Yamaha YFZ r1 drosseln

  • Was haltet ihr von der Idee eine r1 auf 25 kw zu drosseln?
    -Sinnvoll da man sich an die Maschine gewöhnen kann und man nur einmal Geld ausgibt
    -Hirnverbrannt da vergewaltigung eines Leistungsmonsters


    Nun zu euren Meinungen!

  • Ganz en schlechti Idee da wie dä Boo seit viel zu teuer und definitiv en Vergewaltigung vom Motor!


    Und ich behaupte mal wenn mit nem drosslete 600er Sportler d Prüefig gmacht häsch findsch dich, mal abgseh vo dä brutale mehr Leischtig, uf enere R1 au locker z recht.. S Handling änderet sich ja ned grundlegend :winking_face:
    Paar Täg umgwöhne und i dä erschte Stund wo d fahrsch dä Gasgriff mit sehr viel Respekt bediene und das isch keis Problem :thumbup:

  • was ig mitem priis gmeint ha isch dasme e 600er chouft, ume vrchouft u ner e 1000er zuetuet.
    de chame ja direkt e 1000er chouffe?




    Edit: wie cha so öppis am motor schade isch doch guet zum iifahre mit wenig toure?

  • Schliesse mich der Meinung der beiden 'Profis' an :grinning_squinting_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Was haltet ihr von der Idee eine r1 auf 25 kw zu drosseln?
    -Sinnvoll da man sich an die Maschine gewöhnen kann und man nur einmal Geld ausgibt
    -Hirnverbrannt da vergewaltigung eines Leistungsmonsters


    Nun zu euren Meinungen!

    Gahd gar nöd..

    Србија у срцу. Србија у души.

  • Laut gesetz(die drosselung wird anerkennt) gehts aber ob diese Drosselung auch wirklich kein schaden herbeiführt...


    Ig gseh für euch (o für mi) isches e schnapsidee...

  • :PHa die Idee imene dütsche Forum gfunde will e kolleg mit 18 de r6 het wöue...



    Aso für mi wirds warschinli e freegun odr e böse supermoto 2 takt :bandit:
    Edit: sit i letscht wuche im erste gan 130 ufem tacho ha gha weisi dasi das ding einisch MUESS ha...

  • Und zwar will...? ....du ned gern schaltisch und drum alles möchtisch im erschte Gang chönne fahre will i dä Schwiiz eh ned schneller als 120km/h dörfsch fahre?


    :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:


    Ich wirde Supersportler Fahrer glaub nie verstah :face_with_tongue:


  • Und zwar will...? ....du ned gern schaltisch und drum alles möchtisch im erschte Gang chönne fahre will i dä Schwiiz eh ned schneller als 120km/h dörfsch fahre?




    Ich wirde Supersportler Fahrer glaub nie verstah

    Drum fahre ig ja supermoto :smiling_face_with_sunglasses: :smiling_face_with_sunglasses:
    has zersch o ni verstange biser mer gseit het wifiu mau er scho ufem nürnburgring isch gsi...
    Aber spass mavhts uf alli fäll!

  • 130 im 1. Gang kriagsch wohrschinli au mitera 600 GSX-R hera. Also mini 750er goht fascht gega 140 im 1. Gang.


    Kaufdr irgend a 600er. Dia isch offa gnuag schnell, glaubmer. 1000er kaschdr denn hola wenn a paar Johr Erfahrig hesch. :winking_face: