neue Führerschein-Regelungen (2005) - nur Info

• Also das Thema isch tüpisch Schwiz vornedure diä Gross sicherheit akündige aber hankerum ischs nur e verdamti gschäftli macherei wiä vo 0.8 uf 0.5 Promille...bin ja au nöd für alk am stühr aber um diä 0.3 unterschied gahts nöd nei ums geld, wiä au alli scheiss blitz chäste.......

Emal mini Frag, ich han auto Prüäfig und wött jetzt denn en töff chaufe nur muäni no is militär bis im Dezember....also chaufe ev. au de töff erst nögst jahr. Nur chunt das mit em Lernfahruswis....Aber autoprüäfig hani scho.....muäni jetzt de für de Töff au scho am beste vor em 1 Dezember bstelle und wiä lang isch de gültig um bzw. chan mer en verlängere lah ?

Thanks..

• Also wött no öbis ergänze bzw. de zuä fröge....ich an im März geburtstag gah und ab em 1. April het au alles gänderet das heisst diä wo danach de lernfahruswiss bstellt hend hend kei D1 BE und D1E meh gah......Ich denk mal da isch es glich wenn mer vor em 1 Dezember das bstellt spielts kei rolle wenn mer diä praktisch prüäfig het......

• DAs esch jetzt e gueti Frog... wenn ech dech wär wör ech im Strasseverkehrsamt alüte...ond nofröge... öb mer de Lehrfahruswis vor em 1.Dez muess ha oder die praktisch Prüefig...
    Ha jetzt grad vo eim erfahre wo im Strassi zZüri schaffet, dass mer nor de Löli muess ha vorem 1.12....

Je nach Lehrfahruswiis..(bi mim Abeschränkt) .muess mer jo e Kurs mache... weiss ned gnau was du wotsch mache... of all fäll ha ech jetzt 4 mönet ziit för de kurs gha ond insgesamt esch er de es Johr göltig..

2 Mal editiert, zuletzt von DeepZone ()

• ond vo wäge verlengere ond so. so vel ech weis chasch 2 mol verlengere. die 2 johr wo du aber fahre muesch, zelled erscht noch em pröfigsdatom.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• So hab mich erkundig beim Strassen verkehrsamst Zürich:

Ich muss bis spätestens November denn Töff ausweis bestellen und habe genau 1 Jahr zeit die Prüfung zu bestehen, ansonsten muss ich den ausweisverlängern und komme automatisch ins neue system...also jungs alli die noch keine prüfung haben gässe geben.........

• befree aber bitte noch daran denken, wenn du A beschänkt machsch, muäsch no innerhalb vo irgendwiä glaub 4 Mönät dini Kürs absolviärä und das wird eher schwirig im Winter...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Genau Toretto...inerhalb vo 4 Mönet....ha ech au scho gschrebe gha... ond die Kürs führets glaubs im winter gar ned ersch dore... hmmm do hätsch also es prob

• Zitat

Original von DeepZone
    Genau Toretto...inerhalb vo 4 Mönet....ha ech au scho gschrebe gha... ond die Kürs führets glaubs im winter gar ned ersch dore... hmmm do hätsch also es prob

jop soviel ich weiss gits im winter kei kürs

• Zitat

Original von Nr11 Rider
    jop soviel ich weiss gits im winter kei kürs

chond extrem of de fahrlehrer drofa. mine mach zom bispel bes em novämber körs. emmer vorusgsetzt es esch ned grad alles veriist. ond a fo tued er em märz scho weder.
    aber so e dene ziite wos eifach nor ar*** chalt esch, werd glaub niemer kürs a biete...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Moin,

genau da bini ebe a mal voll dri gloffe. Da hät mer lut Lernfahruswis bis im Februar zit, findet aber kän Kurs im Winter. S Strasseverchehrsamt chunt natürli nöd uf d Idee, dass mer die Zit bis zum Kurs über de Winter verlängere chönt und drum hät mer halt wämmer de Lernfahruswis änds Saison holt fasch gar kei Zit zum an Kurs ga.

Wür mi aber no gnau informiere: Ich han nämli (leider ersch z spat) ghört, dass es gwüssi Fahrlehrer git wo offebar tatsächli im Winter Kürs mached. Bi aber nüm ganz sicher.

Zämmegfasst isch das ja mal wieder e rieseidiotie: Äntwäder hät mer eifach chum Zit zum de Kurs mache oder wird (falls würkli möglich) zwunge de Kurs im Winter bi allefalls Glattis zmache und d Gsundheit und de gliebt Töff z riskiere.

PS: Falls i däne 4 Mönet halt nöd an Kurs chasch, musch d Theorieprüäfig namal mache (es seg dänn du häsch scho di praktisch auto). Hani leider au praktisch usegfunde...

• Was??? Du häsch die Theoretisch Prüäfig nomol müäsä machä??? Das isch jo voll die härte. Was söll den das bringä?

Guät äbä das mit dä Idiotä triffts rächt guät.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• nei theorie muesch sicher ned nomal mache! du chasch 3 lernfahruswiss afordere wenns immer vergessisch! nachem 3 mal weiss i au nüm wa denn passiert, psychiater oder so :ugly:

• Nei, ich ha ächt namal voll d Theorie müässe mache, nach nur 4 Mönet (ebe, wännd en praktische Uswis (z. B. Auto) häsch) muesch das natürli nöd. Dä uswis hani ebe überhaupt nöd verlängere chöne und für en neue bruchts ohni e praktischi im Sack, halt wieder e Theoriprüäfig.

S hät mi natürli scho voll agschisse, ich bi däfür eifach mit de 125er bim Strasseverchehrsamt anegfahre zum di Theoretisch mache. Isch a no e lustigs Gfühl gsi.

Vilicht hät aber au eifach s Strasseverchehrsamt wider mal überhaupt kei Ahnig gha.

Ich glaub, ich sött mal en Thread ufmache nur zum Thema: "Fähler vum Strasseverchehrsamt". Nur ein Uszug da mal. Letschti bini mitere Kollegin ga usfahre wo e Yamaha RD 125 occasion kauft hät, zum Strassi gfahre isch, de Fahrzüguswis highebt hät und gmeint, si het gärn de zuäghörig Lärnfahruswis. D RD hät 17.5 kw (cli über 20 PS) und die händere tatsächlich de Uswis für bis 15 PS ge :wand:

ok, viel witeri lustigi Gschichte vum Strasseverchehrsamt Winterthur folged...

• Zitat

Original von Squeezie
    Wür mi aber no gnau informiere: Ich han nämli (leider ersch z spat) ghört, dass es gwüssi Fahrlehrer git wo offebar tatsächli im Winter Kürs mached. Bi aber nüm ganz sicher.

Zämmegfasst isch das ja mal wieder e rieseidiotie: Äntwäder hät mer eifach chum Zit zum de Kurs mache oder wird (falls würkli möglich) zwunge de Kurs im Winter bi allefalls Glattis zmache und d Gsundheit und de gliebt Töff z riskiere.

http://www.prodrive-fahrschule.ch :winking_face:
    da giz übere winter kürs

und wägem galtt iis: i ha mi kurs ou im februar gmacht, bi schnee, isch eso:
    du machsch haut nid aues wo ou im summer würsch mache, z.b. voubrämsig, odr ou bim kurve fahre und bi angerne üebige chasch haut nid so dri. abr mi vatr machts jeze so dass die wo im winter am kurs si gsi im früelig, wenns widr guet isch mitem wäter, nomou chli chöi go dr parcour mache, und chli üebe

und wenn lehrsch besser fahre aus im winter wenns keiku isch zum umekürfle? :winking_face:

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten