Strafe mit Lernfahrausweis?

• nehmen wir an Ich wäre 30 zu schnell gefahren. Normaler = 3Monate lappen weg.

Bei den "Normalen" gibt es einen Eintrag, dieser ist, soviel ich weiss, 5 Jahre gültig. Passiert dann wieder was, ist er für eine längere Zeit weg.

Einmal editiert, zuletzt von Mädu ()

• NightWind:

Führerschein auf Probe=Lernfahrausweis?
    also wenn de 1 Jahr me gültig weri optimal ! :winking_face:

nei, führerschein auf probe isch, wänn d prüefig scho gmacht häsch. dänn häschne di erschte drü jahr nur uf prob.

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• @ Mädu: Ohhhhh ja :thumbup:

@50ccm4now: NEIN!! Wenn (!) du dann den Führerschein hast, wird die Probezeit entsprechend verlängert und da gilt auch: über der bereits erwähnten OBV-Grenze ist der Fetzen weg

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Ich würde dir e keine grosse Hoffnungen machen als Verkehrssoldat rekrutiert zu werden. Die Plätze dort sind äusserst beschränkt und die meisten die sie nehmen haben schon die ganze Prüfung durch ( kein Führerschein auf Probe ). Glaub mir ich habs auch versucht. Aber sie nehmen dich ganz bestimmt als Infanterist ( Füsilier) wie mich :lol:

• also wenn man als löli geblitzt wird, hat es normalerweise einen halbjährlichen "bilet"- enzug zur folge und wen man pech hat wird das töffli beschlagnahmt.

• also wenn man als löli geblitzt wird, hat es normalerweise einen halbjährlichen "bilet"- enzug zur folge und wen man pech hat wird das töffli beschlagnahmt.

:sdummesposting:

Klar, und beim zweiten Mal wird einem der Kopf abgehauen, gell. :cursing:

So einen Quatsch behältst du lieber für dich, wenn du es eh nicht weist. Stiftet nur Verwirrung für jene, welche diesen Thread dann mal per Suche finden.

• @mädu

hab ich schon gesehen aber gibt es da keine spezialverordnungen für Lernfahrer?
    Und in den grünen ferien darf man keine verkehrsdelikte begangen haben also 0 Chance auf Verkehrssoldat?

Edit: innerorts mit mobilem Blitz nur von vorne?

So ech nemm do mol Stellig zo dinne Verkehrssoldate-Froge:

Solang du de Check nie abgäh hesch, chasch so vell Verkehrsdelikt begange ha wie dis Portemonnaie zuegloh hed. S Absolute Usschlusskriterium esch werklech, wenn de Check abgäh hesch. Ech han scho X Buesse gha ond mer hends au scho zwe Fahrzüg wäggnoh gha bevor ech Verkehrssoldat worde bin, aber ersteri sind all im Ordnigsbuesseverfahre abgwicklet worde ond zweiteres hed kei Iiifluss uf dine Führerschiin.

Settisch denn tatsächlech als Vkhrs usghobe worde sii, sprich Eignigstest A & B bestande ha ond entsprechend iiteilt, wördi halt werkli guet luege, dass di emmer i dem Berich bewegsch wo de Check ned verlüürsch. Sobald d RS agfange hed ond du avosch mitm Töffle wördi zu Beginn sehr zurgghaltend fahre, zwar hesch du au im Militär Buessereglige... aber ned die gliiche wie im Zivile... sprich wenn z.B. ine zivile Kaste fahrsch, god das nüterlech öbere Militärischwäg wiiter ond die chönd der no wiiteri Gebühre druuf haue. Zudem besch als Verkehrssoldat am afang scho no recht unter MP beobachtig, be üs sends rächt vell gstande (aber sie sind dumm gsii). Ond wenn vell Buesse sammlisch denn chönd sie dech i de Funktion umteile wenns Lust dezue hend. Aber öppe so nach 10 Woche, wenn denn die defintivi Prüefig gmacht hesch ond sie is zivile öberschribe worde esch chas los goh. Well denn chönds der höchstens no di Militärischi Fahrprüefig defintiv entzieh :winking_face: (Naja mol abgseh devo dass wirkli total spinnsch, well denn eschs jo au im Zivile möglech) - Also mer hend spätistens ab Woche 13 huere dumm avo tue... esch aber au dra gläge, dass ech ab denn jede Tag ufem Töff unterwegs gsii ben ond vell vell langewiili ome gsii esch... aber es hed sech au grächt... vo ursprünglech 10 Stk Vkhrs sind am schluss no 6 Töff gfahre :pinch: Naja oke 1 devo hed sech ufere normale Üebig ohni Töffe verletzt, alli andere heds abglade... de schlimmst esch eine gsii wo gmeint hed er mües jetzt wie mer au avo mändle obwohl er voll ned chan Töfffahre ond denn heds en gnoh, Bei i de Gangschaltig hangeblibe... vertreit... Broche ond einiges a Sehne dörezwickt. Also du gsehsch ned zu öbermüetig wärde :thumbup:

:nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

• Ich würde dir e keine grosse Hoffnungen machen als Verkehrssoldat rekrutiert zu werden. Die Plätze dort sind äusserst beschränkt und die meisten die sie nehmen haben schon die ganze Prüfung durch ( kein Führerschein auf Probe ). Glaub mir ich habs auch versucht. Aber sie nehmen dich ganz bestimmt als Infanterist ( Füsilier) wie mich

Stimmt so ned ganz... ja d Plätz sind enorm begehrt! Aber Führerschiin A z ha esch öberhaupt keis Kriterium! Gfind mol 18-20jährigi wo s A scho hend... die geds ned wie Sand am Meer. Was aber sehr gärn gsänd esch wenn z.B. s A1 scho hesch oder evtl. A beschränkt. Ond d Fahrerfahrig gsends au gern. Muesch den au agäh uf wellne Fahrzüg du scho wie vell Km Erfahrig hesch.

Was muesch ha om öberhaupt so usghobe z wärde esch d B Prüefig (bzw. a de Ushebig chönnt evtl. de Lehrfahruswiis scho länge) sprich Auto.

Ech persönlech han z.B. s B ond A beschränkt (aso 125er) gha. Beid öppe 2 Jahr.

Ond om grad no d Frog wie das mitm Uswiis lauft:

Ganz eifach, du gosch is Militär... ond s erstmol wenn Fahrtäg hesch jaged si di direkt mit de Ahänger oder de Töffe (sofern do die komische Kürs hesch, söscht geds zerscht es iifahre) uf d Stross. Ged no ergend so en Militärische Fötzel wo di zom Fahre berächtigt ond muesch zerscht en "Theorie-Prüefig" mache wo ehrem name öberhaupt kei Ehr macht, esch en absolute Witz... chönntsch glaub Blind uf de Tastatur omedrücke ond dörecho.

Denn hesch paar Woche lang Fahrkürs etc. ond denn Geds en Praktischi Prüefig... die esch ned ganz gliich wie im Zivile. Die esch in zwei Teil unterteilt Fahren und Manöver... jedoch a getrennte Täg. Manövermässig mues mer meh mache als im Zivile... einiges meh... dete sind die meiste be üüs döregrasslet. Du hesch total 3 Versüech. Wenn 2x d Manöver verkacksch hesch genau no 1 Versuech uf de Strass... wenn 3x d Manöver verkacksch esch finito (jup mer hend derig gha... s erste Mol manöver send vellech 30% dörecho... wenn öberhaupt)... au d Prüefig uf de Strass esch sehr komisch met dene Adjudante. Ech persönlech hans ned eso schwär gfonde ond glücklecherwiis alles bem erste Mol bestande... aber die meiste hend scho 2-3 Versuech bruucht.

Wenn das alles gmacht hesch ond dini Prüefige bestande hesch (Also Puch&Anhänger + Töff) werd dine Zivilicheck iizoge ond as Strasseverkehrsamt gschickt, damit der alles chan iitreit werde. Ond denn et voila hesch du vor 25i eifach so s A ohni ergendwelchi beschränkige... esch de einzigi Wäg mit 18i a das änezcho ossert bisch Töffmech :thumbsup:

:nummer1: "Grüsst auch in Schräglage" :nummer1:

• :sdummesposting:

Klar, und beim zweiten Mal wird einem der Kopf abgehauen, gell. :cursing:

So einen Quatsch behältst du lieber für dich, wenn du es eh nicht weist. Stiftet nur Verwirrung für jene, welche diesen Thread dann mal per Suche finden.

hahahaha nimms mal gschmeidig

statt di ganz ziit so sinnlosi threads ufmache, wo eh nüt debi usechunt, chönt mer au eifach mal selber bizzli überlege.

-> tummi frag tummi antwort :winking_face:

• Du Hast ja den A1 LehrFüherschein.Ich kann dir aus meiner A1 Erfahrung sagen. Wenn du bis 65 schnell warst musst du keine Angst haben. Wenn man Toleranz abzieht ist man im Bussenbereich also kein Entzug. Erst ab 70 netto würde man dir den Führerschein wegnehmen. Bei Lernfahrern ist so. Wenn du den Führerschein einmal abgeben musst, wirst du gleich behandelt, wie ein Fahrer mit richtigem Ausweis. Erst bei zweiten mal Abgeben wirds dann kritisch. Kann soweit gehen, dass man den Fühererschein nochmal neu machen muss.

Liebe Grüsse