Fahrwerksspezialischt

  • Oi Härre (und Dame) :grinning_squinting_face: !


    kennt irgendwer vo eu en Fahrwerksspezialischt i de nächi vo Züri wo eim d'Federelement uf individuelli Bedürfnis und Körpergwicht abstimmt ? Und chan mir eine säge, wie fill dass das bringt ? Han ghört es brächi enorm fill in sache Handling und vor allem Kurveverhalte/stabilität !


    Messi scho im voruus...

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • jo chan zimli viel bringe, jedoch nützt der s'beste fahrwerk nix wenns nid usnütze chasch. en tip vo mir, lerns selber, d.h. büecher lese und selber teste, istelle, fahre, teste, istelle, bis der dis fahrwerk pässled.... den lernsch was derbii und weisch au was du wo muesch istelle wenn du mal ufd strecki gasch oder go passfahre... :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Ihr sind scho krassi siächä...
    Über so zügs mach ich mir nöd mol im entferntischtä Gedankä, aber wohrschindlich halt au darum, will mä mit denä Fahrwärksihstelligä wo min Töff hät immer no 100% meh chönt usäholä als mis fahrerischä können zuäloht. Aber went jetzt muäsch sägä läck isch brutal wiävill das äs bringt schribsch mol äs brichtli würd mich den scho au no wunder neh.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Han mer säge laa (und han's au scho selber ghört) das erfahreni Rennpilote und Teammechaniker empfehled, bevor mer irgendwie au nume im entferntischte a Motortuning denkt mal zerscht söll s'Fahrwerk professionell abstimme uf Bedürfnis, Gwicht und Isatzzweck vom Fahrer und Maschine. Das seg DE gröschti sprung wo mer huere fill erreiche chan demit, na fill me als mit Motortuning eleige!!! Drum hani denkt mach ich das au mal (oder lans mer eventuell mache :grinning_squinting_face: ) demit mer chli agiler unterwägs isch und au na mee reserve hett, au für de fall das es mal knapp werde würd!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • jau seeehr gueti idee Darki!


    wird bevor i id saison 05 starte mis set-up au neu ufsetze... wenn öpper interesse het eifach melde, z'2te gaht da schneller und mer het meh spass :smiling_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Und Du bisch sicher dass dis Bike scho sowiit uusreizisch, dasses nöd ohni fahrwärk oder motortuning gaht? :grinning_squinting_face::face_with_tongue::winking_face:


    *duck und weg* :engel:

  • Zitat

    Original von Pogo
    Und Du bisch sicher dass dis Bike scho sowiit uusreizisch, dasses nöd ohni fahrwärk oder motortuning gaht? :grinning_squinting_face::face_with_tongue::winking_face:


    *duck und weg* :engel:


    de pogo hät das gschribe wo ich au dänke... nöd das ich din fahrstil will kritisiere, aber bevor du gäld usgibsch für so was würi mir ernsthafti gedanke mache ob du das würkli bruchsch... nur so en chlinä input :D:D

  • .... :face_with_rolling_eyes: ... es gaht nid da drum, dass ich immer am limit fahre und so no es paar millisek. schneller umd kurve chume ts ts ts sondern darum, dass mis fahrwerk uf mich und mini fahrkünst igstellt isch, a) tuets am fahrwerk nid guet wens falsch igstellt isch, z.b. schläg, oder extres wanke etc. und b) tuets au am fahrer nid guet wenn er es schlechts feedback uf sis "popometer" überchunt, i finds essentiell, dass s'fahrwerk uf sich igstellt wird, damit mer sicher umd kurve chunt, weni nur scho drah denke, was falschi fahrwerksistellige über jahre hinweg choste chönd, pneu, dämpfer, rutscher etc. den nimmi mer lieber afangs saison die paar stündli und stell da zügs für mi ih.... :winking_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Genauso xehni das au! Es gaat nöd drum, das ich das mache laan will ich's bruuche will ich die jetztige Ischtellige scho bis zum Limit bruuche. Sondern ich han das ganze vor, will ich dänn es Setup han wo ganz persönlich uf min Fahrstiil igschtellt isch und somit au am optimalschte für Mensch und Material. Und au s'Popometer isch mer wichtig, das ich eifach immer es glasklars Feedback han, bzw. das ich mich uf das wo ich als Input bechume au chan verlaa, nöd das ich ohni vorakündigung wegrutsche oder sonen mischt. Lieber Vorsicht als Nachsicht :grinning_squinting_face:


    Wer hät eigentlich alles scho mal chli a siinere Federelement umehantiert oder was mache laa ?

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von V|RuS
    wird bevor i id saison 05 starte mis set-up au neu ufsetze... wenn öpper interesse het eifach melde, z'2te gaht da schneller und mer het meh spass :smiling_face:


    *meld* das würi gern aumal aaluege bi minere.


    Ich han mich da drüber au mal mit mim Mech underhalte und er hät das au öppe so gseit. Er chönti die Dinger au richtig iistelle, choschtet halt eifach chli öppis. Chaschem susch ja eifach au mal aalüte und fröge wie fill dass das bi dinere Gixxer überhaupt wür uusmache, git ja Töff wo Seriemässig scho fascht perfekt iigstellt sind.
    Di neu Website isch, döte staht druf waser alles aabütet: www.moto-handel.ch


    Mich würs echt mal reize z'teschte wifill es moderns, richtig iigstellts Fäderbei i minere ZXR wür uusmache will Fahrwerchstechnisch hät sich ide letschte 10 Jahr ja extrem fill taa.


    Mir gahts debii nöd um s'Verschiebe vim Limit, sondern ums Verbessere vom Handling, ich weiss ja nöd mal ob bi mir no Serieiistellig isch oder ob de Vorbsitzer da gschruubet hät.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ja ok, ihr händ mich dervo überzoge mit eurne argumänt! :grinning_squinting_face:


    han mich vorher falsch formuliert...han eigentlich nur welle säge, mer sölli ufpasse und nöd gäld investierä i öpis, wämers sälber cha mache und das au machbar isch...

  • Darki han letscht saison scho mitem FW umegspielt und scho chli erfahrige chönne sammle, mit de momentane istellige im verglich zu de original istellig isch si wesentlich handlicher worde und mini reife nützed sich au "schöner" ab...



    jo spike, den lahn eus das doch mal bi wärmere temperature mache, mues den no mis j federelement gege s'9er tüschle :grinning_squinting_face: .... und den alles neu istelle :face_with_rolling_eyes: öhm... spike fw istelle lah isch guet und recht, sötsch aber debii sie und nid töff bringe, töff hole, suscht chunt da sicher schief use :winking_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Also ich wär bi dere Session spontan xeit au mal debii :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von V|RuS
    spike fw istelle lah isch guet und recht, sötsch aber debii sie und nid töff bringe, töff hole, suscht chunt da sicher schief use :winking_face:


    Das ischmer scho klar. Ich weis nöd wie dasers macht, und was di ganz Sach beihnhaltet, so wie ich ihn aber käne macht ers entweder richtig oder gar nöd ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)