Uspuff zwägmache

  • Wer si Uspuff chli wott schöner mache cha uf mini Idee zurückgriife:



    1. Uspuff mit Benzin, Nitro etc. putze
    2. Form mit Filzschriber ufzeichne
    3. Form mit Isolierband umrahme
    4. Zersch mit grobem Schliifpapir schliife
    5. Wenn nötig mit ganz fiinem nacheschliife
    6. Band entferne, nomal mit Nitro abputze
    *7. Id Stadt fahre u la bewundere 8o



    Auspuff



    *Punkt 7 isch freiwillig... :boaa:

  • geili idee... ond gsehd au no guet uus.....

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jo das chan ich villicht mit mim Original dämpfer probiärä aber min Devil mit sim geilä schildli dra isch mir chli z'schad für so gspässli...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • jo met mim gahts gar ned!


    mine gsehsch erstens gar ned
    und zweitens escher total verrostet aber d idee esch hammer


    schöne abe


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Ich würs wennschon lasere la oder sowas ;).


    Anderi Frag, was machsch du dass din Töff so Roschtet? Isch ja huere extrem 8o.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • das esch 50er chrankheit


    i cha be mim jetzt denn de hinderteil vom uspuff eifach usezieh de esch so verrostet


    send mega schwach bouet


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...


  • ja das cha ich bestätige... ich weiss na wo ich 50ccm rollklo gfahre bin, hät au überall rost gha. Was ich eis a dem Uspuff gschliffä und gsprayt han.... :face_with_rolling_eyes: naja, die ziitä sind zum glück verbii

  • er müend dem züg halt chli sorg hebe und ab und zue mol chli butze... will dKettle roschtet au bi dä grosse Töff wenn mer sie nöd ab und zue mol wieder butzt und fetted, da isch reini fuhlheit :winking_face:
    Min Derbi isch mer am Schluss au dävo groschtet will en eifach verrotte loh ha, aber dKettle hani immer gmacht :winking_face:

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

  • Zitat

    Original von wr_freak
    er müend dem züg halt chli sorg hebe und ab und zue mol chli butze... will dKettle roschtet au bi dä grosse Töff wenn mer sie nöd ab und zue mol wieder butzt und fetted, da isch reini fuhlheit :winking_face:
    Min Derbi isch mer am Schluss au dävo groschtet will en eifach verrotte loh ha, aber dKettle hani immer gmacht :winking_face:


    ja guet, das isch mer klar dasmer dkette mues pfläge.... und glaub mers, ich putzä min grossä töff meh als gnueg:]
    aber das dä uspuff bi de 50erli so schnäll rostet hät glaubs nüt mit zwenig putzä ztue... eher ischs matrial scheisse wos da verwändet....

  • neinei i has jo gseh bim kolleg und mer, i ha min Uspuff au ab und zue miteme Lumpe abutzt und mine isch 2 Johr lang fascht nöd groschtet... und am Kolleg sin, wo nie en Lumpe id Hand gnoh hät, ischer noch 5 Mönet scho ganz verroschted gsi... :winking_face:

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

  • I han so bi minere 125er gha :face_with_rolling_eyes: ... han am uspuff ab und zue immer chli Öl druff gsprayt und nocher mitämä Lumpe abgrippä.... hät am afang zwor chli gstunke X( .... aber er isch praktisch nid grostet :grinning_squinting_face::face_with_rolling_eyes:

  • Zitat

    Original von wr_freak
    neinei i has jo gseh bim kolleg und mer, i ha min Uspuff au ab und zue miteme Lumpe abutzt und mine isch 2 Johr lang fascht nöd groschtet... und am Kolleg sin, wo nie en Lumpe id Hand gnoh hät, ischer noch 5 Mönet scho ganz verroschted gsi... :winking_face:


    aber ebe, sobald mer mues öle und fette dän isches doch nöd so guets material, oder gseh ich das falsch? ich meine, bime grosse töff muesch de uspuff au nöd öle... wils ebe bessers material isch.
    d hersteller chöntet ja au bi de 50erli und 125er ahständigi töpf mache us alu etc. wie bi de grosse. de verchaufspriis wür sicher nöd vil türer werde


    aber isch ja glich... mer sind sowieso vom thema ab cho....ürsprünglich hät de matchstickman ja gfröget wasmer vo sinerä idee haltet. und, was meined er:D

  • Isch no Interessant z läse was so eui Meinige si...
    No geil, dass so vieli E Kommentar schribe.


    Dr Roscht wird dä Samschtig gmacht.... :grinning_squinting_face: