Fabrizi Meoni tot

• Das isch echt huere heftig. Vor 4 Mönet de Richard Sainct, vorgeschter de Jose Manuel Perez und geschter Fabrizio Meoni. S'schwarze Jahr 04 wot irgendwie nöd so rächt uufhöre :(.

Er isch bi nidigem Tempo i eifachem Gländ gstürtzt. Bsundere Grund häts allema keine gä, filich churz abgklänkt gsii oder was au immer. Hät sich sGnick broche, Rettigsteam isch sofort döte gsii aber nach 45 min widerbeläbigsversuech händs nüt me chöne mache.

Zitat

Rennleiter Etienne Lavigne hat wohl ebenfalls schon über die Neutralisation der zwölften Etappe nachgedacht. Und nicht nur das: Offenbar spielt man sogar mit dem Gedanken, die Dakar 2005 abzubrechen.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• es esch scho tragisch. genau we de Jose Manuel Perez hed au de Fabrizio Meoni gseid gha, dass das die letschti rally si werdi.

ech meine, die lüüt wössed jo of was si sech i lönd. si könned die risike ond au erne verwandte esch die ganz gschecht bewosst. es esch eifach truurig, dass es emmer die verwötscht wo eigentlech so oder so wend ufhöre.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• wenn sowas beände den scho au sooo :winking_face:
    isch scheisse, aber wies de $nail scho gseit hett..

that`s race..

• isch scho tragisch, aber die wüssed alli uf wa sie sich ilönd... mis Beileid gilt de Familie und em Sohn wo sich uf sin Vater gfreut het zum mit ihm go Motocrossfahre....

KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

• de unfall isch würkli tragisch
    i däne ränne stürzt ja jede mal .... aber dass es grad zumene gnickbruch füert !!

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• es esch scho hert vorallem breichts meistens die wo familei und alles henderlöhnd

es esch brutal
    hoffe das da niemerem vo euch werd passiere

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Do chan ich nur no ä schweigeminutä hinzuäfüägä...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING