Yamaha YFZ r1 drosseln

  • So, jetzt hani ziit zum chli gschiider z antworte :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Ebe, in Dütschland keis Problem, i de Schwiiz bruchsch e Einzelabnahm und für das Gäld chasch der fascht e Neui 600er chaufe. Geld sparsch also ganz sicher nöd eso.
    Em Motor schadets ganz sicher nöd. Warum au? Isch ja alles elektronisch und einigi Modell chamer ja ab Werk ime Modus mit 75-100PS fahre. Mini 600er GSX-R isch 2.5 Jahr drosslet gsii und het uf em Prüefstand nach em Entrdossle genau die Leischtigskurve gha wie wenn si neu gsii wär. 80 PS meh oder weniger mached da sicher nüt us.
    Zum Fahre. Supersportler isch Supersportler. Isch au scho gseit worde. 6er oder 1000er isch bis ufd Leischtig sehr ähnlich zum Fahre. D 6er isch vllt wägem Gwicht und em schmalere Hinterpneu chli eifacher zum händle (je sportlicher du fahrsch desto meh merksch das). Aber nach es paar Täg uf de 1000er hesch di sofort a das gwöhnt.


    Zu de 130 im 1. Gang: Bitz wenig für e R1 :face_with_tongue:
    Bandit: S gaht ned drum öb mer d Power uf de Strass chan uusfahre oder nöd, das chamer uf KEIM richtige Töff. S gaht eifach um die puri Gwalt vo some Sportler und um die höchscht Entwickligsstufe i allne Bereiche für Serietöffe. Wer seit dass das ned beiidruckend isch und dass ers nöd geil findet wie sone 1000er unufhörlich wiiterbeschlüniget, de lügt (oder het s Gas nöd voll ufgmacht :face_with_tongue: ). Und mier persönlich gahts vor allem um d Präzision bim Fahre, da chunt mal fascht nix anen Supersportler ane. Guet, dini SD isch halt grad eini vo de wenige Usnahme, vo daher verstahni dass du ne s Verlange nach ere R1 hesch :winking_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
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  • Merci für dini antwort Boo!(the new specialist :P)
    Ig interpretiere dini ussag so das me ir schwiz e 600-750 ohni probs. chan drossle?
    PS: me hett us de r1 wahrschinli schoni meh als 130 im erste useebecho aber da ig bach 6 mal schalte glich nume 80 ha het das glanget :winking_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Streetcross ()

  • natürlich chammer 600-750er drossle. wieso würded schusch sovill teenies mit 600/750er umeheize :welcome:


    ich würd nie en töff chaufe vo jahrenlang drosslet gfahre worde isch,das tuet am motor nöd guet.
    japaner hend sich vermuetlich bide abstimmig vo söttigne bikes chli me überleit als öisi schwiizer drossel "spezaliste".

  • ja es git verschideni möglichkeite en töff z drossle zbsp elektronisch oder mechanisch.


    wenn einfach in den oberen drehzahlbreichen zu wenig gemisch eingespritzt wird damit der töff weniger leistung hat, dann ist das vermutlich nicht so gut für den motor..

  • schada tuats sicher nit, aber in wie fern das sinnvoll isch... schtoht ufemane andera Blatt. Mini letscht isch vonera Frau gfahra worda, ca. 300-1000Km im Johr. Da Motor isch nie dreht worda. Isch öpa 4/5000 Km ganga bis mol d Leischtig den au koh isch. Also richtig müasa freyfahra da Motor. I würd mier a klasisches Afängerbike zua tuah mit Sturzpads. Weil früher oder später wirsch die sowieso ablegga. Elektronisch drosslet koschtet meischtens z vielfacha meh als mechanisch. Isch natürlich liechter z manipuliera, aber wenn öpis passiert, hesch kei Versicherigsschutz nüt meh und kei passanda Uswies dazuah. Wichtig isch eifach das die scho ABS het, dass macht dass Vollbremsen deutlich liechter. Und wenn die nach 2 Johr verkaufa wet, kriegsch die ehner los. (Wenn i mini aktuelle drossla müast, würdi grad ufhöra Töffahra!) :whistling:

  • @ highroller:


    Du schreibst "vermutlich".
    Meine Erfahrung ist aus erster Hand, vorher und nachher auf dem Prüfstand gemessen und die Gixxer hat über 100'000km inkl. Rennstrecke locker überlebt.

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  • Was macht de di drossle suscht um z motorrad z drossle?
    wenns übere gasgriff isch mueses ja e gringeri dreizahl ha...

    nei.. au wenn min gasgriff blockiert worde isch, hani volli drehzahle.

    Србија у срцу. Србија у души.

  • Boo


    deine erfahrung beruht aber auch "nur" auf einem einzigen bike..


    man müsste dein motor mal auseinandergenommen und mit einem verglichen der nie gedrosselt war.


    aber auf der rennstrecke freiblasen ist immer gut :grinning_squinting_face:


    ein bike zu drosseln ist in meinen augen so als wenn dir jemand während dem joggen den hals zuwürgt - du wirst langsamer und bist schneller kaputt :grinning_squinting_face: aber gibt bestimmt leute die auch darauf stehen

  • OK :confused_face: :confused_face:
    weni überlege dasi mi griff.nur z.B. 1 cm chönnt dräie de chumi nie uf toure...(aso i chani ji verheitze...)
    aber es git hie sicher es topic über drossle odr?


    No en Hiiwiis: I ha nie vorgha mit 18 e drossleti 1000er zfahre ha nur wölle wüsse wi ihr dezue stönd!
    In diesem Sinne "Drosseln sind Vögel" (by mädu)

  • @ highroller:


    Meine Gixxer reicht doch aber, um deine allgemein gehaltene Aussage " Drosseln schadet dem Motor" zu widerlegen, oder? Und was willst du mehr als eine nachgewiesene saubere Leistungskurve und ne mehr als ausreichende Lebensdauer des Motors? (Das Ende der Gixxer war kein Motorschaden)


    Es ist eben NICHT wie beim Joggen ohne Luft, egal ob du dir das so vorstellst oder nicht :winking_face:
    Es funktionierte bei meiner, dann ist es doch naheliegend, dass es bei vergleichbaren Modellen auch funktioniert.

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