en solexxxx ? das isch mal es traumbike
Traumbikes
- Bongalicius
- Erledigt
-
-
Wuhuuuuuuuuuuuuuu ihg han es Foti gfunde, vo dem Töff wo mi druff brocht het das Original nid das wahre isch isch en CBR 600 RR jg 05 gsi, lackiert in Braun Metallic, (s'gliche wo au BMW für ihri auto Brucht) het Chrom Felge gha und en Scorpion Endtopf wenni mi recht errinere.
S'foti isch nid so toll da am Bildschirm abgfötelet
leider damals z'tüür gsi (und wärsi immer no)
-
S1000 RR ohni das Plastikgedöns!
-
Die chonnt nöchscht Johr ond werd abartig geil :thumbup: .
-
Das isch mir neu! Bisch dir zu 100'000 % sicher? Denn müessti mini Töffchaufplän no einisch überdenke...
-
Jo, sett eigentlech scho so si. Säge mer 99 % :D. Cha aber ou si das de Göppel denne erscht em 2. Halbjahr chonnt.
Uf jede Fall sette si das Schätzchen a de EICMA en Milano vorstelle. Denne setti si secher au es Launch-Datum bekannt gäh.
-
wird au ziit das bmw mal en aständige toure töff baut :whistling:
-
argh....
-
wird au ziit das bmw mal en aständige toure töff baut :whistling:
Das het nix mit Touretöff ztue, sondern get es Power Naked Bike. Super Touretöff händ's jo scho gnueg... wenn mer mol d Optik wäg loht
-
Mein Traumtöff steht in meiner Garage
-
Sali zämä
Momentan bin i schwär am überlegä, öp das min nächschtä Töff wird sii:
[Blockierte Grafik: http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2012/07/BMW-HP4-12.jpg]
Wird den natüürli au Artgerächt bewegt - uf dä Pischtä :love:
-
Guet, aber denn stellt sech scho d Frog, öb ned lieber en normali RR nehmsch ond de Mehrpries vo de HP in anderi Sache investiersch (bspw. Race Calibration Kit).
-
[Blockierte Grafik: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201306/2013-yamaha-mt-09_800x0w.jpg]
3 Zylinder, leicht, genug Leistung, Bequeme Sitzhaltung, nackt und bezahlbar -> Alles was ich mir gewünscht habe. Die werde ich wahrscheinlich in knapp zwei Jahren kaufen, wenn ich meine Meinung bis dann nicht wieder geändert habe.
Gruess Pascal
-
Die ist auch auf meinem Testfahrenkatalog. Zwischen Mitte September und Anfang Oktober steht sie beim Händler.
Hier ein paar Fahreindrücke Klick mich
-
Das wär o e geile Troum Töff, allerdings ohni Superbikelänker