Was haltet ihr von der Idee eine r1 auf 25 kw zu drosseln?
-Sinnvoll da man sich an die Maschine gewöhnen kann und man nur einmal Geld ausgibt
-Hirnverbrannt da vergewaltigung eines Leistungsmonsters
Nun zu euren Meinungen!
-Sinnvoll da man sich an die Maschine gewöhnen kann und man nur einmal Geld ausgibt
Nun zu euren Meinungen!
Vor allem zu teuer.
Ganz en schlechti Idee da wie dä Boo seit viel zu teuer und definitiv en Vergewaltigung vom Motor!
Und ich behaupte mal wenn mit nem drosslete 600er Sportler d Prüefig gmacht häsch findsch dich, mal abgseh vo dä brutale mehr Leischtig, uf enere R1 au locker z recht.. S Handling änderet sich ja ned grundlegend
Paar Täg umgwöhne und i dä erschte Stund wo d fahrsch dä Gasgriff mit sehr viel Respekt bediene und das isch keis Problem :thumbup:
was ig mitem priis gmeint ha isch dasme e 600er chouft, ume vrchouft u ner e 1000er zuetuet.
de chame ja direkt e 1000er chouffe?
Edit: wie cha so öppis am motor schade isch doch guet zum iifahre mit wenig toure?
Schliesse mich der Meinung der beiden 'Profis' an
Settige scheiss!
Vode Einzelabnahm mal abgse drvo isch das eifach nur blödsinn.. wie die dütsche die drossled au jede seich!
Daher die Idee
Nun zu euren Meinungen!
Gahd gar nöd..
Laut gesetz(die drosselung wird anerkennt) gehts aber ob diese Drosselung auch wirklich kein schaden herbeiführt...
Ig gseh für euch (o für mi) isches e schnapsidee...
ja mit 16ni hani au immer so ideeä gha, aber e 1000er uf 25kw drossle, das wär nödmal mir in sinn cho xD
:PHa die Idee imene dütsche Forum gfunde will e kolleg mit 18 de r6 het wöue...
Aso für mi wirds warschinli e freegun odr e böse supermoto 2 takt
Edit: sit i letscht wuche im erste gan 130 ufem tacho ha gha weisi dasi das ding einisch MUESS ha...
Und zwar will...? ....du ned gern schaltisch und drum alles möchtisch im erschte Gang chönne fahre will i dä Schwiiz eh ned schneller als 120km/h dörfsch fahre?
Ich wirde Supersportler Fahrer glaub nie verstah
Und zwar will...? ....du ned gern schaltisch und drum alles möchtisch im erschte Gang chönne fahre will i dä Schwiiz eh ned schneller als 120km/h dörfsch fahre?
Ich wirde Supersportler Fahrer glaub nie verstah
Drum fahre ig ja supermoto
has zersch o ni verstange biser mer gseit het wifiu mau er scho ufem nürnburgring isch gsi...
Aber spass mavhts uf alli fäll!
130 im 1. Gang kriagsch wohrschinli au mitera 600 GSX-R hera. Also mini 750er goht fascht gega 140 im 1. Gang.
Kaufdr irgend a 600er. Dia isch offa gnuag schnell, glaubmer. 1000er kaschdr denn hola wenn a paar Johr Erfahrig hesch.
ja um mini vorstellige gaz.nid primär...
Würd wahrschinlech e freegun neh (750)