich all so vorstelle würid, aber mer chan ja nöd alles ha :winking_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Salü


    Fill Spass da bi eus. Isch interessant wie dLüüt zu ihrem jetztige Töff chömed. Ich han erscht de 2t, mal luege wifill dases dänn no werded *g*.


    De Summer chunt sicher, dFrag isch nume wenn :hmpf:. Ich chönnt fascht wette dasi im März scho alles parat mache zum fahre und nacher gheiz 30cm Schnee ande während ich de töff ide Garasch aalane 8o :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • sali kneegrinder.
    herzlich willkomme im forum und ich verstah vollkomme was de meinsch wänn vom chopper nöd soo begeischteret bisch *g*
    dini Speedy gseht aber heiss uus *thumb*
    no viel spass da und no *churzwiligsufdefrüehligwartä*

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • au vo mer es herzlechs willkome do im forum!


    velecht gseht mer sech ja mal


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Ciao ciao, jep uf dä Summer wartäd mir doch alli. Wilkommä also im Club vo dä wartändä. Jep ich findä so Vorstelligä au ganz geil, eigentlich wär ich däfür das di altä (also so diä wo scho länger däbi sind) und niä so ä Vorstellig gmacht hend das au mol no duräziänd... Was meint dä Rästä däzuä?

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • GreetzZ us dä Oschtschwitz :winking_face:

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

  • Ja salü!
    Ech supi dini Vorstellig, komplimänt!!! :grinning_squinting_face:
    Das wär kei schlächti Idee Toretto!

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Vo mer au es herzlechs Willkomme...
    Ond danke för die super Vorstellig...cha mech do de anderne nor aschlüsse.. :smiling_face:
    Vel Spass i dem Forum....


    Schöne Töff hesch ... *thumb*


    Und au ech warte uf de Sommer....wobi ech vor ca einere Stund grad met em Auto über de Brünig be...ond es het det obe ennert wenige Stunde ca 7 cm Schnee gä... ha dHoffnig uf wärmeri Ziite grad weder chl verschobe.... :frowning_face:

  • ah. ech ha doch dänkt ech könne dä name...


    es härzlechs willkomme reto. schön, dass mini fuesszile em forum öpis brengt. *g*


    en supper vorstellig. wenn das nome all so guet mache wörded...


    au ech bäte för schön wätter. ech glaube, ech mache etz de en orde uf för schönwätter bättendi. wär glaub no lostig. wäred worschindlech en hufe töfffahrer de bii...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: