Back from Axalp :)

• So au ich bin wieder under eu :winking_face: Bilder + Feedback chunt alles no.. Bis dahi mal es:

Saaaaaaaalüüüüüüüü zääämeee :winking_face: :grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• saaaalllliiii ond welcome back. ech hoffe es esch schön gsi ond du hesch kei onfall gmacht.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• hello ... aber bah axalp :kotz: das isch ja mal ds schwülschte skigebiet woni kenne..... was hei die, grad mal 4 lifte oder so ??? du wärsch o gschyder uf meiringe-hasliber cho.... das rockt vil meh !!! obwohls halt überal chli weni schnee het X(X(

• vo mir au es welcome back...........hoffe hesch di spass gha...und alles heil überläbt..... :winking_face:

• Solang mit em Board ned so vil uft Schnauzä gheisch wi mitem Töff... dä isch sicher lustig gsi! :face_with_tongue:

Nene, ned so ernst gmeint! *g*

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• sali duu mir händ di richtig vermisst :face_with_tongue:
    und wies tönt isch no alles ganz :grinning_squinting_face:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Hehe scheiss ufs Skigebiet hauptsach vill schnee ä Schuflä und chli än rächt steilä Hang zum landä, denn chas au im Gartä Spass machä...
    Aber glich no äs salut.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ja nume ds problem isch halt dass zum e eigetä kicker boue, eifach e halbe tag druf geit.... da zienis lieber bi üs i park, aaständegi kickers, es paar gmüetlechi rails und guet isch..... aber äbe