Pässetour am Samschtig 06.10.2012

• Oha jetzt sinds aber doch scho einigi! 8|

S git ja doch na Lüüt i dem Forum wo gern en ganze Tag gönd go fahre :thumbup:

Also d Michèle weiss nanig ob sie mitchunnt, sie muss am Fr. Abig schaffe bis ca. am Morge am 02.00, und denn weiss sie nanig ob sie denn am Sa dä ganz Tag mag hinedruff hocke.. Wobi bi ihre weiss mer nie, plötzlich isch sie denn doch däbi :winking_face:

Was isch jetzt mit eune Kollege Chnuschti und Hyura? Chömed die? Und dä Andi? Das "Vielleicht" isch immer chlie schwer z plane.. So wies bis jetzt usgseht simer im beschte Fall 9 Töff, und wenn schlussendlich doch niemmert chunnt wo sicher zue gseit hät nur 4...

Naja mer werdeds gseh! Chunnt guet :thumbup:

• Ok mache mer so! Ich denke bis mir denn schlussendlich abfahred wirds sicher au nach dä halbi.. Zudem werded mir eh z Amsteg ab dä Autobahn gah und denn bis uf Wassen uf dä Hauptstrass fahre, wäner na über d Autobahn gönd händer eus ufem Susten wämer dete en Rauchpause mached :thumbup:

• Bin grundsätzlich au debii, chan aber au nur mal na es villicht geh.
    schriibe den hütt aabig na gnau ob dev oder ned

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• ech wörd mech sost au no aschlüsse weder einisch mal es tüürli ts mache be scho lang nöme gsie.... wo träffed ehr ( hyura ond chnuschti) euch? chan ech mech no be euch aschlüsse?

• för mech esch das guet ebe 7:45 ? :grinning_squinting_face:

franz jo dete hets en usfahrt grad die im tunnel enne nä ond den i chreisel ine ond glaubs die 3ti usfahrt ond den söttisch scho d coop tankstell gseh ond vor dere esch no einisch en chreisel dete muesch die ersti usfahrt nä ond den fahrsch om die tankstell ome :grinning_squinting_face:

• Ciao Felix

Min Kolleg ged mer höt obe no bscheid.
    gruess
    simon

:roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

• Ond ech cha de Kevin ned erreiche also chome nor met de Corina.. esch jo ned allzu Tragisch de muess de Felix ned weder ahlose wie mer rechtig Töffahrt met 125er :grinning_squinting_face:

:troll: Legenbär

• Bah euse Profi Töff Fahrer mit sim 125erli, dä mag di schono belehre :grinning_face_with_smiling_eyes:

Also d Michèle chunnt definitiv ned, wie gseit muss sie hüt Abig schaffe und so wies jetzt usgseht morn Abig au. Und drum wärs ihre z stressig Morn na dä ganz Tag unterwegs z sie wasi au verstahne.. Janu :smiling_face:

Das jetzt ja immer na es paar "Vielleicht" im Thread hät.. Ich denke mir werded morn bis max. am 08.45 warte und denn abfahre.. Wer ned dete isch söll eus nahfahre und susch staht für Notfäll mini Nummere i mim Profil