Hey @ all Bike-Freaks ;-)

• Ich bin chli bim umeschnuppere uf eui Siite gstosse.

Bi im Züri Oberland uufgwachse, wohne aber leider momentan im Züri-Underland :winking_face:

Töfffahre isch eifach mis Läbe und ich hoffe ich lerne da ine ganz vili tolli neui Lüüt kenne wommer vilicht denn au aml im Summer cha mitne d'Strasse go unsicher mache :winking_face:

Bin en absolute KTM-Freak. Han mich scho als chliises Chind i die Töff verliebt und bi stolz das ich inzwüsche eini däf Bsitze :smiling_face:

Ich hoffe doch sehr das de Winter bald wider ume isch das mer d'Babys us ihrem Winterschlaaf chan befreye :winking_face:

Ganz liebs grüessli

• :welcome: do bi üs und viel spass mit dene veruckte doinne :thumbsup:

aaaaaber, was bitteschön heisst do winterschlof? :astonished_face: sobald dstrosse troche sind, nümä so versalze und temperature wieder über 0 grad sind cha ma doch ohni problem no es ründeli dreie :grinning_squinting_face:

• Nime mini ned use solangs na Salz hett :winking_face: Vorallem musi de Uuswiis neu aafordere und negscht Jahr gits Aafangs Jahr en neue Töff :winking_face:

:welcome: do bi üs und viel spass mit dene veruckte doinne :thumbsup:

aaaaaber, was bitteschön heisst do winterschlof? :astonished_face: sobald dstrosse troche sind, nümä so versalze und temperature wieder über 0 grad sind cha ma doch ohni problem no es ründeli dreie :grinning_squinting_face:

• Zitat von »KTM-Girl« Vorallem musi de Uuswiis neu aafordere Wie das?

Ist leider abgelaufen.. Hab den Sommer ein bisschen verschlafen. Und ja..mus eh noch einige Abklärungen vom Strassenverkehrsamt über mich ergehen lassen. Darum gehts dann nägstes Jahr wider los :winking_face:

Zitat von »KTM-Girl« Nime mini ned use solangs na Salz hett Jeder/m so wie es ihr/m beliebt. Wenn nicht nach jeder Fahrt gründlich waschen magst, würde ich es auch sein lassen.

• :welcome: und viel Spass im Forum.

KTM isch a guate Wahl :smiling_face:

Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!

Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:

Momentane Motorräder:

KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

• Herzlichst :welcome: :welcome: und nichts gegen das Unterland :grinning_squinting_face:
    Diesen Winter klappt's ja nicht, aber spätestens nächsten Winter musst du's mal probieren: Eine Ausfahrt durch verschneite Gegenden - wohlbemerkt auf trockenen Strassen und Sonnenschein - ist echt der Hit! Falls nötig, das Schätzchen mit kaltem (!) Wasser kurz abspülen, da passiert gar nichts.
    Wünsche viel Spass hier im Forum.

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Herzlichst :welcome: :welcome: und nichts gegen das Unterland :grinning_squinting_face:
    Diesen Winter klappt's ja nicht, aber spätestens nächsten Winter musst du's mal probieren: Eine Ausfahrt durch verschneite Gegenden - wohlbemerkt auf trockenen Strassen und Sonnenschein - ist echt der Hit! Falls nötig, das Schätzchen mit kaltem (!) Wasser kurz abspülen, da passiert gar nichts.
    Wünsche viel Spass hier im Forum.

Hey danke viel mals=) hehe werd ich mir merken danke für den Tipp=)

• Sali Hoi, :welcome: bi eus im Forum!

Was gits füren neue Töff? En Superduke wär doch was.. :winking_face:

KTM hät scho tolli Töff, ich hät näbe dä SD na gern en SMT zum grösseri Toure / Reise z mache.. oder en Multistrada, aber das isch en anders Thema :smiling_face:

• Sali KTM-Lady
    Vill Spass im Forum und vill meh davo ufem Bike... Im Unterland hätts au die eint oder anderi Strecki zum abfahre und dä BF isch nöd wiit.... :smiling_face:

Zum Würzthema: Näbscht Salz nimmi no bizzeli Pfäffer. Und bim Salz unbedingt fleur du sel, isch vill besser.... :smiling_face:

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• Willkomme :winking_face: :welcome:

Wänn ich so gschätzti 20cm grösser wär, würd ich allwäg au KTM fahre..... :face_with_tongue:

Villich gseht mer sich ja dänn im Summer mal ufme Fiirabig-Tüürli :top:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face: