Icon Variant Erfahrungen?

• Ich han en Icon Airframe

Kauft hanen bi Keller Motos in Siggenthal-Station i dä Nöchi vo Baden.. Sie händ es paar Icon Helm a Lager und chönnd der susch alles bstelle! Au susch Icon Artikel, isch ja mega cool das Zeugs, mir gfallts :winking_face:

Dä Airframe isch eigentlich en super Helm, vo dä Windgeräusch und dä Verarbeitig chan mer nüt säge für dases ja eigentlich nedmal so teuer sind! Nur was bi dem isch, sie sind extrem chlie! Ich han normal es XL und han schlussendlich en Airframe im XXXL kauft und er isch immer na z chlie ;(
    Am Afang hani das versuecht gepflegt z ignoriere, aber wenn dä Helm druckt isch das wenn ganz Tagestoure machsch mit dä Ziit extrem unbequem, ja richtiggehend schmerzhaft!

Drum hani mer jetzt vor es paar Monat en en Araj Helm kauft, dä gseht zwar ned ganz so toll us, aber sitzt bi mir däfür perfekt :thumbup:

Am beschte gasch mal bi Keller Motos verbie wenn Ziit häsch, die beratet die guet und au dä Service findi toll!
    (Mir isch bim Airframe es chlises Teili bi dä Visierhalterig abbroche und das händs mer gratis und ohni Quittig ersetzt)

• Danke für die Infos! Ha uf de Grössetabelle mit mim HJC vergliche...

HJC XL = 61/62 cm
    ICON XL = 61.0 - 61.9 cm

Wird aber wohl mal eine probiere, wil de Variant isch ja ned grad de billigst... (400.- umgrechnet mit Versand, us de USA, was da ime Lade ja locker 500 wär ;))

• Hehe ich han genau vorm Icon auf en HJC gha, und bim HJC hani aus es XL gha :grinning_squinting_face: Ich weiss ned ob dä Airframe und dä Variant glich "gschnitte" sind, aber luut Grössetabelle hät mir sogar en Airframe im XXL locker sölle gah, isch aber ebe leider nedmal im XXXL so gsie :thumbdown:

Ich würd mi schomal go berate gah lah und in Erfahrig bringe ob dä Variant au so chlie isch, will wennen denn extra us Amerika bstellsch und er gaht der ned.. Das wär doch ärgerlich!

Aber sind scho geili Helm, dä Variant gfallt mer au mega.. In Mattschwarz mit Dunklem Visier :love:

Nur leider han ich wohl definitiv kein Icon Chopf ;(

• Hey SwizzSnake :winking_face: Ich han mal welle nochefroge ob dir jetzt en Icon Variant kauft hesch? Bruche au en neue Helm und hett gern de Variant mit Spikes (Mohawk) obedruffe :face_with_tongue: Gseht so cool us. Und jetzt nimmts mich ebbe wunder ob und wenn ja wo du en kauft hesch und ob scho erfahrige mitem hesch?

Merci :winking_face:

Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

• Wollte auch diesen helm, aber wie es aussieht hat ihn keiner in ch zum verkauf. Und bestellen ohne probieren, ist halt so eine sache...

Schaut euch mal den arai x3 oder x4 an. Sieht ähnlich aus mit entsprechendem visier und ist hier wohl mehr vertreten. Die bewertungen für den icon sind nicht so toll, steht wohl mehr die optik im vordergrund.