• sugibängel Das mitäm Gwicht spillt bi dä Sportler nöd soooo ä grossi Rollä, will d'Original ahlagä scho huärrä guät sind. Aber bi dä Nakeds, uiiii uiii uiiii Bi minärä Hornet chan ich mitämä rächtä Uspuff anschinend grad 1,6 kg sparrä, wobi den d'Blendä natürlich au no weg chunt.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Toretto, ja chan sie mit dä supersportler...
    jedoch bi dä bandit hets ca. 2-2.5kg bracht(ohni scheiss), denn bandit isch glaub einä vo dä einzigä töffs wo im usspuff(endschaldämpfer) drosslet isch...ja bandit isch sowieso ah jedem eggä drosslet, isch äh chlie dä nerv...nur wäg äm dütschmarkt, wells det nöd nach hubrum sondern nach ps gönd....
    jaja aber mit dä akvaprovic bringsch au bi dä supersportler mega viel ussä, dä kolleg het eini bi sinerä r1, er het gmeit es seg wie tag und nacht...

dä dummä g'hört d'welt.....

• Toretto
    aso be minere daytona brengts de doch au no öpis. schliesslech hani glaub em ändtopf no de kath dren. ond wen dä nöm den esch :smiling_face_with_horns:

sugibängel
    esch den di kolleg au of de prüefstand? well e de meischte fäll esch es e so, dass nor d flöte wächsle sälber eher en leistigsverlost als en leistigs zuewachs brengt...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Peak
    sugibängel
    esch den di kolleg au of de prüefstand? well e de meischte fäll esch es e so, dass nor d flöte wächsle sälber eher en leistigsverlost als en leistigs zuewachs brengt...

jo vou, das stimmt!

meischtens si so Tunig-töpf eh nur fürs ohr..
    irgendwo hani mou e tscht gseh, und dörte hets öpe eine odr zwe so uspüf gha wo besser si gsi aus dr originau, und bide angerne isches überau schlechter gsi..

abr dr ton macht haut ou extrem vüu us, wiesdr so inechunt, wäge speed und aazug..!!

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Ich han mol irgendwo so äs Testtelegramm gha für mini Gixxer und dötä isch druff gsi das ich mitäm Devil 2 PS meh han (mit Db killer) und ohni DB killer müästäts satti 6 sie. Kei Ahnig öb das stimmt, aber bi denä chräft wo mis Bike entwicklät wärs au nöd so schlimm hett ich 2 PS verlorä.

• Zitat

Original von $nail
    abr dr ton macht haut ou extrem vüu us, wiesdr so inechunt, wäge speed und aazug..!!

jo guet. das stemmt notürli au. nor wennt werkli leistig wotsch, de geds fascht nor eis. akrapovic ond prüefstand. nor äbe. akra send glaub ned grad die beste frönde vo de herre en blau.

• akra send glaub ned grad die beste frönde vo de herre en blau.[/quote]

isch doch scheissegal, eg-zulassig isch eg-zulassig und das händ akra eh...ebä isch eifach 2-3hundert frankä türrer wie jedä ander...

dä dummä g'hört d'welt.....

• Aber ä eg genähmigung nütz dir doch nüt. äs muss doch uf d schwiz und uf dis modell zugla si oder?

• @ tom

das stimmt, aber wänn dä uspuff homologiert isch dän bechunsch es biiblatt wo muesch mitführe.. deht staht druf das dä uspuff zueglah isch für din töff..

@ all

wäg em leistigsverlust bide tuninguspüff...sit ich min scorpion han zieht mini R6 spührbar besser und das mein ich nöd nur.

• Linkin häschäs demfall mol mitäm Pamiert testet... :winking_face:
    sorry hät müäsä sie.

Würd mich mol no interessiärä, wiä euei Biblätter so usgsehnd, mis isch voll billig, aber egal wen ich mol inä Kontrollä chumä, gsehn ichs jo den.

• Toretto
    em momänt hani nor en fax-kopie vom biiblatt. aber schlossäntelch esch jo nor wechtig, dass d fahrgstellnommere of em biblat droffe esch. denn chöndsch scho mol nöm vel säge...

• hey du,
    hesch di scho für en uuspuff entschide?
    i ha die bricht ebiz dureglässe, und bi mir nur am wundere.
    vor e paar johr han i en Scorpion wellä, denn hets gheisse, dass dr name gschüzt isch, und sit denn heissens akrapovic. het sogar no s scorpion logo druf.
    i ha mi denn für en akrapovic entschiede, und dä het 2 gewaltigi vorteil:
    en geile sound !
    isch homologiert !
    und het kein leischtigsverluscht !
    ok, sind drü vorteil. :smiling_face: es heti sicher no me wenn i echli studiere tät.

aber wohrschinlich bin i scho lang z'spot mit derä antwort......

fireblade

• @fireblad
    guxst du hier
    Scorpion, HighUp, Titan, Blue, Oval.

Homologiert ond Geile sound :smiling_face_with_horns:
    ond schweine teuer :hmpf:

Einmal editiert, zuletzt von Peak (25. Mai 2005 18:55)