neue Führerschein-Regelungen (2005) - nur Info

• zuerst einmal: hallo zusammen! dies ist mein erster eigener post, nach längerem "mitlesen" in diesem forum :winking_face:

ich wollte zur ganze diskussion nur mal noch hinzufügen, dass der ausweis auf probe (grünes L) nur für all diejenigen gilt, welche nicht schon einen gültigen fahrausweis fürs auto haben!

gruss pyro

• und den lernfahrausweis rechtzeitig beantragt haben.

freu mich schon wenn mein bruder mit nem grünen "L" rumdüsen muss :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

ich hab ja schon alle scheine von auto über mopped bis LKW :grinning_squinting_face:

nur boot und hubschrauber fehlt mir noch.

boot kommt irgend wann in nächster zeit mal noch. für hubrschrauber schein und das passende fahrzeug muss ich zuerst noch schnell ein paar milliönchen verdienen gehen.

aber für den hubschrauber gilt dieses grüne "L" ja eh nicht :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Führerausweis auf Probe (SVG Art. 15a, VZV Art. 24a, 27 und 151f)
    Wer ab dem 1. Dezember 2005 ein Gesuch um einen Lernfahrausweis der Kategorie A (Motorräder) oder der Kategorie B
    (Personenwagen) stellt, erhält nach bestandener praktischer Führerprüfung den Führerausweis auf Probe. Die Probezeit beträgt 3
    Jahre. Diese Regelung gilt nicht für Personen, die bereits Inhaber eines unbefristeten Führerausweises der Kategorie A oder B sind.
    Innerhalb der Probezeit muss eine obligatorische Weiterausbildung (16 Stunden, aufgeteilt auf 2 Kurstage) bei einem/r anerkannten
    Kursveranstalter/in absolviert werden. Das Gesuch um die Erteilung eines unbefristeten Führerausweises kann nach der Probezeit,
    frühestens einen Monat vor dem Ablaufdatum des Führerausweises auf Probe, eingereicht werden.

Jetzt, haben mich sicher alle richtig verstanden! :smiling_face: Wer also schon den lappen für's auto hat, braucht auch in zukunft beim beantragen eines lernfahrausweises nicht ein grünes L zu befürchten!

Gruss Pyro

• Grüssgott Pyro :grinning_squinting_face:

Ahjo das heisst demfall au wämer dä Lappe für dä Töff hät ? A-

Wobi ich han ja dä autolöli scho :D:D

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• jo @ pyro wie esch das met a beschränkt?? also wemmer d a- prüefig het chonnt mer denn au ke grüene löli meh öber? i hamer eigenltich vor gno das johr no d a- z mache ond ned auto ...

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Am beste lütet doch jede sälber im StvA ah...will au die Ziile lot för mech ergendwie no bizeli Froge offe..oder wohl eher...ech verstoh ned ganz wie das jetzt gmeint esch.

Aber ech bruchs jo nöm, ha Prüefig scho.

• ich han das nur mal postet, zum klarstelle, dass all wo scho autofahred sich kei sorge müend mache! ob du au vom grüene L verschont blibsch, wännd A- scho bestande häsch vorem Dezember, weissi leider nöd. Ich würd da au zume aaruef bim stva rate...

gruess und guet nacht
    pyro

• chuum, du bechunnsch ja nach 2 Jahr A- kein löli meh über sondern direkt d'kategorie A. und nach bürokratielogik isch da nüt meh mit grüenem L :grinning_squinting_face:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Aso wenn mer A- het...esch ganz klar das keis grüens L meh öberchonsch...geb ech rächt...schliessli händ die, wo jetzt Prüefig möched jo no nix met de neue Regelig ztue wo im Dezember chont!..

• aaaalso...i hoff do wössed all das das grüene L ned wörkli so gmeint isch wiens ali meined, aso nix mit grüene L hinde am Auto:P

Jedefalls han ich min Lernfahruswiis na knapp vorem 1 dez gholt und mach jetzt denn mini praktisch..

weiss öber was passiert wemer duregheit bide praktisch? het mer denn eifach wiiter de lehrfahruswiis?
    und nachem 2te mal duregheie?
    und nachem 3te mal duregheie?:D
    und nachem nei nei jetz lömmers;)

Listen to many, speak to few

• lol, also wennt scho so afosch gheisch ehh durä :winking_face:

aber nei, du chasch an und für sich so viel durregheie wiet wotsch. abem 3te mal dörfsch glaubs eifach zumene psychologische tescht. wenn denn dä lernfahruswiis abgloffe isch, dänn hesch denn es problem ;).

bisch sicher dass bi dim alter und dr art vo dr prüefig wo du machsch du mit 18i einewäg dä lernfahruswiis uf prob bechunnsch? soviel ich weiss isch das emmel so :ugly5:

• Denn passiert nüt, denn heshc di Lernfahruswis und kasch wittr üebe und kasc di glaub ich erscht nach 4 Wuche amelde, villicht au friener, weiss es nit genau...

Wenn es nach 3 mol nit bestande hesch, muesch glaub de Lernfahruswis neu go hole odr?

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• also ich weiss eifach au of secher dasd bem 3. mol doregheie son psycho test muesch mache ... aber ebe bes det häre hesch du secher no de uswis nachem alte system! weiss ned öb nachem 3. mol dorehgeie en neue muesch beaträge aber i dänkes eher weniger wobi usgschlosse esches ned! aber ebe ich han grad vor 2 woche d autoprüefig gmacht .. bem 1. mol dorecho .. also i dänke vo 10000 lüt werd vellecht eine bem 3. mol nomol doregheie ... das wersch wohl ned du sie :P?

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• bim auto muesch di ja saudumm astelle damit da schaffsch :hmpf: denn bisch ehh än fall für dä bifahrersitz, da würdi dä fözzel freiwillig abgäh wenni die person wär :winking_face: