Fahrwerksspezialischt

  • fahred doch eifach... i mein pffff wa wönd er denn i de Schwitz mit 80 km/h go Fahrwerk tune und mache :face_with_rolling_eyes: chasch die huere böck jo eh nüme rächt schrube und vollgas fahre (so richtig... die wo i de 70er und 80er gfahre sind wüssed wani mein...)

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

  • redsch mol mit mim dad und em mäsi über die Ziit und denn wirsch merke dass da hüt uf de strosse nüme würkli spass macht zum fahre :winking_face:

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

  • Jo also wen ihr so ä Session duräziänd gend mir mol bscheid, ich mein alläs wo mir sicherheit bringt chan mä sicher ahluägä und wens mir selber machäd choschts jo nüüt :winking_face: Ussert chli ziit, aber ich denkä das gäb no ä gspassigi Sach.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • wenner die sach amene weekend dore ziend, dä wäri doch glatt au no de bii.


    V|RuS
    Dini Wärkstatt werd glaub zemli voll wärde *g*

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • du löcke, bis ez wüssed, abgseh vo mir, nur 2 wo das teil staht :D:D:D

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • 3 :grinning_squinting_face: Weiss ja in etwa wo, also git ja nöd so fill Gebäude det, wir sich liecht finde laa :baby::face_with_tongue:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Haha das würd ich au no findä, muäsch jo nur am Lärm no (Uspüff)... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • warted nur, tue gad wieder de original topf montiere lol :grinning_squinting_face:8o:face_with_rolling_eyes:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • !diesen beitrag bitte löschen!

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • i wür mal säge offtopic, mach en neue thread "kaufberatung" uf :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • sali V|RuS


    chami scho mache :grinning_squinting_face:


    aber was heisst offtopic?



    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • dass da "OFF" Topic isch und nünt meh mitem eigentliche Thema ztue het :smiling_face:

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR