• Hallo Töff-Freaks.


    Ich bin Bobby Plavsic, wohne in Oberburg Kt. Bern.
    Bin 16 Jahre alt und habe eine Lehre als Polymech. begonnen. Bin ein totaler Fan von Status Quo.


    Nun zum besten Stück :grinning_squinting_face:


    Yamaha TZR 50 R (offen), fährt ca. 105 km/h
    Zu besichtigen unter:
    TZR-Scene




    Hoffe ich werde auch mit einem 50er in die Community aufgenommen :winking_face:


    Gruss aus dem Emmental :mosh:

  • Sali und Willkomme do


    Hesch zwar de Biitrag chli im falsche Thema ufto aber das chönd ja desi berechtige :winking_face:


    JOa besch ned de erst met mene 50gerli do....also wersch glaubs scho ufgno *gg*
    (hmm die 50gerli nämed langsam echli es grosses Usmass ah :D)


    Grüessli vonere Polymechin

  • Sicher bisch au mit em 50zger debii... bisch ja nöd de erst mitemä sackgäldverdunsterli da...:D nei easy, jede fangt mal chli ah...
    welome und vil spass bi eus!!


    gruess LP

  • Cool. Polymechin. :] I welere Bude schaffisch?
    I bi ir Flükiger Hammerschmitte; Oberburg


    Hätt gärn es Paar Kommentar zu mim Yamaha :))

  • AWM..Muri


    Hmm zo dim Töffli? Gseht scho guet us... ech wör mer aber sowas nie zue tue :winking_face:

  • Willkome bi eus :D.


    Ändlich ghörtmer wider mal öppis vom "Rescht" vode Schwiiz, bald dänkt das nume im Kt. Züri und ide ostschwiit Töff gfahre wird :D.


    Zude TZR, gseet guet uus, vom Design her echt guet, hettets au grad no chöne als 125ger usebringe :). No alles original oder?

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • sali


    also erst mal welcome im toeff-forum.ch


    ich persöndlech fahre au e 50ccm yamaha dt jahrgang '03


    also nos alte modäll


    cu und en gruess au vome polymech

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Matchstickman
    Hoffe ich werde auch mit einem 50er in die Community aufgenommen :winking_face:


    Gruss aus dem Emmental :mosh:



    jä siiicher! abr nume wüud nid eine vo dene vüune zürcher odr oscht schwizer bisch!! [Blockierte Grafik: http://steffgo.de/an/html/emoticons/ph34r.gif]



    nei seich! irgendwenn wirsch jo hoffentlech ufne grössere umstige:D


    töff isch doch (fasch) = töff




    es hoi emu vo mir, und vüu spass

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • salut au vo mer :winking_face: und viel spass do :smiling_face:


    dini tzr, no relativ original oder? Gseht aber easy us, aber i bi halt mit 16ni eher uf Derbis abgfahre :grinning_squinting_face: und bis zu A unbeschränkt fahri au no SM =)

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

  • sali und herzlich willkomme
    das mit em 50er isch do inne keis problem :smiling_face:
    aber was mich am meischte us de socke haut isch dass du en status quo fan bisch :grinning_squinting_face: soooo guet :]
    me gseht die oldis sind doch immer no guet *ggg* *thumb*

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • moinmoin au vo mir...Gseht scho no gedige us dini maschine...isch halt au e Yamaha :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:
    aber wennt Kommentar willsch für das teil den muesch si under Bilder Videos poste chunnt am beste...
    *thumb*

    The World is yours...

  • Jep jep salute. Wiä dä V|rus scho gseit hät, ich bin froh das nöd nur d'Ostschwitzer töff fahräd...
    Dis Maschinäli isch schono geil frechs design und so. Vill Spass dämit und luägsch das im Schnee nöd mol no än Abflug produziersch, wär schad.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING